SR20DET przerywa przy doładowaniu

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

WilkU
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 31
Rejestracja: śr 26 lut, 2014 22:24
Lokalizacja: Częstochowa

Witam po swapie SR do s13 mam z silnikiem mały problem, odpala, równo pracuje ale podczas jazdy gdy wdepne pedał w podłoge i pojawi się boost (ok 0.2b) zaczyna przerywać i opornie wkręca się na obroty, delikatnie operując gazem wkręci się i pracuje na 0.6b (ustawione MBC).
Zapłon ustawiony na 2 znak od prawej, przerwa na świecach 0.6mm, wyczyszczona przepływka, cewki podmienione ze zdrowego SR, nie znalazłem nieszczelności, masa cewek nowa (czy do kolektora ssącego czy do grodzi, bez zmian) pompa paliwa z rb25.
Nie wiem co moge jeszcze zprawdzić zrobić :/
Jakieś sugestie?
Tomek89
Postojebca
Postojebca
Posty: 1608
Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
Kontakt:

Ciśnienie paliwa sprawdź. Pompa paliwa może być trup.
Rice is nice
Obrazek
WilkU
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 31
Rejestracja: śr 26 lut, 2014 22:24
Lokalizacja: Częstochowa

Pompa paliwa nie powinna dawać objawów do samego końca? Czy tylko przy wejsciu na boost? bo potem problem ustępuje
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

WilkU, jakbys poczytal ten temat:
topics11/szarpanie-vt205.htm

to bys wiedzial to, o co zapytales wczesniej - czyli, ze tak wlasnie moze byc, w pewnym zakresie obrotow bedzie nie domagac, bo jest tam najwieksze obciazenie, a pozniej znowu bedzie lepiej,

sprawdz cisnienei paliwa pod obciazeniem jak wyzej Tomek89 napisal, to na poczatek.
druga sprawa czy uklad dolotowy byl sprawdzany kompresorem czy popatrzales sobie tylko po nim? jesli to drugie to sprawdz kompresorem-tylko rob to z glowa.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
WilkU
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 31
Rejestracja: śr 26 lut, 2014 22:24
Lokalizacja: Częstochowa

mój błąd, oczywiście po wymianie pompy na walbro idzie jak szatan.. ;)
Pytanie takie czy podczas ustawiania zapłonu przy odpiętym TPS i po przytrzymani go chwilę na obrotach znak wyskakuje o tak :
Zapłon X
a po chwili jest już Ok, zgaduje że pewnie źle robie coś w złej kolejności ale pewności już nie mam.
Tomek89
Postojebca
Postojebca
Posty: 1608
Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
Kontakt:

Jaka lampa? Z regulacją?

Jeśli tak to przy ostawionych 15 st ma być gmp/tdc na wale, drugi od lewej
Jeśli lampa bez ustawienia kąta to ma być 15 st a wale, czwarty od lewej/ drugi od prawej.
kresek jest 6
kolejno:
| | | | | |
-5 0 5 10 15 20

przy 850~900 obr. to ze sobie skoczy przy przegazówce to norma bo ecu zmienia kąt zapłonu.

W manualu z s14 dział EC- strona 36
Rice is nice
Obrazek
WilkU
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 31
Rejestracja: śr 26 lut, 2014 22:24
Lokalizacja: Częstochowa

Lampa bez regulacji, ustawiony na 2 od prawej tak jak mówisz. Po wkręceniu go kilku krotnie na obroty gdy wróci na jałowe to właśnie wtedy przez kilka sekund znak wyskakuje w tym miejscu (jak na zdjęciu) po czym wraca na miejsce.
Tomek89
Postojebca
Postojebca
Posty: 1608
Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
Kontakt:

czyli gra
Rice is nice
Obrazek
WilkU
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 31
Rejestracja: śr 26 lut, 2014 22:24
Lokalizacja: Częstochowa

Dla pewności dzisiaj sprawdziłem jeszcze raz zapłon, i przy odpiętym tps wyskakuje idealnie na znak a przy podłączonym skacze z 3 na 2 kreske od prawej (częściej przebywa na 3) tak powinno być?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”