Strona 1 z 1

silnik kuleje na 2-3gary:(

: wt 13 paź, 2015 17:10
autor: kowalsilvia
Witam , moja s14 -auto kuleje na 2 -3 gary. Od jakiegos czasu zauwazylem ze auto cos sie przydusiło ale zbagataliowalem to i w sobote przycisnolem ze swiatel i auto zadusilo sie i zaczelo kulec, chodzi na 2-3 gary i ledwo do domu dokulało. Swiece sprawdzone ,sa ok. , cewki wygladaja ze sa ok ale potrzeboje informacji jaka opornosc powinna byc na cewkach bo w serwisowce nie moge tego znales ? Jutro jeszcze sprawdze cisnienie na cylindrach . Co jeszcze warto sprawdzic i co moze byc jeszcze powodem takiej usterki ? Paliwo dochodzi bo pali ale kuleje i gasnie na wolnych obrotach.

: wt 13 paź, 2015 17:39
autor: szaman
W jaki sposob doszedles do tego ze nie pracuje na 2-3 cylindrach?? bo na 3 by chyba wogole nie pracowal, chodzi mi konkretnie po czy taki wniosek, bo ze silnikiem telepie, to nie znaczy zaraz ze cylindry nie pracuja.

jak nie masz opornosci to pomierz wszystkie i sprawdz czy ktoras nie ma odchylki od pozostalych,

a po pierwsze to sprawdz szczelnosc dolotu!

sam siebie zacytuje:
" sprawdz szczelnosc dolotu, moze jak ci sie zgrzeje to sie pojawiaja nieszczelnosci i jest kupa,
mozesz to sprobowac zdiagnozowac tak, ze jak ci przygasa i swiruje to na zgaszonym silniku odepnij wtyczke od przeplywki, odpal i sprawdz czy dziala stabilnie i wkreca sie normalnie do 2000 rpm (w trybie awaryjnym tylko do tylu ci sie dokreci), pozniej zgas i podepnij wtyczke, nastepnie odpal, jesli bez podpietej wtyczki dziala, a z podpieta nie, to najprawdopodobniej masz nieszczelnosc dolotu."

: wt 13 paź, 2015 17:53
autor: szaman
a po drugie to widze ze w innym temacie tez potrzebujesz pomocy,
niewiele pod swoim nickiem masz czerwony pasek z ostrzezeniami, u ciebie jest juz ich 3szt. jak dostaniesz czwarte za niestosowanie sie do regulaminu to odpoczniesz od pisania na forum na 90dni,

jak juz ci tak ciezko sie tym zainteresowac za co to, to klikajac na cyfre oznaczajaca ilosc ostrzezen(w tym przypadku to "3", to pokaze ci sie komunikat za co i gdzie dostales te ostrzezenia.

W sumie po otrzymanych ostrzezeniach niby zagladales do regulaminu, ale efektu to nie przynioslo, moze przeczytaj jeszcze raz pkt.1 a przy okazji reszte - to ci nie zaszkodzi.

link tutaj:
topics12/regulamin-dzialu-gielda-vt1740.htm

ps. dla ciebie i pozostalych infomacja taka, ze brak tematu w opiniach to zazwyczaj brak znajomosci regulaminu i za to sa glownie ostrzezenia( za brak wiedzy, a nie tematu).

a jezeli ktos zaglada do regulaminu i nie stosuje sie dalej, nalezalo by tym bardziej dolozyc ostrzezen.

jezeli powyzsza wiadomosc nie odniesie skutku, to czeka cie odpoczynek od pisania.

: pt 16 paź, 2015 19:55
autor: kowalsilvia
Dzieki za pomoc bo wlasnie zastanawialem sie jak sprawdzic ta szczelnosc bo sprawdzilem chyba wszystkie przewody wizualnie i obejrzalem 3 x silnik do okola i wszytsko wydaje sie ok. Sprawdzilem cewki i opornosc na wszystkich jest takie same , cisnienie na cylindrach jest spoko i na wszystkich jednakowe ,siwece iskre maja ale byly strasznie okopcone i to wszystkie (nie zaoliwione i nie upalone) wyczyscilem. Jutro sprawdze z wypieciem tej wtyczki i bede mial na podmianke pare czesi od kolegi . Problem w tym ze jestem za granica i pytalem na kilku warsztatach i mechanikow i warsztaty i nikt nie ma wtyczki consol aby wpiac sie i sprawdzic na kompie czy wyskoczy jakis blad . To jutro proboje dalej i bede pisal czy cos znajde . Pozdrawiam