Elo Elo!
pare dni temu bylem na hamowni, juz po dostrojeniu na STM6 - jestem w szoku t ym co ujrzalem, auto poweidzmy chodzi jak wsciekłe a oim ocza ukazało się coś takiego:
Do tego daje rade o wiele mocniejszym furą, panowie jak to jest
Dodam tylko że w moj doprężony motor jest dmuchane 0,5 bara
Coobciowóz - wykres zagadka :D
Moderator: Moderator
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
yyyy...... umiesz MĘSKO ruszyć z miejsca w przeciwieństwie do innych, hę ?Coobcio pisze: [...] Do tego daje rade o wiele mocniejszym furą, panowie jak to jest
Dodam tylko że w moj doprężony motor jest dmuchane 0,5 bara
PASUJE ?
Suchar co Ty piszesz. Kuba poprostu ma szybki samochód i nie chodzi bynajmniej o to, że potrafi MĘSKO ruszyć. Kilka osób musi się w końcu do tego przyzwyczaić, że autko na 0.5 bara leczy większośc seryjnych i nie tylko seryjnych 200sx. A z tego co mi wiadomo to dopiero początek. Dopiero jak będzie dmuchane 0.8-1.0 bar wtedy Kuba otworzy oczy niedowiarkom co to auto potrafi. Już teraz leczy sporo autek to co będzie pózniej
A co do ruszania to raczej Ty powinieneś ruszac lepiej RWD niż ktoś kto ma FWD.
Pozdro
A co do ruszania to raczej Ty powinieneś ruszac lepiej RWD niż ktoś kto ma FWD.
Pozdro
Ja to sie nie znam, ale mi sie wydaje ze to jakies stuki sie pojawialy i dlatego tyle wierzcholkow. W kazdym badz razie radze wrocic do strojenia.
- DrRedDevil
- Stały gość
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
- Lokalizacja: z R-Sport'u
- Kontakt:
Żadna tajemnica. Wystarczy, że ktoś skoryguje dawki paliwa w ori SX, może być nawet seria CA, i jeśli dobry magik od elektroniki poucina nadmiar paliwa, jaki dawkuje ori komputer nissanowski, to auto zdecydowanie zyska, a jak jeszcze do tego ktoś się pokusi o zmianę zapłonu, to Coobcio nie będzie miał już szans. A tak zupełnie na marginesie, porównajcie stopień sprężania z ori SX i Coobcia. Coobcio nie musi dmuchać dużo, aby skutecznie wypełnić komorę spalania, dlatego na niższym doładowaniu osiąga lepszą efektywność. Jestem tylko ciekawy co się wydarzy po przekroczeniu 1 Bar.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
nie kumasz bazy. to był żart sytuacyjny. chcialem powiedzieć, ze Coobcio ma opracowane ruszanie a ja nie. Jak ja się mierzyłęm z Coobciem przegrałem o długość samochodu z powodu samego startu. Inny kierowca moim autem objechał chyba wszystkich poza Brt'em ex-Goranowozem. To tyle.banan pisze:Suchar co Ty piszesz. Kuba poprostu ma szybki samochód i nie chodzi bynajmniej o to, że potrafi MĘSKO ruszyć. Kilka osób musi się w końcu do tego przyzwyczaić, że autko na 0.5 bara leczy większośc seryjnych i nie tylko seryjnych 200sx. A z tego co mi wiadomo to dopiero początek. Dopiero jak będzie dmuchane 0.8-1.0 bar wtedy Kuba otworzy oczy niedowiarkom co to auto potrafi. Już teraz leczy sporo autek to co będzie pózniej
A co do ruszania to raczej Ty powinieneś ruszac lepiej RWD niż ktoś kto ma FWD.
Pozdro
Jak coobcio nie odpręży silnika to po przekroczeniu 1 bara będzie wielkie <font class="red">PIP</font> !!! przynajmniej mi się tak wydaje, że silnik nie da rady sprężyć tyle mieszanki...DrRedDevil pisze:Żadna tajemnica. Wystarczy, że ktoś skoryguje dawki paliwa w ori SX, może być nawet seria CA, i jeśli dobry magik od elektroniki poucina nadmiar paliwa, jaki dawkuje ori komputer nissanowski, to auto zdecydowanie zyska, a jak jeszcze do tego ktoś się pokusi o zmianę zapłonu, to Coobcio nie będzie miał już szans. A tak zupełnie na marginesie, porównajcie stopień sprężania z ori SX i Coobcia. Coobcio nie musi dmuchać dużo, aby skutecznie wypełnić komorę spalania, dlatego na niższym doładowaniu osiąga lepszą efektywność. Jestem tylko ciekawy co się wydarzy po przekroczeniu 1 Bar.
a co do wykresu to nie mam pojęcia dlaczego on taki poszarpany ale bym jeszcze powalczył ze strojeniem może także i u coobcia jest za dużo paliwka??
Nie tyle co nie kumam tylko z tego co piszesz to nie ogarniasz fury. Jeżeli inni kierowcy potrafią a Ty nie . Moze jeszcze raz staniecie na kresce z Kubą i powalczycie. Skoro piszesz że inne nissany dostają od Twojego to Coobciowy też powinien. Albo posać męskiego kierownika i ognia.Suchar pisze:nie kumasz bazy. to był żart sytuacyjny. chcialem powiedzieć, ze Coobcio ma opracowane ruszanie a ja nie. Jak ja się mierzyłęm z Coobciem przegrałem o długość samochodu z powodu samego startu. Inny kierowca moim autem objechał chyba wszystkich poza Brt'em ex-Goranowozem. To tyle.banan pisze:Suchar co Ty piszesz. Kuba poprostu ma szybki samochód i nie chodzi bynajmniej o to, że potrafi MĘSKO ruszyć. Kilka osób musi się w końcu do tego przyzwyczaić, że autko na 0.5 bara leczy większośc seryjnych i nie tylko seryjnych 200sx. A z tego co mi wiadomo to dopiero początek. Dopiero jak będzie dmuchane 0.8-1.0 bar wtedy Kuba otworzy oczy niedowiarkom co to auto potrafi. Już teraz leczy sporo autek to co będzie pózniej
A co do ruszania to raczej Ty powinieneś ruszac lepiej RWD niż ktoś kto ma FWD.
Pozdro
A wracając do wykresy to skoczył bym na jakąs hamownie obciążeniową bo na tym wykresie tych KUNI jest jak dla mnie mało. Ta moc nie przemawia do mnie wogole bo wiem jak to autko jeździ. Dla mnie ma około 230 KM.
Panowie
To jest wykres z hamowni inercyjnej. Po 1 wyszlo za malo koni w stosunku do tego jak auto sie zachowuje na drodze. Po drugie nie ma realnej szansy aby z silnika ktory mial przed doladowaniem 20 koni mniej uzyskac tylko taki mizerny przyrost stosujac doladowanie 0.5 bara. Auto na hamowni inercyjnej ma za maly opor i nie moze wejsc na swoje prawidlowe obciazenie. Mapa paliwowa sie zmienia i w rezultacie jest za bogato bo smt u coobcia koryguje parametry wzgledem wychylenia przepustnicy a nie obciazenia silnika. Na ulicy auto zachowuje sie bardzo przyjemnie i wszelkie zalamania z wykresu sa wogole nie wyczuwalne. Nie ma mowy o spalaniu stukowym.
Gratuluje Coobciowi auta. Naprawde bardzo przyjemnie lata jak na 4 drzwiowego sedana
Narazie nie planujemy drastycznego zwiekszania mocy w tym silniku poprzez zwiekszanie doladowania. Doszlifujemy wszystkie parametry tak aby wyciagnac jeszcze kilka dodatkowych koni a zwiekszanie doladowania bedzie mozliwe dopiero po odprezeniu silnika z powodu obawy o seryjne tloki. Juz my z Coobciem wymyslimy co tu zrobic aby nissan latal
Pozdrawiam
To jest wykres z hamowni inercyjnej. Po 1 wyszlo za malo koni w stosunku do tego jak auto sie zachowuje na drodze. Po drugie nie ma realnej szansy aby z silnika ktory mial przed doladowaniem 20 koni mniej uzyskac tylko taki mizerny przyrost stosujac doladowanie 0.5 bara. Auto na hamowni inercyjnej ma za maly opor i nie moze wejsc na swoje prawidlowe obciazenie. Mapa paliwowa sie zmienia i w rezultacie jest za bogato bo smt u coobcia koryguje parametry wzgledem wychylenia przepustnicy a nie obciazenia silnika. Na ulicy auto zachowuje sie bardzo przyjemnie i wszelkie zalamania z wykresu sa wogole nie wyczuwalne. Nie ma mowy o spalaniu stukowym.
Gratuluje Coobciowi auta. Naprawde bardzo przyjemnie lata jak na 4 drzwiowego sedana
Narazie nie planujemy drastycznego zwiekszania mocy w tym silniku poprzez zwiekszanie doladowania. Doszlifujemy wszystkie parametry tak aby wyciagnac jeszcze kilka dodatkowych koni a zwiekszanie doladowania bedzie mozliwe dopiero po odprezeniu silnika z powodu obawy o seryjne tloki. Juz my z Coobciem wymyslimy co tu zrobic aby nissan latal
Pozdrawiam
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
mam nadzieje ze nie tylko ten:D:D:D:
jutro sprawdze sie z coobciem, zobaczymy ...
jutro sprawdze sie z coobciem, zobaczymy ...
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
no wąłsnie tak męsko chodzi a koni brak(na wykresie). tak na marginesie mam nagranie wskaznika doaldowania z hamowni, 0,5 bara to mam przy 3 obr.min potem spada a na koncu mam jakieś może 0,2 bara...
NA ulicy spadek jest do 0,35 bara i nie dymi tak jak na rolkach.
Kolejne mody już czekają, wąłsnie wyrwałem strone zimną od T4 i pasuje do mojej turbawki jak w morde strzelił
Aha jeszcze jest taka opcja że jak usunałem tego holernego DP z dolotu to zaczął dmuchać 0,6 bara to kolejny plus
Mam nadzieje że jak już udam się na obciążenióke to będzie różnica bo teraz mam poczucie winy że nowy kolektor ktory zastosowałem jest powodem spadku mocy, wczesniej bylo 190koni bez pompy i SMT6 ale w starej konfiguracji kolektor wydechowy byl rónoodległościowy
NA ulicy spadek jest do 0,35 bara i nie dymi tak jak na rolkach.
Kolejne mody już czekają, wąłsnie wyrwałem strone zimną od T4 i pasuje do mojej turbawki jak w morde strzelił
Aha jeszcze jest taka opcja że jak usunałem tego holernego DP z dolotu to zaczął dmuchać 0,6 bara to kolejny plus
Mam nadzieje że jak już udam się na obciążenióke to będzie różnica bo teraz mam poczucie winy że nowy kolektor ktory zastosowałem jest powodem spadku mocy, wczesniej bylo 190koni bez pompy i SMT6 ale w starej konfiguracji kolektor wydechowy byl rónoodległościowy
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Dont worry Coobcio. Dzieki temu kolektorowi twoja turbina pompuje troszke wczesniej niz na tamtym. Za to na rónoodległościowym zrobisz wiecej konikow ale przy takim doladowaniu jakie aktualnie posiadasz nie bedzie roznicy.Coobcio pisze:no wąłsnie tak męsko chodzi a koni brak(na wykresie). tak na marginesie mam nagranie wskaznika doaldowania z hamowni, 0,5 bara to mam przy 3 obr.min potem spada a na koncu mam jakieś może 0,2 bara...
NA ulicy spadek jest do 0,35 bara i nie dymi tak jak na rolkach.
Kolejne mody już czekają, wąłsnie wyrwałem strone zimną od T4 i pasuje do mojej turbawki jak w morde strzelił
Aha jeszcze jest taka opcja że jak usunałem tego holernego DP z dolotu to zaczął dmuchać 0,6 bara to kolejny plus
Mam nadzieje że jak już udam się na obciążenióke to będzie różnica bo teraz mam poczucie winy że nowy kolektor ktory zastosowałem jest powodem spadku mocy, wczesniej bylo 190koni bez pompy i SMT6 ale w starej konfiguracji kolektor wydechowy byl rónoodległościowy
Pozdrawiam
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kiedyś jak mierzyłem aoto na tej samej hamowni wynik był taki:
Mam pewną koncepcje, znowu udam się na tę samą hamownię i sprawdzę to...
Tak swoją droga, zamiast plastikowego shitowego DP zapodałem tą wielką srebrną puszkę której zadaniem jest robienie psss, dzięki niej doładowanie w piku podniosło się do 0,6 bara - ciekawe jaki to będize miało wpływ na maks moment obr
Mam pewną koncepcje, znowu udam się na tę samą hamownię i sprawdzę to...
Tak swoją droga, zamiast plastikowego shitowego DP zapodałem tą wielką srebrną puszkę której zadaniem jest robienie psss, dzięki niej doładowanie w piku podniosło się do 0,6 bara - ciekawe jaki to będize miało wpływ na maks moment obr
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA