Witam. Zakupiłem Sr do s13 i mam dylemat odnośnie chłodnicy wody. Mechanik doradza mi żaby założyć gruba a z kolei kolega mówi zeby użyć seryjnej. Jak uważacie co będzie lepsze do zwykłej jazdy po ulicy ?
I gdybym zostawił serię to ta ubudowa wentylatora z Ca podejdzie mi do Sr?
Jakie macie zdanie jest sens montować od razu chłodnice oleju ?
Sr20det s13 kilka pytań
Moderator: Moderator
Do "normalnej" jazdy zostaw seryjną z tunelem i wiskozą. Czy tunel z CA podejdzie pod SR nie wiem, ale być może ktoś taki set stosował i się wypowie. Wbrew pozorom seryjna chłodnica plus wisko z tunelem bardzo dobrze się sprawdza nawet w ciężkich warunkach. W upalny dzień w korku stojąc za autobusem plującym gorącym olejem i spalinami w chłodnicę nie zagotujesz auta, co się zdarza w przypadku aut z wiatrakiem elektrycznym. Seryjny układ chłodzenia jest na prawdę wydajny. Część ciepła z oleju odbierane jest do głównego układu chłodzenia przez wymiennik pod filtrem. Ale pytanie należy sobie postawić o czym myślisz patrząc na swoje auto? Jeżeli myślisz o modzeniu to niegłupim pomysłem jest wydajniejsza chłodnica i dodatkowa chłodnica oleju.