chwilowy muł/brak mocy po przepięciu biegu
Moderator: Moderator
ze zdjecia powyzej, to adapter apexi to ta czesc miedzy stozkiem, a przeplywka, od srub do srub
reszta to standardowa przeplywka - ori nissan
czysci sie ja najlepiej poprzez wykrecenie tych dwoch srubek na srubokret krzyzykowy,
wyjeciu modulu i delikatnym przeczyszczeniu dwoch drocikow(lub jednego, nie wiem jak w sr to wyglada)
jezeli tak robiles to spoko, jak nie to zrob i sprawdz roznice
reszta to standardowa przeplywka - ori nissan
czysci sie ja najlepiej poprzez wykrecenie tych dwoch srubek na srubokret krzyzykowy,
wyjeciu modulu i delikatnym przeczyszczeniu dwoch drocikow(lub jednego, nie wiem jak w sr to wyglada)
jezeli tak robiles to spoko, jak nie to zrob i sprawdz roznice
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
przepływke wyczyściłem oczywiście i 0 poprawy, zdawało mi się że w SR-ach jest przepływka w plastikowej obudowie. niedlugo postaram się ogarnąć gumową rure stożek-turbo a w zasadzie zmienić ją na kwas lub alu, mam wrazenie ze moze ją zasysać bo jest mega miękka. a drugie podejrzenie to problemy z zapłonem, postaram sie też zamontować czujnik afr i jutro dostane już consulta. moze podpowiecie na co patrzec w consulcie i przez jaki program najlepiej się podłączyć?!
Ta rura gumowa w SR jest jeszcze gorsza niż w CA... potrafi się zasysać przy 1 barze więc zacznij od tego.
Jest ciepło, materiał pracuje bardziej i ma tendencję do zasysania - mniejsza odporność na podciśnienie
Jest ciepło, materiał pracuje bardziej i ma tendencję do zasysania - mniejsza odporność na podciśnienie
no wlasnie mialem takie wrażenie że jak jezdze w niskich temp to jest duzo lepiej. A chciałem zapytać czy wydłużenie dolotu stożek-turbo moze niekorzystnie wpłynąć na cokolwiek? będe spawał nową rure z kwasa i chcialbym wydluzyc dolot żeby oddalic stożek od silnika
zapodana rura z kwasu, zachowanie auta bez zmian http://www.nissantech.pl/topic/9837-po- ... przypadek/ tutaj podobny przypadek odnalazlem
mam założony termostat tego typu: http://www.tomson.com.pl/product-pol-59 ... 200SX.html
czy taki termostat może być przyczyną jakiś problemów? na moje oko komputer np odczytuje temperature jako za niską i np moze powodowac zwiększone dawkowanie paliwa, ma to sens?
czy taki termostat może być przyczyną jakiś problemów? na moje oko komputer np odczytuje temperature jako za niską i np moze powodowac zwiększone dawkowanie paliwa, ma to sens?
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Kompletnie nie ma to sensu. Wywal bova na próbę i zaślep otwory po nim. Sprawdź ciś. palwia, podmień pompę na jakąś dobrą(warlbro, DW, etc)
-
- Postojebca
- Posty: 1608
- Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
- Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
- Kontakt:
Termostat taki mega zimny będzie mial wpływ na spalanie podobny jak walnięty czujnik temperatury.
Miałem walnięte termo w różnych wozach i żłopały znacznie więcej paliwa. Założyć seryjny, bo ten zimny bez poprawek w ecu będzie widział nierozgrzanie silnika i będzie wzbogacał dawkę jak na ssaniu.
Miałem walnięte termo w różnych wozach i żłopały znacznie więcej paliwa. Założyć seryjny, bo ten zimny bez poprawek w ecu będzie widział nierozgrzanie silnika i będzie wzbogacał dawkę jak na ssaniu.