każdy ma prawo sie pomylic, a ze sławkiem rozmawiałem o tym...poza tym nie tylko sławek w ksr zdejmował mi pokrywe zaworów....ale to nie topic o almerze tylko o DET a ja mam DE,poza tym przed Sławkiem tez różni szpece zajmowali sie moim autem(wiekszosc z nich polecał i wasz fan Coobcio)Maestro Korba pisze:Sądzisz że tak doskonały mechanik jak Sławek (RONIN) podczas składania silnika popełniłby tak kardynalny błąd i nie założyłby tych rurek? Sądzę że to zbyt daleko idące przypuszczenie.gre13 pisze: co nie zmienia faktu ze dodatkowe smarowanie nie zaszkodzi!!??czyz nie?a tak z drugiej strony ciekawe czemu moje walki były(są) zatarte jesli miały smarowanie...
SR20DET
Moderator: Moderator
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
Coobcio nie jest naszym fanem tylko kolegą-a do mnie każdy ma prawo wstępu i kazdemu służę pomocą-chyba nie masz co do tego wątpliwosci?gre13 pisze: i wasz fan Coobcio)
W sumie w almerze to najwiecej napsuł Wójcik, ja tylko napieprzałem młotem.
Nikt nie twierdzi ze RONIN cos zepsul!Maestro Korba pisze: Sądzisz że tak doskonały mechanik jak Sławek (RONIN) podczas składania silnika popełniłby tak kardynalny błąd i nie założyłby tych rurek? Sądzę że to zbyt daleko idące przypuszczenie.
Rurki wlozylismy z 2 powodow:
Zatarty walek i rolki.
Oraz na hama uciete srubki wlasnie tam gdzie maja byc magistrale olejowe.
Nie bylo takze gornej prowadnicy rozrzadu ktora powinna byc.
Anyway wlozylismy rurki bo i tak nie zaszkodzi dodatkowe smarowanie krzywek a jak dobrze wiesz silnik Gre tworzy troszke wiecej mocy niz standartowy sr20de.
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ostatnio zapodawałem wałki rozrządu do SR20DE na rolkach i po zdjęciu pokrywy z tego silnika nie bylo ani smarownic olejowych ani gornej prowadnicy silnik z Priemry P11 GT prosze o to zdjęcie zrobione wałków które już troche pokręciły się na rozruszniku zeby zlokalizować skąd leci oliwa:
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
- DrRedDevil
- Stały gość
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
- Lokalizacja: z R-Sport'u
- Kontakt:
Coobcio, u Gre też się lała oliwa, i to były fontanny, ale nic z tych olejowych deszczów nie padało na krzywki wałków...
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Może coś było zapchane tak czy siak dodatkowe magistrale olejowe jak najbardizej sie przydadzą, ciekaw jestem jak na nie naszla pokrywa zaworowa - w P11 GT tak na oko miała owiele nizsza wewnętrzną konstrukcjei wydaje mi się że by kolidowała z tymi magistralami...
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
- DrRedDevil
- Stały gość
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
- Lokalizacja: z R-Sport'u
- Kontakt:
Nic nie było zapchane, po prostu brakowało tam wyraźnie prowadnic, na które było i miejsce, i dłuższe śruby, które ktoś podczas jednego z montaży poucinał, bo bez prowadnic były dziwnie za długie...
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No to musiał to być jakiś mega druciaż... Masakra
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
ciekaw jestem jak na nie naszla pokrywa zaworowaKod: Zaznacz cały
HEHE nawet nie pytaj.
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
To pozostaje Ci tylko zrobić natryski na denka tłoka i będziesz miał pełną wersję DET
MAM SPRYSKIWACZE DENEK JAK CZCESZ
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
taa tylko magistrali nie mamy trzeba by bylo wiercic blok ale jak bedziemy rozkladac kiedys silnik Gre to sprawdzimy co da sie z tematem zrobicRafi pisze:MAM SPRYSKIWACZE DENEK JAK CZCESZ
Coobcio w serwisowce od p11 jest wyraznie napisane ze gorna prowadnica rozrzadu wystepuje tak samo jak w kazdym innym sr20de czy det. To jest czesc konstrukcyjna rozrzadu ktora sie nie zmienia od poczatku produkcji pierwszej lini sr20de i musi byc zainstalowana.
A pozatym ciagle szukam pelnej serwisowki od almery n15 bo znalazlem w kawalkach i widac ze sa roznice miedzy tymi silnikami. Nie mam pewnosci czy tam powinny byc magistrale natrysku oleju na walki czy nie. U gre wszystko wskazywalo na to ze kiedys byly.
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec