Coobciowóz - wykres zagadka :D

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Elo Elo!
pare dni temu bylem na hamowni, juz po dostrojeniu na STM6 - jestem w szoku t ym co ujrzalem, auto poweidzmy chodzi jak wsciekłe a oim ocza ukazało się coś takiego:
Obrazek
Do tego daje rade o wiele mocniejszym furą, panowie jak to jest :?:
Dodam tylko że w moj doprężony motor jest dmuchane 0,5 bara :D
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
suchar
Stały gość
Stały gość
Posty: 202
Rejestracja: pt 03 wrz, 2004 08:42
Lokalizacja: Dąbrówka
Kontakt:

Coobcio pisze: [...] Do tego daje rade o wiele mocniejszym furą, panowie jak to jest :?:
Dodam tylko że w moj doprężony motor jest dmuchane 0,5 bara :D
yyyy...... umiesz MĘSKO ruszyć z miejsca w przeciwieństwie do innych, hę ?
PASUJE ? :mrgreen:
Awatar użytkownika
banan
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 90
Rejestracja: sob 12 mar, 2005 21:56
Lokalizacja: z lasu
Kontakt:

Suchar co Ty piszesz. Kuba poprostu ma szybki samochód i nie chodzi bynajmniej o to, że potrafi MĘSKO ruszyć. Kilka osób musi się w końcu do tego przyzwyczaić, że autko na 0.5 bara leczy większośc seryjnych i nie tylko seryjnych 200sx. A z tego co mi wiadomo to dopiero początek. Dopiero jak będzie dmuchane 0.8-1.0 bar wtedy Kuba otworzy oczy niedowiarkom co to auto potrafi. Już teraz leczy sporo autek to co będzie pózniej :oops:
A co do ruszania to raczej Ty powinieneś ruszac lepiej RWD niż ktoś kto ma FWD.
Pozdro
ChEsTeR

Ja to sie nie znam, ale mi sie wydaje ze to jakies stuki sie pojawialy i dlatego tyle wierzcholkow. W kazdym badz razie radze wrocic do strojenia.
Awatar użytkownika
DrRedDevil
Stały gość
Stały gość
Posty: 271
Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
Lokalizacja: z R-Sport'u
Kontakt:

Żadna tajemnica. Wystarczy, że ktoś skoryguje dawki paliwa w ori SX, może być nawet seria CA, i jeśli dobry magik od elektroniki poucina nadmiar paliwa, jaki dawkuje ori komputer nissanowski, to auto zdecydowanie zyska, a jak jeszcze do tego ktoś się pokusi o zmianę zapłonu, to Coobcio nie będzie miał już szans. A tak zupełnie na marginesie, porównajcie stopień sprężania z ori SX i Coobcia. Coobcio nie musi dmuchać dużo, aby skutecznie wypełnić komorę spalania, dlatego na niższym doładowaniu osiąga lepszą efektywność. Jestem tylko ciekawy co się wydarzy po przekroczeniu 1 Bar.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve

www.ProRacingTechnology.com
suchar
Stały gość
Stały gość
Posty: 202
Rejestracja: pt 03 wrz, 2004 08:42
Lokalizacja: Dąbrówka
Kontakt:

banan pisze:Suchar co Ty piszesz. Kuba poprostu ma szybki samochód i nie chodzi bynajmniej o to, że potrafi MĘSKO ruszyć. Kilka osób musi się w końcu do tego przyzwyczaić, że autko na 0.5 bara leczy większośc seryjnych i nie tylko seryjnych 200sx. A z tego co mi wiadomo to dopiero początek. Dopiero jak będzie dmuchane 0.8-1.0 bar wtedy Kuba otworzy oczy niedowiarkom co to auto potrafi. Już teraz leczy sporo autek to co będzie pózniej :oops:
A co do ruszania to raczej Ty powinieneś ruszac lepiej RWD niż ktoś kto ma FWD.
Pozdro
nie kumasz bazy. to był żart sytuacyjny. chcialem powiedzieć, ze Coobcio ma opracowane ruszanie a ja nie. Jak ja się mierzyłęm z Coobciem przegrałem o długość samochodu z powodu samego startu. Inny kierowca moim autem objechał chyba wszystkich poza Brt'em ex-Goranowozem. To tyle.
marcin lublin

DrRedDevil pisze:Żadna tajemnica. Wystarczy, że ktoś skoryguje dawki paliwa w ori SX, może być nawet seria CA, i jeśli dobry magik od elektroniki poucina nadmiar paliwa, jaki dawkuje ori komputer nissanowski, to auto zdecydowanie zyska, a jak jeszcze do tego ktoś się pokusi o zmianę zapłonu, to Coobcio nie będzie miał już szans. A tak zupełnie na marginesie, porównajcie stopień sprężania z ori SX i Coobcia. Coobcio nie musi dmuchać dużo, aby skutecznie wypełnić komorę spalania, dlatego na niższym doładowaniu osiąga lepszą efektywność. Jestem tylko ciekawy co się wydarzy po przekroczeniu 1 Bar.
Jak coobcio nie odpręży silnika to po przekroczeniu 1 bara będzie wielkie <font class="red">PIP</font> !!! przynajmniej mi się tak wydaje, że silnik nie da rady sprężyć tyle mieszanki...
a co do wykresu to nie mam pojęcia dlaczego on taki poszarpany ale bym jeszcze powalczył ze strojeniem może także i u coobcia jest za dużo paliwka??
Awatar użytkownika
banan
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 90
Rejestracja: sob 12 mar, 2005 21:56
Lokalizacja: z lasu
Kontakt:

Suchar pisze:
banan pisze:Suchar co Ty piszesz. Kuba poprostu ma szybki samochód i nie chodzi bynajmniej o to, że potrafi MĘSKO ruszyć. Kilka osób musi się w końcu do tego przyzwyczaić, że autko na 0.5 bara leczy większośc seryjnych i nie tylko seryjnych 200sx. A z tego co mi wiadomo to dopiero początek. Dopiero jak będzie dmuchane 0.8-1.0 bar wtedy Kuba otworzy oczy niedowiarkom co to auto potrafi. Już teraz leczy sporo autek to co będzie pózniej :oops:
A co do ruszania to raczej Ty powinieneś ruszac lepiej RWD niż ktoś kto ma FWD.
Pozdro
nie kumasz bazy. to był żart sytuacyjny. chcialem powiedzieć, ze Coobcio ma opracowane ruszanie a ja nie. Jak ja się mierzyłęm z Coobciem przegrałem o długość samochodu z powodu samego startu. Inny kierowca moim autem objechał chyba wszystkich poza Brt'em ex-Goranowozem. To tyle.
Nie tyle co nie kumam tylko z tego co piszesz to nie ogarniasz fury. Jeżeli inni kierowcy potrafią a Ty nie . Moze jeszcze raz staniecie na kresce z Kubą i powalczycie. Skoro piszesz że inne nissany dostają od Twojego to Coobciowy też powinien. Albo posać męskiego kierownika i ognia.
A wracając do wykresy to skoczył bym na jakąs hamownie obciążeniową bo na tym wykresie tych KUNI jest jak dla mnie mało. Ta moc nie przemawia do mnie wogole bo wiem jak to autko jeździ. Dla mnie ma około 230 KM.
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Panowie

To jest wykres z hamowni inercyjnej. Po 1 wyszlo za malo koni w stosunku do tego jak auto sie zachowuje na drodze. Po drugie nie ma realnej szansy aby z silnika ktory mial przed doladowaniem 20 koni mniej uzyskac tylko taki mizerny przyrost stosujac doladowanie 0.5 bara. Auto na hamowni inercyjnej ma za maly opor i nie moze wejsc na swoje prawidlowe obciazenie. Mapa paliwowa sie zmienia i w rezultacie jest za bogato bo smt u coobcia koryguje parametry wzgledem wychylenia przepustnicy a nie obciazenia silnika. Na ulicy auto zachowuje sie bardzo przyjemnie i wszelkie zalamania z wykresu sa wogole nie wyczuwalne. Nie ma mowy o spalaniu stukowym.

Gratuluje Coobciowi auta. Naprawde bardzo przyjemnie lata jak na 4 drzwiowego sedana :)

Narazie nie planujemy drastycznego zwiekszania mocy w tym silniku poprzez zwiekszanie doladowania. Doszlifujemy wszystkie parametry tak aby wyciagnac jeszcze kilka dodatkowych koni a zwiekszanie doladowania bedzie mozliwe dopiero po odprezeniu silnika z powodu obawy o seryjne tloki. Juz my z Coobciem wymyslimy co tu zrobic aby nissan latal ;)

Pozdrawiam
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
Awatar użytkownika
gre13
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 151
Rejestracja: śr 13 paź, 2004 23:25
Lokalizacja: wro/ldz
Kontakt:

mam nadzieje ze nie tylko ten:D:D:D:
jutro sprawdze sie z coobciem, zobaczymy ... :roll:
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW :)
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

no wąłsnie tak męsko chodzi a koni brak(na wykresie). tak na marginesie mam nagranie wskaznika doaldowania z hamowni, 0,5 bara to mam przy 3 obr.min potem spada a na koncu mam jakieś może 0,2 bara...
NA ulicy spadek jest do 0,35 bara i nie dymi tak jak na rolkach.

Kolejne mody już czekają, wąłsnie wyrwałem strone zimną od T4 i pasuje do mojej turbawki jak w morde strzelił :)

Aha jeszcze jest taka opcja że jak usunałem tego holernego DP z dolotu to zaczął dmuchać 0,6 bara to kolejny plus :)

Mam nadzieje że jak już udam się na obciążenióke to będzie różnica bo teraz mam poczucie winy że nowy kolektor ktory zastosowałem jest powodem spadku mocy, wczesniej bylo 190koni bez pompy i SMT6 ale w starej konfiguracji kolektor wydechowy byl rónoodległościowy :oops:
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Coobcio pisze:no wąłsnie tak męsko chodzi a koni brak(na wykresie). tak na marginesie mam nagranie wskaznika doaldowania z hamowni, 0,5 bara to mam przy 3 obr.min potem spada a na koncu mam jakieś może 0,2 bara...
NA ulicy spadek jest do 0,35 bara i nie dymi tak jak na rolkach.

Kolejne mody już czekają, wąłsnie wyrwałem strone zimną od T4 i pasuje do mojej turbawki jak w morde strzelił :)

Aha jeszcze jest taka opcja że jak usunałem tego holernego DP z dolotu to zaczął dmuchać 0,6 bara to kolejny plus :)

Mam nadzieje że jak już udam się na obciążenióke to będzie różnica bo teraz mam poczucie winy że nowy kolektor ktory zastosowałem jest powodem spadku mocy, wczesniej bylo 190koni bez pompy i SMT6 ale w starej konfiguracji kolektor wydechowy byl rónoodległościowy :oops:
Dont worry Coobcio. Dzieki temu kolektorowi twoja turbina pompuje troszke wczesniej niz na tamtym. Za to na rónoodległościowym zrobisz wiecej konikow ale przy takim doladowaniu jakie aktualnie posiadasz nie bedzie roznicy.

Pozdrawiam
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Kiedyś jak mierzyłem aoto na tej samej hamowni wynik był taki:
Obrazek
Mam pewną koncepcje, znowu udam się na tę samą hamownię i sprawdzę to...

Obrazek
Tak swoją droga, zamiast plastikowego shitowego DP zapodałem tą wielką srebrną puszkę której zadaniem jest robienie psss, dzięki niej doładowanie w piku podniosło się do 0,6 bara - ciekawe jaki to będize miało wpływ na maks moment obr :roll:
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”