Spadające obroty po wyrzuceniu na luz
Moderator: Moderator
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 23
- Rejestracja: wt 30 gru, 2014 18:03
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Czujnik położenia przepustnicy
Japoński Pocisk
hmmmm tak mam lekki zamach 6.5 kg jak dobrze pamietam,no tak spada do 400 a czasem niżej martwie się czy taki chwilowy spadek smarowania nie wplynie negatywnie na silnik. myslalem też o bovie bo mam blitza ss, slyszlaem ze sprawia rozne problemy. I ewentualnie czy jesli to jest zamach to czy strojenie zalatwi ten temat?
Ostatnio zmieniony sob 10 wrz, 2016 14:25 przez n-man, łącznie zmieniany 2 razy.
Jeśli masz lekki zamach, to siła bezwładności silnika jest mniejsza. Wrzucając na luz, że tak powiem koła nie napędzają silnika, tylko kręci się swobodnie i wytraca sobie tą prędkość. Z lżejszym kołem zamachowym szybciej spadną obroty właśnie przez małą bezwładność. Zapewniam, że strojeniem jej nie zwiększysz.
Co do podbijania obrotów, domniemam, że komputer wykrywa sobie, że silnik przygasa i dostosowuje mieszankę, żeby go utrzymać przy życiu.
Myślę, że rozwiązaniem może być hamowanie silnikiem z sekwencyjną redukcją (oczywiście normalnie używać nożnego jednocześnie).
PS. Za nic nie ręczę, bo prawdopodobnie pie***lę głupoty.
Co do podbijania obrotów, domniemam, że komputer wykrywa sobie, że silnik przygasa i dostosowuje mieszankę, żeby go utrzymać przy życiu.
Myślę, że rozwiązaniem może być hamowanie silnikiem z sekwencyjną redukcją (oczywiście normalnie używać nożnego jednocześnie).
PS. Za nic nie ręczę, bo prawdopodobnie pie***lę głupoty.
a moze napisz czy tak bylo wczesniej co zmieniales itd.
do sprawdzenia jak wyzej wspomniano TPS i krokowiec,
na wolnych obrotach tez to sie dzieje?
do sprawdzenia jak wyzej wspomniano TPS i krokowiec,
na wolnych obrotach tez to sie dzieje?
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
szaman pisze:a moze napisz czy tak bylo wczesniej co zmieniales itd.
do sprawdzenia jak wyzej wspomniano TPS i krokowiec,
na wolnych obrotach tez to sie dzieje?
wydaje mi się że było tak od poczatku ale juz sam nie mam pojęcia. ostatnio robiłem test szczelnosci dolotu i było ok, jedna zmiana to że mam spawaną rure od stożka do turbo, jest ona wydłużona wzgledem serii, poki co jeszcze jest przepływka i chip horshama. moze to miec jakis wplyw?
Ostatnio zmieniony pn 12 wrz, 2016 19:32 przez n-man, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Jeśli mapa w czipie jest dobrze dobrana do wtrysków i przepłwki to nie ma to znaczenia. Na początek spróbuj mocniej wykrecić śrubkę od wolnych obrotów. Sprawdź też czy z odłączonym przepłwomierzem wolne obroty nie będą stabilniejsze.