Strona 1 z 1

MBC Properfect w Pulsarze GTI-R

: sob 28 lis, 2015 13:27
autor: LKR21
Ostatni stałem się posiadaczem Pulsara Gtir i w związku z tym zakupiłem niezwłocznie MBC properfectu ten z kulką i sprężynką.Poszukałem na forum na temat instalacji tego urządzonka w moim samochodzie jednak nikt nie pisze jak podlaczyc to konkretnie w gtir.Turbina w aucie jest standardowa T28 bez żadnego krućca...nie mam też krućców w rurach od intercoolera.
Moje pytanie do was koledzy:
Czy można podłączyć to Mbc propera zamiast oryginalnego solenoidu który jest połączony z wastegate oraz podciśnienie bierze chyba z kolektora dolotowego?..czy też najlepiej wspawać jakiś kruciec w rurę która wychodzi z zimnej części turbo i idzie do intercoolera?
za każdą radę będę wdzięczny :)..dodam że nissan ma FMIC,wydech mongoose 2,5..czerwone wtryski 560cc..dolot simota..chce delikatnie podnieść doładowanie na okolice 1bar,wskaźnik doładowania kupiłem..pozdrawiam

: pn 30 lis, 2015 10:15
autor: Silicone
po pierwsze to zmieniles wtryski na wieksze bez zadnego strojenia. auto bedzie mocno zalane. zmontuj jakiegos deta i wystrój. doladowanie tez warto zrobic Detem i seryjnym solenoidem.

a jak sie upierasz to mozesz podlaczyc mbc z podcisnienia z kolektora, ale wedlug sztuki powinno byc przed przepustnica...

: wt 01 gru, 2015 12:27
autor: LKR21
Samochod kupilem juz ze zmienionymi wtryskami i angol niby mowil cos o strojeniu aczkolwiek zadnego urzadzenia podlaczonego pod kompa nie widze.przyjechalem tym gtir z uk na kolach do polski..auto normalnie odpala..ciagnie tez ok jedyne co mnie niepokoi to dosyc ostry zapach benzyny jak sie go odpali w garazu czuc.moze jednak nie byl strojony w angli?i faktycznie jest mocno przelany..spalnie mam jednak w okolicach 10l na trasie miasto okolo 15l bez nadmiernego palowania.trzyma obroty w normie.myslisz ze da sie tak jezdzic wsadzajac wieksze wtryski i nie stroic a auto normalnie chodzi?czy jest to jednak nie mozliwe bez strojenia?

: śr 02 gru, 2015 12:44
autor: Silicone
na wolnych obrotach i przy malych obciazeniach lambda sobie poradzi z korekta, natomiast przy palowaniu bedzie za bogato.

mozliwe ze masz jakiegos chipa, sprawdz.

: śr 02 gru, 2015 14:58
autor: LKR21
Nie mam mozliwosci sprawdzenia tego teraz bo auto stoi narazie w polsce a ja jestem za granica.tylko jak to sprawdzic?nie znam sie za bardzo na chipach czy strojeniu aut..gdziw szukac tego chipa?jak moze wygladac albo gdzie moze byc podpiety?

: śr 02 gru, 2015 17:30
autor: Silicone
musiał byś otworzyć ECU o zobaczyc co tam siedzi.

ps. wyslalem ci PW