Thousend pisze:
Bartku ty chyba nie umiesz czytać, albo nie rozumiesz tego co sam piszesz. Na początku chciałeś usilnie dowieść że różna wysokoś obsadzenia zaworu wpływa na jego maks. otwarcie, więc Ci odpisałem że bredzisz. Teraz próbujesz odwrocić kota ogonem i przypierdalasz się do rzeczy a propo ktorej nikt z tobą nie polemizował. Masz jakiś problem aby przyznać się do błędu? To nie wstyd nie wiedzieć wszystkiego. Mam więcej wiosen od Ciebie na karku ale nie udaje alfy i omegi i jak czegoś nie wiem to się pytam.
A co do słynnego powiedzonka w jak to nazwałeś "team'ie Legionowo" - weź se program i se policz - to wybacz ale byłem przy Twojej rozmowie z Rafim i nie dziwie się mu że do Ciebie nie pojechał. Jak byś to do mnie tak powiedział to byś dostał w kły i byłoby po sprawie. Ale też za to go pewnie nigdy nie przeprosisz (a przynajmniej jeszcze tego nie zrobiłeś) więc się nie dziw że jest jak jest. Jak Ty kogo tak on Ciebie i tyle.
Chyba jednak ty masz problemy z czytaniem. Od samego poczatku mowie o roznicach w gniazdach a nie otwarciu zaworow. Prosze oto cytat mojej pierwszej wypowiedzi w tym poscie :
brt pisze:
Rozchodzi sie tutaj o bardzo precyzyjne ustawienie zaworow w gniazdach.
Od tego zaczalem.
brt pisze:
Jezeli zawory w glowicy nie sa rowne jak wojsko to niestety nawet regulacja plytek nie pomoze bo wczesniej czy pozniej znow sie glowica ulozy po swojemu ( poniewaz sprezynki zaworowe w parach nie beda rowno pracowaly jezeli skasujemy luzy tylko za pomoca plytek )
To chyba logiczne prawda? Przeciez zmieniajac podparcie zaworu w gniezdzie, nie zmieniamy punktu podparcia sprezynki?
brt pisze:
Tak wiec jezeli ktos wymienial gniazda i szlifowal zawory a pozniej jego SR pracuje jak diesel to moze sobie sciagnac glowice i wrocic do szlifu... Bo ustawianie luzow plytkami kiedy roznice sa bardzo duze ma dwie wady : 1. zawory nie rowno sie otwieraja co wcale nie owocuje wzrostem mocy ani stabilna praca - wrecz odwrotnie 2. roznice w wysokosciach i tak powroca i bedzie kicha.
A zawory otwieraja sie rowno? Przeciez nie sa na tej samej wysokosci. Nie wiem czemu wywnioskowales ze moim zdaniem zawory otwieraja sie inaczej? Niby dlaczego?
Czlowieku o co ci chodzi? Juz od pierwszego postu na tym forum wykazales sie "wiedza" oraz checia dokopania mojej osobie. Przedstawiles sie jako osoba inteligentna a nie jestes w stanie przeczytac ze zrozumieniem postow?
Coobcio przeczytal i wyciagnal wnioski :
Coobcio pisze:TEraz jak przeanalizwoałem to jak zawory są nie równo względem siebei to zneczy ze jeden siedzi głębiej w gniezdzie od drogiego, tak więc na jednego sprężyna oddzialywuje z mniejszą siłą - na tego co siedzi głębiej.
Tak więc żeby to było zrobione tak jak trzeba to trzeba dać głowicę do pana i niech on się zajmei dopasowaniem zaworów do gniaz tak żeby było równo.
I nie mial zadnego problemu z tym aby zrozumiec ze zawory nie otwieraja sie rowno bo nie sa wzgledem siebie rowno. A ty zrozumiales to jakos na opak. Moze po prostu wygodnie bylo nie zrozumiec?
Jakos po tej calej dyskusji oraz po tym jak jarek wkleil zdjecia servisowki mamy czarno na bialym ze to co pisalem w tym temacie nie jest wyssane z palca i zadne roznice 0.4 mm nie wchodza w gre (ani kilometrowe roznice czy inne ciekawostki) wiec po co usilnie starasz sie zrobic ze mnie idiote? Przeczytaj sobie na spokojnie caly temat i ochlon to moze sie czegos nauczysz.
A co do rozmowy z Rafim to jednak chyba cie przy niej nie bylo. Ale wygodniej jest tak napisac. Rafi zrozumial po swojemu - trudno. Teraz po czasie dotarlo do niego ze takie rzeczy sie liczy a ty jak dalej jestes tak napalony to przyjedz do mnie i strzel mnie w kly bo juz mnie to irytuje. Chcialem podzielic sie z wami wiedza a zostalem zjebany na maxa i wyzwany od kucharek i innych... Tudno. Prznajmniej nasza klutnia spowodowala ze teraz na temat glowicy od SR20DET jest sporo wiedzy na tym forum.
P.S. Swoja droga jestem w szoku ze za swoje wejscie na forum nie dostales bana w nagrode.