Strona 2 z 2

: pn 27 cze, 2016 17:24
autor: n-man
Obrazek mam u siebie taki adapter, może być kastrujący? ma dosc mały wylot (fotka z netu, nie mam takiego zajazdu;p )

: pn 27 cze, 2016 19:45
autor: szaman
ze zdjecia powyzej, to adapter apexi to ta czesc miedzy stozkiem, a przeplywka, od srub do srub ;)
reszta to standardowa przeplywka - ori nissan ;)
czysci sie ja najlepiej poprzez wykrecenie tych dwoch srubek na srubokret krzyzykowy,
wyjeciu modulu i delikatnym przeczyszczeniu dwoch drocikow(lub jednego, nie wiem jak w sr to wyglada)
jezeli tak robiles to spoko, jak nie to zrob i sprawdz roznice ;)

: pn 27 cze, 2016 21:55
autor: n-man
przepływke wyczyściłem oczywiście i 0 poprawy, zdawało mi się że w SR-ach jest przepływka w plastikowej obudowie. niedlugo postaram się ogarnąć gumową rure stożek-turbo a w zasadzie zmienić ją na kwas lub alu, mam wrazenie ze moze ją zasysać bo jest mega miękka. a drugie podejrzenie to problemy z zapłonem, postaram sie też zamontować czujnik afr i jutro dostane już consulta. moze podpowiecie na co patrzec w consulcie i przez jaki program najlepiej się podłączyć?!

: wt 28 cze, 2016 09:34
autor: Binio_
Ta rura gumowa w SR jest jeszcze gorsza niż w CA... potrafi się zasysać przy 1 barze więc zacznij od tego.
Jest ciepło, materiał pracuje bardziej i ma tendencję do zasysania - mniejsza odporność na podciśnienie

: wt 28 cze, 2016 19:28
autor: n-man
no wlasnie mialem takie wrażenie że jak jezdze w niskich temp to jest duzo lepiej. A chciałem zapytać czy wydłużenie dolotu stożek-turbo moze niekorzystnie wpłynąć na cokolwiek? będe spawał nową rure z kwasa i chcialbym wydluzyc dolot żeby oddalic stożek od silnika

: ndz 03 lip, 2016 00:49
autor: n-man
zapodana rura z kwasu, zachowanie auta bez zmian :( http://www.nissantech.pl/topic/9837-po- ... przypadek/ tutaj podobny przypadek odnalazlem

: wt 12 lip, 2016 19:27
autor: n-man
mam założony termostat tego typu: http://www.tomson.com.pl/product-pol-59 ... 200SX.html
czy taki termostat może być przyczyną jakiś problemów? na moje oko komputer np odczytuje temperature jako za niską i np moze powodowac zwiększone dawkowanie paliwa, ma to sens?

: śr 13 lip, 2016 11:08
autor: PiotrekŁDZ
Kompletnie nie ma to sensu. Wywal bova na próbę i zaślep otwory po nim. Sprawdź ciś. palwia, podmień pompę na jakąś dobrą(warlbro, DW, etc)

: śr 13 lip, 2016 22:58
autor: Tomek89
Termostat taki mega zimny będzie mial wpływ na spalanie podobny jak walnięty czujnik temperatury.
Miałem walnięte termo w różnych wozach i żłopały znacznie więcej paliwa. Założyć seryjny, bo ten zimny bez poprawek w ecu będzie widział nierozgrzanie silnika i będzie wzbogacał dawkę jak na ssaniu.

: sob 16 lip, 2016 19:40
autor: n-man
tomek, mysle tak samo i zamienie na ori bo dostalem w czesciach:))