Ja przynajmniej nie używam wulgaryzmów ani przemocy jak mi sie kończą argumenty bo to co tutaj napisaleś tylko potwierdza moją teorię, że Twój umysł zatrzymał się w rozwoju na poziomie 6 latka. I nie wydzwaniam do Kiviego aby mu się wyżalić/poskarżyć* jak to mnie ktoś na forum źle potraktował i był nie uprzejmy i śmiał wytknąć błędy i braki wiedzy...brt pisze:Prowadze merytorycznie dyskusje z kims kto potrafi je prowadzic a nie wyzywa mnie od kucharek szczyli bachorow i innych co nie ja zaczalem tutaj. Za tego typu teksty twoj kolezka anonim powinien dostac w kly.
*) niepotrzebne skreślić
To dziwne bo seryjna płytka z zębęm ma 2,8 mm chyba że wszystkie głowice od SR20, które wpadły nam w ręce nie były już seryjnebrt pisze:Widzisz wkleliles tutaj servisowke a nawet nie jestes w stanie odkaligrafowac tego co tam autor napisal. Gratulacje. Nissan zaklada ze maksymalna roznica podczas regulacji plytek moze wynosic 0.2 mm a nie 0.4 mm (Plytka z zabkami zostaje seryjna). A wiec dla mnie nasza dyskusja sie tutaj konczy bo dyskutujemy o niczym. Was interesuje tylko dokopanie mojej osobie i nawet nie zadajecie sobie trudu aby przeczytac ze zrozumieniem moje wczesniejsze posty. Niestety cos sie wam pomylilo bo w naszych relacjach to nie ja dalem dupy tylko wasz guru, tak wiec klepcie mlotkami dalej bo dobrze wam to wychodzi (rozwalic klientowi 2 przeguby jednego wieczoru to niewatpliwie sukces- gratulacje)
Nie pozdrawiam gala anonima
Jak nie umiesz odejmować i dodawać to weź se program...
I jak narazie z tym dokopywaniem to wystarczy, że nikt Ci nie będzie przeszkadzał.
Człowieku, ręce opadają jak to sie czyta...jarkowy pisze:Fakt 1
Ich rozpiętość regulacji jest 0,4mm ale w seri siedzą 3mm-trowe wiec dokładnie po środku regulacji. można zrobić 0,2mm w górę lub w dół.
Czyli maksymalna różnica między wysokością zaworów korygowana pchełkami jest 0,2mm!
(...)
Czego można się domyślac.
-tego że przepływ miedzy jednym a drógim zaworem musi być identyczny
to ze różnica miedzy wysokością jednego a drugiego zaworu WZGLĘDEM TŁOKA powinna byc idnetyczna - właśnie po to zeby zachować identyczny przepływ przez jeden i drugi zawór.
Dlaczego to takie istotne.
Bo nie równomiernie rozporowadzona mieszamka jest nie jednorodna i spala się nie równo - nie musze tłumaczyć ze ubogi AFR to wysoka twemperatóra spalanie stukowe i topienie tłoków- w tym przypadku gdy oba zawory są w różnej odległości od tłoka miejscowo bedzie ubogo i może poprostu stopić tłok.
Mitsubishi GDI doskonale sobie zdaje z tego sprawe i jak mało który inny silnik wykożystuje to zjawisko.
UWAGA! Silnik SR20DE / SR20DET o którego głowicy jest tutaj mowa NIE MA BEZPOŚREDNIGO WTRYSKU PALIWA DO CYLINDRA (FSI/GDI)!!!! MIESZANKA JEST PRZYGOTOWYWANA W KOLEKTORZE SSĄCYM I POD CIŚNIENIEM (sr20det) JEST WTŁACZANA DO CYLINDRA. Jest to już jednorodna mieszanka i zapłon jej rozchodzi się równomiernie od świecy do tłoka zawsze w identyczny i kontrolowany (składem mieszanki)sposób.
I jeżeli kształt komory spalania miałby tak ogromne znaczenie o którym tu piszecie to wszystkie silniki spalinowe wyglądałyby tak samo. A różnice są kolosalne, właśnie jeśli chodzi o porównanie komory spalania w różnych silnikach. Więc są tu jakieś marginesy na wyklepujące się gniazda. Oczywiście jak ci wypaliło gniazdo to trzeba je naprawić ale nie poprawia się różnic 0.025 mm nie popadajmy w paranoję. wiem że klient za to płaci i miło jest przykleić 1k za taką robotę...
A pozatym AFRu / składu mieszanki / temperatury jej spalania nie reguluje się za pomocą pchełek do dźwigienek na popychaczach...
pozdrawiam
[ Dodano: Nie Sty 08, 06 11:50 ]
Czy wszyscy co uważaja BRT za swoje Guru uzywają języka ludzi z marginesu. Jak brakuje Wam argumentów to sie nie wypowiadajcie.Rengiro pisze:Witam. Czytajac ten temat, mozna tylko jedno wywnioskowac!!!! Powstal gdzies problem na linii służbowej i temat nie służy rozwinieciu zagadnienia tylko oczernianiu osoby BRT. I w tej sytuacji musze powiedziec ze jest to walenie w h...u...j...a.
Jakis typ, niewiadomo kto, zaklada konto i uzywa go tylko do "publicznego obrabiania dupy" BRT, widocznie widzi w tym jakis cel!!!!
Ja jestem osobą bez stronna, znam BRT, jego warsztat i jego projekty. Wszystkie informacje ktore przekazuje sa technicznie potwierdzone w praktyce, takie zdanie ma tez wieeeeeeeele osób nie tylko ja, w tym wiele z tego forum!!!!!!!!!! , takze pisanie postow w stylu cyt. :
"Niestety kolega BRT studiuje gotowanie krabów i bicie piany. Jak na takim poziomie prezentuję się wiedza w firmie TomaRacing to nie robiłbym tam nic. Chociaż widziałem, że chłopaki ładnie malują elementy kokpitu..." Jest ZWYKŁYM WALENIEM W <font class="red">nie znam ortografii brzydkiego słowa określającego męskie przyrodzenie</font>, takie słowa moze napisac tylko jakas h...u...j...o...w...a w dym konkurencja. Kazdy uzytkownik tego forum wie ze BTR ma wiedze...
Wracajac do tematu, Jak dla Pana Tysiąca odleglosc zaworow od tloka niema znaczenia to wbijam patyk w jego posty!!!!!
A dla Twojej i innych informacji nie prowadzę warsztatu tuningowego ani żadnego innego i nie pracuję w takowym. Tuning mechaniczny to moje hobby i nie ogranicza się ono do zamawiania kolejnych gotowych setów ze stanów na 300 / 400 lub więcej koni.
pozdrawiam