Strona 1 z 1

Sr20det s13 kilka pytań

: pn 24 kwie, 2017 19:57
autor: dominogx
Witam. Zakupiłem Sr do s13 i mam dylemat odnośnie chłodnicy wody. Mechanik doradza mi żaby założyć gruba a z kolei kolega mówi zeby użyć seryjnej. Jak uważacie co będzie lepsze do zwykłej jazdy po ulicy ?
I gdybym zostawił serię to ta ubudowa wentylatora z Ca podejdzie mi do Sr?

Jakie macie zdanie jest sens montować od razu chłodnice oleju ?

: wt 25 kwie, 2017 05:51
autor: GRAQ
Do "normalnej" jazdy zostaw seryjną z tunelem i wiskozą. Czy tunel z CA podejdzie pod SR nie wiem, ale być może ktoś taki set stosował i się wypowie. Wbrew pozorom seryjna chłodnica plus wisko z tunelem bardzo dobrze się sprawdza nawet w ciężkich warunkach. W upalny dzień w korku stojąc za autobusem plującym gorącym olejem i spalinami w chłodnicę nie zagotujesz auta, co się zdarza w przypadku aut z wiatrakiem elektrycznym. Seryjny układ chłodzenia jest na prawdę wydajny. Część ciepła z oleju odbierane jest do głównego układu chłodzenia przez wymiennik pod filtrem. Ale pytanie należy sobie postawić o czym myślisz patrząc na swoje auto? Jeżeli myślisz o modzeniu to niegłupim pomysłem jest wydajniejsza chłodnica i dodatkowa chłodnica oleju.

: wt 25 kwie, 2017 15:19
autor: Tomek89
Można założyć "robioną" z zachowaniem mocowań na tunel pod wiskozę.

Z wisko jest tak że zawsze się lekko wiatrak kręci, zabiera trochę mocy ale jak wisko już zepnie to żaden motoryzacyjny wiatrak elektryczny nie zrobi takiego przeciągu.

: wt 25 kwie, 2017 16:42
autor: Kuba.a
Nie ma co, żaden elektryczny tak nie będzie wiał, a jak Ci się zblokuje wiskoza to będziesz mógł powiedzieć, że jeździsz odrzutowcem do pracy :lol:

: wt 25 kwie, 2017 23:35
autor: luki343
Kuba.a, gorzej jak chcesz coś sprawdzić pod maską na odpalonym. Zablokowane wisko robi tam taki przeciąg, że głowa mała. :lol:

: śr 26 kwie, 2017 13:47
autor: Kuba.a
Wiem, bo u mnie jest zblokowana :P