MBC Properfect w Pulsarze GTI-R

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

LKR21
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 3
Rejestracja: sob 28 lis, 2015 12:59
Lokalizacja: kraśnik

Ostatni stałem się posiadaczem Pulsara Gtir i w związku z tym zakupiłem niezwłocznie MBC properfectu ten z kulką i sprężynką.Poszukałem na forum na temat instalacji tego urządzonka w moim samochodzie jednak nikt nie pisze jak podlaczyc to konkretnie w gtir.Turbina w aucie jest standardowa T28 bez żadnego krućca...nie mam też krućców w rurach od intercoolera.
Moje pytanie do was koledzy:
Czy można podłączyć to Mbc propera zamiast oryginalnego solenoidu który jest połączony z wastegate oraz podciśnienie bierze chyba z kolektora dolotowego?..czy też najlepiej wspawać jakiś kruciec w rurę która wychodzi z zimnej części turbo i idzie do intercoolera?
za każdą radę będę wdzięczny :)..dodam że nissan ma FMIC,wydech mongoose 2,5..czerwone wtryski 560cc..dolot simota..chce delikatnie podnieść doładowanie na okolice 1bar,wskaźnik doładowania kupiłem..pozdrawiam
Awatar użytkownika
Silicone
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: czw 11 sty, 2007 14:28
Lokalizacja: Kraków/Hebdów
Kontakt:

po pierwsze to zmieniles wtryski na wieksze bez zadnego strojenia. auto bedzie mocno zalane. zmontuj jakiegos deta i wystrój. doladowanie tez warto zrobic Detem i seryjnym solenoidem.

a jak sie upierasz to mozesz podlaczyc mbc z podcisnienia z kolektora, ale wedlug sztuki powinno byc przed przepustnica...
Montaż i Strojenie DET 3, EMU, VEMS, itp...
Kraków
LKR21
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 3
Rejestracja: sob 28 lis, 2015 12:59
Lokalizacja: kraśnik

Samochod kupilem juz ze zmienionymi wtryskami i angol niby mowil cos o strojeniu aczkolwiek zadnego urzadzenia podlaczonego pod kompa nie widze.przyjechalem tym gtir z uk na kolach do polski..auto normalnie odpala..ciagnie tez ok jedyne co mnie niepokoi to dosyc ostry zapach benzyny jak sie go odpali w garazu czuc.moze jednak nie byl strojony w angli?i faktycznie jest mocno przelany..spalnie mam jednak w okolicach 10l na trasie miasto okolo 15l bez nadmiernego palowania.trzyma obroty w normie.myslisz ze da sie tak jezdzic wsadzajac wieksze wtryski i nie stroic a auto normalnie chodzi?czy jest to jednak nie mozliwe bez strojenia?
Awatar użytkownika
Silicone
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: czw 11 sty, 2007 14:28
Lokalizacja: Kraków/Hebdów
Kontakt:

na wolnych obrotach i przy malych obciazeniach lambda sobie poradzi z korekta, natomiast przy palowaniu bedzie za bogato.

mozliwe ze masz jakiegos chipa, sprawdz.
Montaż i Strojenie DET 3, EMU, VEMS, itp...
Kraków
LKR21
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 3
Rejestracja: sob 28 lis, 2015 12:59
Lokalizacja: kraśnik

Nie mam mozliwosci sprawdzenia tego teraz bo auto stoi narazie w polsce a ja jestem za granica.tylko jak to sprawdzic?nie znam sie za bardzo na chipach czy strojeniu aut..gdziw szukac tego chipa?jak moze wygladac albo gdzie moze byc podpiety?
Awatar użytkownika
Silicone
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: czw 11 sty, 2007 14:28
Lokalizacja: Kraków/Hebdów
Kontakt:

musiał byś otworzyć ECU o zobaczyc co tam siedzi.

ps. wyslalem ci PW
Montaż i Strojenie DET 3, EMU, VEMS, itp...
Kraków
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”