WITAM MANIAKÓW,zna ktos z was strony gdzie są pokazane sr20de, lub sr20det okolo 600 konne??jak zrobic taki motor?jakies foto?opis częsci??
dzięki za pomoc!!
pozdrawiam
ps:prosze bez OT, mam nadzieje ze każdy podejdzie do tematu powaznie!!
SR20DE jak zrobić 500-600 koni??STRONY WWW
Moderator: Moderator
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
http://www.npclub.com/bb/printthread.php?threadid=928
poza tym jest coś takiego jak wyszukiwarki internetowe.
problemem jest zawsze sprawcyzować haslo szukania.
ja wpisałem "sr20de turbo dyno" i wyskoczyło na 7 pozycji.
Tak więc google sie kłania. Ku pamieci.
Pozdr.
poza tym jest coś takiego jak wyszukiwarki internetowe.
problemem jest zawsze sprawcyzować haslo szukania.
ja wpisałem "sr20de turbo dyno" i wyskoczyło na 7 pozycji.
Tak więc google sie kłania. Ku pamieci.
Pozdr.
SPOKO GADAM O TEMACIE Z BARTEM!!Damy rade!tylko kwestia $$
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
chcesz zrobic 600 koni na przedni naped ? hmmm
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
hmm a synchro w crx i witek w civicu ile mają??blurek pisze:chcesz zrobic 600 koni na przedni naped ? hmmm
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
domyslam sie ze budujesz samochod tylko do 1/4mili, bo nie wiedze innego zastosowania (np. skrecanie,jazda codzienna). jesli sie uda to crx promotora i civic beda mieli konkurencje
off mode
mniej niz ci sie wydaje...gre13 pisze:hmm a synchro w crx i witek w civicu ile mają??blurek pisze:chcesz zrobic 600 koni na przedni naped ? hmmm
crx + - 550
Civic - + - 460
nie potrzeba wcale 600 km zeby nawiazac walke, opanowane 400 i spokojnie mozesz walczyc, musi byc tylko duzo bardziej odelzony samochod. Lepiej jest miec 400km i 800kg niz 500km i 1000kg. Latwiej jest ruszyc lzejszemu. Jezeli naprawde chcesz podjac walke z nimi, to zpoamnij o uzywaniu tego samochodu na codzien. Musisz miec O G R O M N E slicki, szpere, skrzynie pod 1/4 , mysle ze to jest DUZO $$$$$$$$$$$
pzdr
no to ja zaczne młyn banan mysle ze za 2 miechy ze stajni skyracing wyjedzie przednionapedowy nissan kt<font class="red">u</font>ry na doładowaniu 1,0bara niesty łyknie autko gre a to za sprawa jego wagi 950kg moze nawet 900
zajebisty tekst poprawi mi humor na cały dzien--Mlody-- pisze:no i co, okazalo sie ze te male rozowe pigulki to nie byly zadne witaminki...
hmm doladowanie jeden bar wieksze od mojego!! waga 900kg mniejsze od mojej!!cziko pisze:no to ja zaczne młyn banan mysle ze za 2 miechy ze stajni skyracing wyjedzie przednionapedowy nissan kt<font class="red">u</font>ry na doładowaniu 1,0bara niesty łyknie autko gre a to za sprawa jego wagi 950kg moze nawet 900
zajebisty tekst poprawi mi humor na cały dzien--Mlody-- pisze:no i co, okazalo sie ze te male rozowe pigulki to nie byly zadne witaminki...
ja jestem auto w stanie poświecic na 1/4 i tylko!!
ze sponsoringiem dam sobie rade, dzięki za pomoc chlopaki
z checią na wiosnę Cziko spotkam sie z autem w waszej stajni!! na sss chetnie pojade z nim w parze, oka??stoi ??pasuje??
NO OFFENCE POZDRAWIAM
BANAN DZIĘKI ZA TROSKE
DAM RADE:d:d:d:d:d:
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
a jeszcze jedno, za a miechy na śniegu ciężko bedzie sie scigać
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
masz pchwałke tery, a co , a duzo $$$$$$$$$$$ to ile??
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
dziekuje BARDZOgre13 pisze:masz pchwałke tery, a co , a duzo $$$$$$$$$$$ to ile??
mialem taki moment ze chcialem zbudowac ITR plus Turbo i tak mw, moge ci napisac ile na co trzeba przeznaczyc pieniedzy zeby bylo PROFI.
Silnik : nie wiem co masz juz zrobione, czy juz zakuty itd... ale od podstaw to sr20det na te 550km to jest ok 25 tys pln.
Zawias : musisz miec super sztywny zeby miec jak najmniej strat : powedzmy lajtowy setup 2500pln + najlepiej wszystkie gumki czyli wyjdzie ci razem z 5000
Kola : MEGA slicki plus lekkie felgi na przod i tyl - teraz doktor sprzedaje na sr.pl dobre slicki za 1200pln plus felgi 15 trzeba by kupic, jak najlzejsze mysle ze w 2000pln udaloby sie.
Szpera odpowiednia - 5000
Lekkie elementy - maska, blotniki, klapa - jezeli profi wykonanie to tez z 4000pln trzeba liczyc.
Skrzynia - tu nie mam zielonego pojecia... ale napewno na rozebranie, skrzyni, wzmocnienie jej i zmiane przelozen tez trzeba conajmniej 2500pln.
tak przygotowanym samochdoem mysle ze wyjalbys klase T w tym sezonie...
i mamy ok 45 tys pln. a napewno kupa rzeczy jeszcze dojdzie wskazniki, oleje blablabla, kubelek....
Trzymam kciuki i powodzenia.
pzdr
wydaje mi się ze czołowka turbo ma kołówe skrzynie ?? jak tak to dochodzi spory dodatkowy koszt ,a tak o koszt który podał tery wydaje mi się byc takim optymistycznym ale możliwym