SR20DET

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Thousend

brt pisze:Prowadze merytorycznie dyskusje z kims kto potrafi je prowadzic a nie wyzywa mnie od kucharek szczyli bachorow i innych co nie ja zaczalem tutaj. Za tego typu teksty twoj kolezka anonim powinien dostac w kly.
Ja przynajmniej nie używam wulgaryzmów ani przemocy jak mi sie kończą argumenty bo to co tutaj napisaleś tylko potwierdza moją teorię, że Twój umysł zatrzymał się w rozwoju na poziomie 6 latka. I nie wydzwaniam do Kiviego aby mu się wyżalić/poskarżyć* jak to mnie ktoś na forum źle potraktował i był nie uprzejmy i śmiał wytknąć błędy i braki wiedzy...

*) niepotrzebne skreślić

brt pisze:Widzisz wkleliles tutaj servisowke a nawet nie jestes w stanie odkaligrafowac tego co tam autor napisal. Gratulacje. Nissan zaklada ze maksymalna roznica podczas regulacji plytek moze wynosic 0.2 mm a nie 0.4 mm (Plytka z zabkami zostaje seryjna). A wiec dla mnie nasza dyskusja sie tutaj konczy bo dyskutujemy o niczym. Was interesuje tylko dokopanie mojej osobie i nawet nie zadajecie sobie trudu aby przeczytac ze zrozumieniem moje wczesniejsze posty. Niestety cos sie wam pomylilo bo w naszych relacjach to nie ja dalem dupy tylko wasz guru, tak wiec klepcie mlotkami dalej bo dobrze wam to wychodzi (rozwalic klientowi 2 przeguby jednego wieczoru to niewatpliwie sukces- gratulacje)

Nie pozdrawiam gala anonima :mrgreen:
To dziwne bo seryjna płytka z zębęm ma 2,8 mm :?: chyba że wszystkie głowice od SR20, które wpadły nam w ręce nie były już seryjne :roll:
Jak nie umiesz odejmować i dodawać to weź se program...
I jak narazie z tym dokopywaniem to wystarczy, że nikt Ci nie będzie przeszkadzał.
jarkowy pisze:Fakt 1
Ich rozpiętość regulacji jest 0,4mm ale w seri siedzą 3mm-trowe wiec dokładnie po środku regulacji. można zrobić 0,2mm w górę lub w dół.
Czyli maksymalna różnica między wysokością zaworów korygowana pchełkami jest 0,2mm!
(...)
Czego można się domyślac.
-tego że przepływ miedzy jednym a drógim zaworem musi być identyczny
to ze różnica miedzy wysokością jednego a drugiego zaworu WZGLĘDEM TŁOKA powinna byc idnetyczna - właśnie po to zeby zachować identyczny przepływ przez jeden i drugi zawór.
Dlaczego to takie istotne.
Bo nie równomiernie rozporowadzona mieszamka jest nie jednorodna i spala się nie równo - nie musze tłumaczyć ze ubogi AFR to wysoka twemperatóra spalanie stukowe i topienie tłoków- w tym przypadku gdy oba zawory są w różnej odległości od tłoka miejscowo bedzie ubogo i może poprostu stopić tłok.
Mitsubishi GDI doskonale sobie zdaje z tego sprawe i jak mało który inny silnik wykożystuje to zjawisko.
Człowieku, ręce opadają jak to sie czyta...
UWAGA! Silnik SR20DE / SR20DET o którego głowicy jest tutaj mowa NIE MA BEZPOŚREDNIGO WTRYSKU PALIWA DO CYLINDRA (FSI/GDI)!!!! MIESZANKA JEST PRZYGOTOWYWANA W KOLEKTORZE SSĄCYM I POD CIŚNIENIEM (sr20det) JEST WTŁACZANA DO CYLINDRA. Jest to już jednorodna mieszanka i zapłon jej rozchodzi się równomiernie od świecy do tłoka zawsze w identyczny i kontrolowany (składem mieszanki)sposób.
I jeżeli kształt komory spalania miałby tak ogromne znaczenie o którym tu piszecie to wszystkie silniki spalinowe wyglądałyby tak samo. A różnice są kolosalne, właśnie jeśli chodzi o porównanie komory spalania w różnych silnikach. Więc są tu jakieś marginesy na wyklepujące się gniazda. Oczywiście jak ci wypaliło gniazdo to trzeba je naprawić ale nie poprawia się różnic 0.025 mm nie popadajmy w paranoję. wiem że klient za to płaci i miło jest przykleić 1k za taką robotę...
A pozatym AFRu / składu mieszanki / temperatury jej spalania nie reguluje się za pomocą pchełek do dźwigienek na popychaczach...

pozdrawiam

[ Dodano: Nie Sty 08, 06 11:50 ]
Rengiro pisze:Witam. Czytajac ten temat, mozna tylko jedno wywnioskowac!!!! Powstal gdzies problem na linii służbowej i temat nie służy rozwinieciu zagadnienia tylko oczernianiu osoby BRT. I w tej sytuacji musze powiedziec ze jest to walenie w h...u...j...a.
Jakis typ, niewiadomo kto, zaklada konto i uzywa go tylko do "publicznego obrabiania dupy" BRT, widocznie widzi w tym jakis cel!!!!
Ja jestem osobą bez stronna, znam BRT, jego warsztat i jego projekty. Wszystkie informacje ktore przekazuje sa technicznie potwierdzone w praktyce, takie zdanie ma tez wieeeeeeeele osób nie tylko ja, w tym wiele z tego forum!!!!!!!!!! , takze pisanie postow w stylu cyt. :

"Niestety kolega BRT studiuje gotowanie krabów i bicie piany. Jak na takim poziomie prezentuję się wiedza w firmie TomaRacing to nie robiłbym tam nic. Chociaż widziałem, że chłopaki ładnie malują elementy kokpitu..." Jest ZWYKŁYM WALENIEM W <font class="red">nie znam ortografii brzydkiego słowa określającego męskie przyrodzenie</font>, takie słowa moze napisac tylko jakas h...u...j...o...w...a w dym konkurencja. Kazdy uzytkownik tego forum wie ze BTR ma wiedze...

Wracajac do tematu, Jak dla Pana Tysiąca odleglosc zaworow od tloka niema znaczenia to wbijam patyk w jego posty!!!!!
Czy wszyscy co uważaja BRT za swoje Guru uzywają języka ludzi z marginesu. Jak brakuje Wam argumentów to sie nie wypowiadajcie.
A dla Twojej i innych informacji nie prowadzę warsztatu tuningowego ani żadnego innego i nie pracuję w takowym. Tuning mechaniczny to moje hobby i nie ogranicza się ono do zamawiania kolejnych gotowych setów ze stanów na 300 / 400 lub więcej koni.

pozdrawiam
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

THOUSEND niemam nic do Twojej osoby,alemam zastrzezenia do tego co napisales :
To niejest TDI gdzie mieszanka jest wtryskiwana do cylindra przez pompowtryski i ze wzgledu na wysokie cisnienie rozprowadza sie rownomiernie!!!
Wtrysk daje nam mgielke paliwa w kolektorze ssacym ktora przeplywajac przez kolektor( koncowke kolektora=ok 8cm-tak jest w CA18DET, sr moze miec delikatnie inna dlugosc pomiedzy wtryskiem a zaworami)wpada w zawirowania gwarantujac wymieszanie! proces mieszania przebiega rowniez podczas przeplywu pomiedzy zaworem a gniazdem, jak i w cylindrze !!! Nawet SR20DET jest do pewnego mometu wolnopssacy wiec niewpada pod CISNIENIEM tylko w skutek PODCISNIENIA czyli jest zasysane a nie wtlaczane !!Dopiero po przekroczeniu jakichs obrotow w kolektorze wystepuje NADCISNIENIE
Kazda roznica w ksztalcie zarowno kanalu dolotowego jak i osadzenia gniazda zaworu ma wplych na mieszanie i zawirowanie mieszanki-poniewaz wystepuje wtedy rozbieznosc w predkosci przeplywu mieszanki!!
Optymalną komorą spalania jest PÓŁKULA !!! Ale ze nieda sie wykonac takiej komory spalania to sa jakie sa! im bardziej polokragle tym lepiej !!
Ksztalt komory spalania ma scisly zwiazek z przeznaczeniem silnika i rodzajem paliwa jakim ten silnik jest zasilany !!
Czy pamietacie jeszcze silniki dolnozaworowe?? To byl calkiem niezly wypasik ale na warunki syberyjskie !!! Wyrzszy moment obrotowy niz silnika gornozaworowego, ale nizsza moc !! Silnik jednak lepiej odpalal w warunkach do - 40*C !!
Silniki wysokoobrotowe 600cm3/ 4 cylindry maja trojkatne komory spalania (patrzac naturalnie od boku)i wystajace ponad obrys cylindra tloki zeby moc zmiescic jak najwieksze zawory przy jak najwyzszyn stopniu sprezania
A margines na wyklepujace sie gniazda napewno istnieje ale jest on scisly dla DANEGO SILNIKA i dla PARY ZAWOROW i wszystkich cylindrow a nie tylko 1 !!!
Jesli obrabia sie komory spalania to robi sie to na obrabiarkach numerycznych ktore gwarantuja JEDNAKOWE OBROBIENIE KOMORY SPALANIA DLA WSZYSTKICH CYLINDROW !! To samo tyczy sie kanalow ssacych i wydechowych !!
Ostatnio zmieniony ndz 08 sty, 2006 16:13 przez Pajak2444, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
Awatar użytkownika
mellow
Stały gość
Stały gość
Posty: 402
Rejestracja: ndz 21 wrz, 2003 17:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Zamykam to, a wieczorem wydziele posty na temat ( pare sie znajdzie :roll: )


EDIT

wydzielilem troche postow do tematu : http://forum.turbokillers.com/tematy_3483.htm

Mozliwe, ze czesc zawierala jakies cenne info, ale byla pelna wulgaryzmow i wycieczeka presonalnych. Jezeli ktos chce dodac co w TMEACIE to zachcecam o ile bedzie wstanie zachowac poziom dyskusji - inaczej nagradzam ostrzezeniami. Krzykaczy zapraszam to tego wydzielonego topicu.
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Wracając do silnika SR już teraz bez repost . Chciałem się dowiedzieć o Gorana auto teraz Bartkowe > mówisz że 1,5 roku bylo oki a teraz się odezwała klawiatura jak to możliwe ??? Spaliłeś gniazdo zaworowe ??? za ubogo było >?? Bo ja mam trupa Sunny GTI SR20de po 250000 i głowa chodzi jak zegarek a i od 40000 lata na LPG [nie ja zrobiłem mu takie kuku ]
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
ChEsTeR

Jako ze duzo zostalo napisane a czesc wykasowane podsumujmy.
W SR'e robie sie najpierw glowke a potem doregulowywuje plytkami tak jak to przewidzial producent. Jaka kolwiek roznica w wyskosci zaworow (w granicach tolerancji przez producenta) nie bedzie przez was odczuwalna. Nikt z was nie jezdzi w rajdach a nie nie staruje w F1 wiec przestancie pie...c.
Uwazam temat za zamkniety i jak ktos jeszcze soc napisze na mnie TEAM legionowo albo bedzie sie probowal wymadrzac to dostanie w *****
Koniec kwesti.
Pozdrawiam.

[mod] - prosilem .... ;/
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[quote="ChEsTeR"]Jako ze duzo zostalo napisane a czesc wykasowane podsumujmy.
W SR'e robie sie najpierw glowke a potem doregulowywuje plytkami tak jak to przewidzial producent. Jaka kolwiek roznica w wyskosci zaworow (w granicach tolerancji przez producenta) nie bedzie przez was odczuwalna. Nikt z was nie jezdzi w rajdach a nie nie staruje w F1 wiec przestancie pie...c.
Uwazam temat za zamkniety i jak ktos jeszcze soc napisze na mnie TEAM legionowo albo bedzie sie probowal wymadrzac to dostanie w *****
Koniec kwesti.
Pozdrawiam.

Chester wyluzuj. To co napisales wiemy od poczatku a dysuksja sie tyczyla wlasnie tego jaka jest granica tolerancji producenta. I juz wiemy ze nie jest to 0.4 mm ani nawet 0.2 tylko mniej. Bardzo sie ciesze ze do tego doszlismy.
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
ChEsTeR

Sory cie bardzo ale jezeli chodzi o toleracnje to ty sie mylisz. Na tyle na ile pozwala producent mozna regulowac zawory. Czyli od 2,8 do 3,2 i to nie wplywa na prace silnika rozchodzenie sie plomienia ani mieszanie paliwa z powietrzem. Pozatym glowe musialby zrobic jakis druciaz zeby byla taka roznica albo popalic gniazda zaworowe tak jak ty. Przy normalnym uzytkowaniu nie ma takich problemow. Ja mialem zrobiana glowe 30Kkm temu i od tamtej pory regulowalem zawory tylko raz po 1000 km. Nie mam hydrauliki tylko mechanike i jakos to wszystko chula bez problemu. Gdyby nie SR nigdy w zyciu bys sie nie zastanawial czy masz rowno stojace zawory. Jeszcze do niedawna obrobke gniaz zaworowych wykonywano recznie po koleji jedno gniazdo za dgogim. Pan zabielal gniazdo potem przyszlifowal i tak kolejne nie sprawdzajac czy kazde gniazdo i zawor bylo zebrane na taka samo wysokosc. Dopiero teraz mozna sobie zamowic szlifowanie gniazd parami na ta sama wysokosc ale to kosztuje i trzeba panna poinformowac.
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Proste dopiero w silniku SR na to wpadliśmy że tzreba balansować zawory bo jest jedna dźwignia zaworowa , a co z silnikam w których jest hydraulika na każdy zawór czy kto kolwiek zastanawiał się nad tym jaka jest różnica między zaworami po tym jak pan drut liźnie zaworki ??? szklanki mają skok <>3 ;4 mm pi razy oko . Czy ktoś sprawdzał wysokość trzonków zaworów PO 1000KM ??? PROSTE ŻE NIE BO SZKLANECZKI WYŁAPAŁY LUZ I JES CICHO TO PO CO RUSZAĆ .
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

ChEsTeR pisze:Sory cie bardzo ale jezeli chodzi o toleracnje to ty sie mylisz. Na tyle na ile pozwala producent mozna regulowac zawory. Czyli od 2,8 do 3,2 i to nie wplywa na prace silnika rozchodzenie sie plomienia ani mieszanie paliwa z powietrzem. Pozatym glowe musialby zrobic jakis druciaz zeby byla taka roznica albo popalic gniazda zaworowe tak jak ty. Przy normalnym uzytkowaniu nie ma takich problemow. Ja mialem zrobiana glowe 30Kkm temu i od tamtej pory regulowalem zawory tylko raz po 1000 km. Nie mam hydrauliki tylko mechanike i jakos to wszystko chula bez problemu. Gdyby nie SR nigdy w zyciu bys sie nie zastanawial czy masz rowno stojace zawory. Jeszcze do niedawna obrobke gniaz zaworowych wykonywano recznie po koleji jedno gniazdo za dgogim. Pan zabielal gniazdo potem przyszlifowal i tak kolejne nie sprawdzajac czy kazde gniazdo i zawor bylo zebrane na taka samo wysokosc. Dopiero teraz mozna sobie zamowic szlifowanie gniazd parami na ta sama wysokosc ale to kosztuje i trzeba panna poinformowac.
Czesiu widze ze skoczyla Adrenalinka bo dalej uskuteczniasz dziwne dyskusje na dziwnym poziomie. Szkoda ze wszystkie rzeczowe argumenty zostaly przez was pominiete. Szkoda bo to nie jest tylko moj argument oraz Jarkowego ale takze ludzi ktorzy przygotowuja glowice do sportu. Dyskutujemy o tym co bedzie najlepiej a nie kiedy bedzie dzialalo i nie stukalo. No ale nic, widocznie wam to na reke. Przypominam (bo moze wogole nie czytales) ze maksymalna tolerancja konstruktora glowicy wynosi 0.2 mm i nie chodzi tutaj o roznice miedzy gniazdami tylko gory glowicy. Widzisz gdyby nie SR zylbys dalej w niewiedzy ze zawory musza stac rowno. A co do podpalania gniazd to rozsmieszyles mnie jak nigdy :lol:

Rafi pisze:Proste dopiero w silniku SR na to wpadliśmy że tzreba balansować zawory bo jest jedna dźwignia zaworowa , a co z silnikam w których jest hydraulika na każdy zawór czy kto kolwiek zastanawiał się nad tym jaka jest różnica między zaworami po tym jak pan drut liźnie zaworki ??? szklanki mają skok <>3 ;4 mm pi razy oko . Czy ktoś sprawdzał wysokość trzonków zaworów PO 1000KM ??? PROSTE ŻE NIE BO SZKLANECZKI WYŁAPAŁY LUZ I JES CICHO TO PO CO RUSZAĆ .
Jezeli "Pan" (hahahaha) drut zle liznie zaworki to sam sobie odpowiedziales na pytanie.
To aby zawory staly rowno wazne jest w kazdym silniku. Bez takiej regulacji silnik bedzie jezdzil ale nigdy nie bedziesz do konca wiedzial czy sie poprawnie napelnia. Czy was to naprawnde nie interesuje? Pozatym Maestro Korba napisal juz we wczesniejszych postach z jakimi luzami spotkal sie po dotarciu swiezej glowicy SR i dalej nie jest to 0.4 mm.


Chyba daruje sobie dyskusje z wami a tymbardziej z toba Rafi bo dla mnie jestes prostym chlopakiem do ktorego nie docieraja proste slowa. Wytlumaczylem ci co i jak z turbina a ty sobie teraz z tego jaja robisz. Tak wiec zamiast liczyc wkladaj sobie rozne turbiny i testuj bo rozumiem ze stac cie na to aby sobie kupic kilka fajnych turbin i sprawdzic ktora lepiej sie bedzie zachowywala.
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Więcej się nie zniżę się do twojego poziomu - z tonu wypowiedzi wnioskuję niski intelekt – jak nie masz argumentów to wyzywasz ! Moderator pokasował posty bo były personalne i nie dotyczyły wątku. Odpowiedz na pytanie > czy wszystkim sprawdzałeś wysokości trzonków po 1000km?

PS. Jak chcesz mnie obrazić to spotkajmy się i po męsku załatwmy sprawe.

A co do turbiny wypowiedz się na forum zakładam topic czekamy na post tunera.
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
ChEsTeR

BRT wazne jest zeby zawory robno staly ale czy roznica 0,1-0,2 mm jest taka wazna zaloze sie o duza sume pieniedzy ze nie bedziesz w stanie rozroznic po pracy silnika ani po zachowaniu na drodze ktory silnik ma rowne zawory a ktory nie. Roznica wyniesie zedu kilku kucykow jezeli nie mnij a w samochodzie o mocy 60km to nawet 1km nie bedzie. Teoretyzowac sobie mozemy ale wezmy sie za to co jest osiagalne i na czym nam naprawde zalezy. Twoj tuning w porownaniu z calym przemyslem samochodowym to jest zabawa w piaskownicy.
cziko

ChEsTeR pisze:BRT wazne jest zeby zawory robno staly ale czy roznica 0,1-0,2 mm jest taka wazna zaloze sie o duza sume pieniedzy ze nie bedziesz w stanie rozroznic po pracy silnika ani po zachowaniu na drodze ktory silnik ma rowne zawory a ktory nie. Roznica wyniesie zedu kilku kucykow jezeli nie mnij a w samochodzie o mocy 60km to nawet 1km nie bedzie.
no to ja jestem za równymi zaworami bo chce miec 400hp+ i jeseli mam straci przez to 20km to bede wkur....y po schamowaniu auat i zamisat planowanych 400 bedzie 380 :roll:
bzx

cziko pisze: o lie z pozbyciem sie dokuczajach odgłosów szklanek w ca18det poradzic sobie nie problem
możesz rozwinąć - nie problem tzn. wymiana czy jest jakis inny sposob?
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Rafi pisze:Więcej się nie zniżę się do twojego poziomu - z tonu wypowiedzi wnioskuję niski intelekt – jak nie masz argumentów to wyzywasz ! Moderator pokasował posty bo były personalne i nie dotyczyły wątku. Odpowiedz na pytanie > czy wszystkim sprawdzałeś wysokości trzonków po 1000km?

PS. Jak chcesz mnie obrazić to spotkajmy się i po męsku załatwmy sprawe.

A co do turbiny wypowiedz się na forum zakładam topic czekamy na post tunera.

Mam dosc polemiki z toba. Nie umiesz wyciagac wnioskow ani czytac. Trudno.

P.S.1 Skoro tak chcesz zlatwiac sprawe to wiesz gdzie mnie szukac. Zapraszam.

P.S.2 Juz raz ci chcialem pomoc przy wyliczeniach turbiny ale chyba nie zrozumiales ze to sie liczy :D Robiles sobie z tego jaja zamiast przyjechac do mnie i cos skorzystac to teraz baw sie sam cwaniaczku.

ChEsTeR pisze:BRT wazne jest zeby zawory robno staly ale czy roznica 0,1-0,2 mm jest taka wazna zaloze sie o duza sume pieniedzy ze nie bedziesz w stanie rozroznic po pracy silnika ani po zachowaniu na drodze ktory silnik ma rowne zawory a ktory nie. Roznica wyniesie zedu kilku kucykow jezeli nie mnij a w samochodzie o mocy 60km to nawet 1km nie bedzie. Teoretyzowac sobie mozemy ale wezmy sie za to co jest osiagalne i na czym nam naprawde zalezy. Twoj tuning w porownaniu z calym przemyslem samochodowym to jest zabawa w piaskownicy.
ChEsTer wszystko ok ale popatrz na posty swoich kolegow. Niektorzy twierdzili ze roznica 0.4 nie wplywa a niektorzy ze nawet kilometrowa nie wplynie. To ze 0.1 bedzie miala maly wplyw to chyba wszyscy wiemy bo tak jak napisal Korba, glowica gdy sie ulozy moze miec nawet takie roznice. Ale nic ponadto! Naszym celem jest przygotowanie glowicy tak aby roznice byly jaknajmniejsze a nie kombinowanie co mozna olac. Pozatym wiadomo ze ma to wieksze znaczenie im wiecej masz koni z litra pojemnosci.
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Chłopaki nie ma co tu eksperymentować i dawać do tego teorje, producent dokładnie podaje wszystkie parametry określające kiedy dana część jest sprawna a kiedy nie i czy da się ją wyregulować, to podane są w serwisówce...

Oto naj istotniejsze parametry dla SR20Di / DE / DET :

Dopuszczalna maks. różnica miedzy osadzeniem zawora w gnieździe zaworowym - 0,1mm
Dopuszczalna maks. różnica między wysokosiciami trzonkow zaworów względem siebie - 0,2mm bąc to na plus bądz to na minus
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”