Strona 1 z 1

SR20DET przerywa przy doładowaniu

: ndz 13 lis, 2016 13:34
autor: WilkU
Witam po swapie SR do s13 mam z silnikiem mały problem, odpala, równo pracuje ale podczas jazdy gdy wdepne pedał w podłoge i pojawi się boost (ok 0.2b) zaczyna przerywać i opornie wkręca się na obroty, delikatnie operując gazem wkręci się i pracuje na 0.6b (ustawione MBC).
Zapłon ustawiony na 2 znak od prawej, przerwa na świecach 0.6mm, wyczyszczona przepływka, cewki podmienione ze zdrowego SR, nie znalazłem nieszczelności, masa cewek nowa (czy do kolektora ssącego czy do grodzi, bez zmian) pompa paliwa z rb25.
Nie wiem co moge jeszcze zprawdzić zrobić :/
Jakieś sugestie?

: ndz 13 lis, 2016 23:17
autor: Tomek89
Ciśnienie paliwa sprawdź. Pompa paliwa może być trup.

: pn 14 lis, 2016 08:19
autor: WilkU
Pompa paliwa nie powinna dawać objawów do samego końca? Czy tylko przy wejsciu na boost? bo potem problem ustępuje

: pn 14 lis, 2016 09:17
autor: szaman
WilkU, jakbys poczytal ten temat:
topics11/szarpanie-vt205.htm

to bys wiedzial to, o co zapytales wczesniej - czyli, ze tak wlasnie moze byc, w pewnym zakresie obrotow bedzie nie domagac, bo jest tam najwieksze obciazenie, a pozniej znowu bedzie lepiej,

sprawdz cisnienei paliwa pod obciazeniem jak wyzej Tomek89 napisal, to na poczatek.
druga sprawa czy uklad dolotowy byl sprawdzany kompresorem czy popatrzales sobie tylko po nim? jesli to drugie to sprawdz kompresorem-tylko rob to z glowa.

: śr 23 lis, 2016 21:55
autor: WilkU
mój błąd, oczywiście po wymianie pompy na walbro idzie jak szatan.. ;)
Pytanie takie czy podczas ustawiania zapłonu przy odpiętym TPS i po przytrzymani go chwilę na obrotach znak wyskakuje o tak :
Zapłon X
a po chwili jest już Ok, zgaduje że pewnie źle robie coś w złej kolejności ale pewności już nie mam.

: śr 23 lis, 2016 22:22
autor: Tomek89
Jaka lampa? Z regulacją?

Jeśli tak to przy ostawionych 15 st ma być gmp/tdc na wale, drugi od lewej
Jeśli lampa bez ustawienia kąta to ma być 15 st a wale, czwarty od lewej/ drugi od prawej.
kresek jest 6
kolejno:
| | | | | |
-5 0 5 10 15 20

przy 850~900 obr. to ze sobie skoczy przy przegazówce to norma bo ecu zmienia kąt zapłonu.

W manualu z s14 dział EC- strona 36

: czw 24 lis, 2016 08:04
autor: WilkU
Lampa bez regulacji, ustawiony na 2 od prawej tak jak mówisz. Po wkręceniu go kilku krotnie na obroty gdy wróci na jałowe to właśnie wtedy przez kilka sekund znak wyskakuje w tym miejscu (jak na zdjęciu) po czym wraca na miejsce.

: czw 24 lis, 2016 08:09
autor: Tomek89
czyli gra

: czw 24 lis, 2016 21:28
autor: WilkU
Dla pewności dzisiaj sprawdziłem jeszcze raz zapłon, i przy odpiętym tps wyskakuje idealnie na znak a przy podłączonym skacze z 3 na 2 kreske od prawej (częściej przebywa na 3) tak powinno być?