SR20DET

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Thousend

brt pisze:ChEsTer wszystko ok ale popatrz na posty swoich kolegow. Niektorzy twierdzili ze roznica 0.4 nie wplywa a niektorzy ze nawet kilometrowa nie wplynie. To ze 0.1 bedzie miala maly wplyw to chyba wszyscy wiemy bo tak jak napisal Korba, glowica gdy sie ulozy moze miec nawet takie roznice. Ale nic ponadto! Naszym celem jest przygotowanie glowicy tak aby roznice byly jaknajmniejsze a nie kombinowanie co mozna olac. Pozatym wiadomo ze ma to wieksze znaczenie im wiecej masz koni z litra pojemnosci.
Bartku ty chyba nie umiesz czytać, albo nie rozumiesz tego co sam piszesz. Na początku chciałeś usilnie dowieść że różna wysokoś obsadzenia zaworu wpływa na jego maks. otwarcie, więc Ci odpisałem że bredzisz. Teraz próbujesz odwrocić kota ogonem i przypierdalasz się do rzeczy a propo ktorej nikt z tobą nie polemizował. Masz jakiś problem aby przyznać się do błędu? To nie wstyd nie wiedzieć wszystkiego. Mam więcej wiosen od Ciebie na karku ale nie udaje alfy i omegi i jak czegoś nie wiem to się pytam.

A co do słynnego powiedzonka w jak to nazwałeś "team'ie Legionowo" - weź se program i se policz - to wybacz ale byłem przy Twojej rozmowie z Rafim i nie dziwie się mu że do Ciebie nie pojechał. Jak byś to do mnie tak powiedział to byś dostał w kły i byłoby po sprawie. Ale też za to go pewnie nigdy nie przeprosisz (a przynajmniej jeszcze tego nie zrobiłeś) więc się nie dziw że jest jak jest. Jak Ty kogo tak on Ciebie i tyle.
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Thousend pisze:
Bartku ty chyba nie umiesz czytać, albo nie rozumiesz tego co sam piszesz. Na początku chciałeś usilnie dowieść że różna wysokoś obsadzenia zaworu wpływa na jego maks. otwarcie, więc Ci odpisałem że bredzisz. Teraz próbujesz odwrocić kota ogonem i przypierdalasz się do rzeczy a propo ktorej nikt z tobą nie polemizował. Masz jakiś problem aby przyznać się do błędu? To nie wstyd nie wiedzieć wszystkiego. Mam więcej wiosen od Ciebie na karku ale nie udaje alfy i omegi i jak czegoś nie wiem to się pytam.

A co do słynnego powiedzonka w jak to nazwałeś "team'ie Legionowo" - weź se program i se policz - to wybacz ale byłem przy Twojej rozmowie z Rafim i nie dziwie się mu że do Ciebie nie pojechał. Jak byś to do mnie tak powiedział to byś dostał w kły i byłoby po sprawie. Ale też za to go pewnie nigdy nie przeprosisz (a przynajmniej jeszcze tego nie zrobiłeś) więc się nie dziw że jest jak jest. Jak Ty kogo tak on Ciebie i tyle.


Chyba jednak ty masz problemy z czytaniem. Od samego poczatku mowie o roznicach w gniazdach a nie otwarciu zaworow. Prosze oto cytat mojej pierwszej wypowiedzi w tym poscie :
brt pisze: Rozchodzi sie tutaj o bardzo precyzyjne ustawienie zaworow w gniazdach.
Od tego zaczalem.
brt pisze:
Jezeli zawory w glowicy nie sa rowne jak wojsko to niestety nawet regulacja plytek nie pomoze bo wczesniej czy pozniej znow sie glowica ulozy po swojemu ( poniewaz sprezynki zaworowe w parach nie beda rowno pracowaly jezeli skasujemy luzy tylko za pomoca plytek )
To chyba logiczne prawda? Przeciez zmieniajac podparcie zaworu w gniezdzie, nie zmieniamy punktu podparcia sprezynki?
brt pisze:
Tak wiec jezeli ktos wymienial gniazda i szlifowal zawory a pozniej jego SR pracuje jak diesel to moze sobie sciagnac glowice i wrocic do szlifu... Bo ustawianie luzow plytkami kiedy roznice sa bardzo duze ma dwie wady : 1. zawory nie rowno sie otwieraja co wcale nie owocuje wzrostem mocy ani stabilna praca - wrecz odwrotnie 2. roznice w wysokosciach i tak powroca i bedzie kicha.
A zawory otwieraja sie rowno? Przeciez nie sa na tej samej wysokosci. Nie wiem czemu wywnioskowales ze moim zdaniem zawory otwieraja sie inaczej? Niby dlaczego?

Czlowieku o co ci chodzi? Juz od pierwszego postu na tym forum wykazales sie "wiedza" oraz checia dokopania mojej osobie. Przedstawiles sie jako osoba inteligentna a nie jestes w stanie przeczytac ze zrozumieniem postow?

Coobcio przeczytal i wyciagnal wnioski :
Coobcio pisze:TEraz jak przeanalizwoałem to jak zawory są nie równo względem siebei to zneczy ze jeden siedzi głębiej w gniezdzie od drogiego, tak więc na jednego sprężyna oddzialywuje z mniejszą siłą - na tego co siedzi głębiej.

Tak więc żeby to było zrobione tak jak trzeba to trzeba dać głowicę do pana i niech on się zajmei dopasowaniem zaworów do gniaz tak żeby było równo.
I nie mial zadnego problemu z tym aby zrozumiec ze zawory nie otwieraja sie rowno bo nie sa wzgledem siebie rowno. A ty zrozumiales to jakos na opak. Moze po prostu wygodnie bylo nie zrozumiec?
Jakos po tej calej dyskusji oraz po tym jak jarek wkleil zdjecia servisowki mamy czarno na bialym ze to co pisalem w tym temacie nie jest wyssane z palca i zadne roznice 0.4 mm nie wchodza w gre (ani kilometrowe roznice czy inne ciekawostki) wiec po co usilnie starasz sie zrobic ze mnie idiote? Przeczytaj sobie na spokojnie caly temat i ochlon to moze sie czegos nauczysz.

A co do rozmowy z Rafim to jednak chyba cie przy niej nie bylo. Ale wygodniej jest tak napisac. Rafi zrozumial po swojemu - trudno. Teraz po czasie dotarlo do niego ze takie rzeczy sie liczy a ty jak dalej jestes tak napalony to przyjedz do mnie i strzel mnie w kly bo juz mnie to irytuje. Chcialem podzielic sie z wami wiedza a zostalem zjebany na maxa i wyzwany od kucharek i innych... Tudno. Prznajmniej nasza klutnia spowodowala ze teraz na temat glowicy od SR20DET jest sporo wiedzy na tym forum.

P.S. Swoja droga jestem w szoku ze za swoje wejscie na forum nie dostales bana w nagrode.
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Masz rację wszyscy teraz wiedzą o co biega w SR i płytkach - myślę że taki był cel tego topicu. BRT skończ już te personalne zagrywki, lepiej wypowiedz się na INNE TEMATY TECHNICZNE.
PS . nie śmieje się z tego że się liczy turbiny KU.... tylko z takiego podejścia do sprawy !!! Zrozum w moim rozumieniu powiedziałeś mi tak bo chciałeś kasy !! - tak ja to odebrałem i więcej nie pytałem dalej ! JESZCZE RAZ POWIEM A NIE ZARABIAM NA NAPRAWIE / TUNINGU SAMOCHODÓW ! Jak o coś pytam to do własnych celów i żeby pogłębić wiedzę.
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
Bandur

Jezu jak to dobrze, że Legionowo i Piaseczno leżą po przeciwnych stronach Warszawy bo koledzy nie dadzą sobie w kły :D
Jest przynajmniej duża szansa, że nawet jak któryś nie wytrzyma i wsiądzie do bryki z tym niecnym zamiarem to ma do przejechania z 50 kilometrów więc występuje duże prawdopodobieństwo że będzie czas na ochłonięcie.

Kolegów z Legionowa nie znam ale Brt w mojej ocenie ma sporo wiedzy. Jednak jak się czyta posty na tym forum z jego udziałem to bardzo często zdarza się, że prowadzą one do kłótni. Daj spokój stary, szkoda nerwów. Jak ktoś wie lepiej po prostu odpuść jak widzisz że ty groch a ktoś ściana. Ja wiem to łatwo powiedzieć - sam uległem prowokacji przez Keepsake-a który w mojej ocenie w dalszym ciągu jest [CIACH] ale co na to poradzisz. Pozdrawiam wszystkich. Mimo nerwowej atmosfery całkiem ciekawy i przydatny pościk z tego wyszedł.

:MoD: - nie obrażamy innych, jak masz coś do innego użytkownika forum to na PM sobie wszystko wyjaśnijcie.
To ostatnie upomnienie, potem lecą ostrzeżenia i bany bo to już przesada.
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Rafi pisze:Masz rację wszyscy teraz wiedzą o co biega w SR i płytkach - myślę że taki był cel tego topicu. BRT skończ już te personalne zagrywki, lepiej wypowiedz się na INNE TEMATY TECHNICZNE.
PS . nie śmieje się z tego że się liczy turbiny KU.... tylko z takiego podejścia do sprawy !!! Zrozum w moim rozumieniu powiedziałeś mi tak bo chciałeś kasy !! - tak ja to odebrałem i więcej nie pytałem dalej ! JESZCZE RAZ POWIEM A NIE ZARABIAM NA NAPRAWIE / TUNINGU SAMOCHODÓW ! Jak o coś pytam to do własnych celów i żeby pogłębić wiedzę.
Przestan gadac glupoty. W zyciu od ciebie kasy nie chcialem. Dobra koniec dyskusji. Szkoda zachodu
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
ChEsTeR

Cziko. Jak najbardziej mozesz robic glowice ale nie zaleznie od tego jak dobrze zrobia i tak beiesz musial zrobic regulacje plytek po okolo 1000 km. Tak samo jak po remoncie docierasz silnik zeby sie wszystko ladnie ulozylo tak samo bedzie sie ukladac w glowie i nie bedzie to rownomierne mozesz mi wierzyc.
BRT jakis pan z nissana wymyslil ze tak sie to reguluje wiec nie nazywaj tego druciarstwem. To moze mechaniczna regulacja luzu zaworowego tez jest druciartwem?
Jak mi zacznei jeden zaworek klepac to mam sciagac glowe kupowac nowa uszczelke, planowac glowe o 0.1 albo wiecej, kupowac nowe szpilki pod glowe bo stare moga nie wytrzymac i sie rozciagnac no i placic 400 za robotke glowicy (okolo 400 ba mam glowke 8v), nowy olej itp itp.
Moze ciebie cos takiego jeszcze bawi ale ja kolejny raz glowy nie bede sciagal chyba ze uszczelke dmuchnie.
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

ChEsTeR pisze:Cziko. Jak najbardziej mozesz robic glowice ale nie zaleznie od tego jak dobrze zrobia i tak beiesz musial zrobic regulacje plytek po okolo 1000 km. Tak samo jak po remoncie docierasz silnik zeby sie wszystko ladnie ulozylo tak samo bedzie sie ukladac w glowie i nie bedzie to rownomierne mozesz mi wierzyc.
BRT jakis pan z nissana wymyslil ze tak sie to reguluje wiec nie nazywaj tego druciarstwem. To moze mechaniczna regulacja luzu zaworowego tez jest druciartwem?
Jak mi zacznei jeden zaworek klepac to mam sciagac glowe kupowac nowa uszczelke, planowac glowe o 0.1 albo wiecej, kupowac nowe szpilki pod glowe bo stare moga nie wytrzymac i sie rozciagnac no i placic 400 za robotke glowicy (okolo 400 ba mam glowke 8v), nowy olej itp itp.
Moze ciebie cos takiego jeszcze bawi ale ja kolejny raz glowy nie bede sciagal chyba ze uszczelke dmuchnie.
Oj Chester Chester...
Przeciez napisalem ze durciarstwo to robienie pyltek kiedy mamy roznice spore np. 0.4 mm ... a nie jak mamy 0.1... Daj juz spokoj. Chyba ze cie kreci taka dyskusja w jakis sposob. Przeciez wszystko zostalo napisane, nawet jest serwisowka wklejona.
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
Maestro Korba

I jeszcze jedno. SR20 z rozrządem typu Roller Follower NIE MAJĄ rurki smarującej wałki takie jak SLIP FOLLOWER-czyli np: Almera GTI :)-to tak w kwestii napieprzania młotem...
Awatar użytkownika
gre13
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 151
Rejestracja: śr 13 paź, 2004 23:25
Lokalizacja: wro/ldz
Kontakt:

Maestro Korba pisze:I jeszcze jedno. SR20 z rozrządem typu Roller Follower NIE MAJĄ rurki smarującej wałki takie jak SLIP FOLLOWER-czyli np: Almera GTI :)-to tak w kwestii napieprzania młotem...
co nie zmienia faktu ze dodatkowe smarowanie nie zaszkodzi!!??czyz nie?a tak z drugiej strony ciekawe czemu moje walki były(są) zatarte jesli miały smarowanie... :roll:
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW :)
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

jEŚLI SR z rolkami nie ma rurek to jest prawdopodobieństwo że kanały olejowe do nich też będą zatkane - trzeba sprawdzić

Może żaden z profesjonalnych super wypasionych warsztatów tjuningowych nie umiał zrobić głowy do sr'a i wałeczki poszły się kąpać. Jest kilka rzeczy o których jeszcze inni nie wiedzą.
Ostatnio zmieniony sob 14 sty, 2006 14:47 przez Rafi, łącznie zmieniany 1 raz.
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
Awatar użytkownika
gre13
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 151
Rejestracja: śr 13 paź, 2004 23:25
Lokalizacja: wro/ldz
Kontakt:

Rafi pisze:jEŚLI SR z rolkami nie ma rurek to jest prawdopodobieństwo że kanały olejowe do nich też będą zatkane - trzeba sprawdzić

Może żaden z profesjonalnych super wypasionych warsztatów tjuningowych nie umiał zrobić głowy do sr'a i wałeczki poszły się kompać. Jest kilka żeczy o których jeszcze inni nie wiedzą.
nic nie jest zatkane, magistralami idzie olej
Rafi inni wiedzą za to co to jest słownik ortograficzny, a ty nie bardzo.Mam taki męski, chcesz??
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW :)
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Słownik nie będzie potrzbny za to wam servisówka do nissana tak ! A jeśli masz to czytaj ze zrozumieniem :mrgreen:
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
Awatar użytkownika
gre13
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 151
Rejestracja: śr 13 paź, 2004 23:25
Lokalizacja: wro/ldz
Kontakt:

Rafi pisze:Słownik nie będzie potrzbny za to wam servisówka do nissana tak ! A jeśli masz to czytaj ze zrozumieniem :mrgreen:
o to sie nie martw , wszystko mam
Prosba o trzymanie sie tematu, dziekuje. Mod
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW :)
Maestro Korba

gre13 pisze: co nie zmienia faktu ze dodatkowe smarowanie nie zaszkodzi!!??czyz nie?a tak z drugiej strony ciekawe czemu moje walki były(są) zatarte jesli miały smarowanie... :roll:
Sądzisz że tak doskonały mechanik jak Sławek (RONIN) podczas składania silnika popełniłby tak kardynalny błąd i nie założyłby tych rurek? Sądzę że to zbyt daleko idące przypuszczenie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”