cisnienie doladowania w s14

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Anonymous

Ok wiem ze niemasz map i tym podobnych rzeczy
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

NIe mam map robie je na bierząco (do S13 dostałem taka wypasiona i po połączeniu jej z moja osiągnołem własnie takie czasy jak są podane w chip tuningu), Poza tym nie potrafie zrobic mapy tak ze powiesz mi chce mieć 230km i 290Nm w górnym zakresie a do 4000 obr chce mieć tylko 120km i max momentu - ciekawe kto to potrafi?. Robie albo tyle ile sie uda na maksa albo dławie dla ekonomi i moge je ew. ze soba połączyć tak żeby było na dole ekonomicznie a na maxie max. oczywiście moge moc rególować ale ciśnieniem doładowania a nie sama dawka paliwa.

Z hamowni nie kozystam bo minie nie stać ale jak ktoś mi udostepni hamownie to mu zrobie jak będzie chciał (ale to trwa!)
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Anonymous

Spoko pewnie dasz rade to tylko kwestai czsu i doswiadczenia Poniewarz nie stac mnie na tuning w stylu kupuje kompy i inne tam <font class="red">PIP</font> od Nismo i jestem chepi wiec tak myslalem ze dal bys rade maly kasztem podniesc w s14 do 280 i to by bylo git wlasnie mieszajac w kompie
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

280 to nie wiem ale 250 moge zagwarntować. Jak chcesz to przyjeżdzam do wrocka (mam tam siostre wiec mam gdzie spac) Ty dajesz mi dodtęp do kompa i zatankowanej S14 a ja robie reszte (na testy zużyłem prawie cały zboirnik w swoim) Potrzeba na to min 2 dni.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Anonymous

Wow! Nie myslalem ze tak szybko da sie to zrobic Chwilowo nie mam kasy na to ale napewno bede zainteresowany daj mi troche czasu Auta uzywam do codziennej pracy wiec pewne sprawy eksploatacyjne musze robic a kilometrow troche robie Jak by to sie ksztaltowalo cenowo
Awatar użytkownika
biernik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 103
Rejestracja: czw 24 cze, 2004 22:33
Lokalizacja: g. śląsk
Kontakt:

ja podkrecilem wczoraj(niedziela) cisnienie do 1.2 bara tyle mam tylko na manometrze ale masakra przejechalem tak tylko ze 2 kilometry bo mialem leki. Ale bylo duzo lepiej. mam s14 tylko jakis gad wymienil w nim silnik na ten poi 97 roku i mialem duzy problem z czesciami bo nic mi nie pasowalo a kupowalem do 95 rok.ale mniejsza z tym
ja bede mial za niedlugo troche czasu to moge jarkowemu podzucic furaka na tescik kase tez znajde moze. tylko mam jeden problem gdyz mam w nim gazik ale musialem bo robie kupe kilometrow miesiecznie, wiec mnie nie sądzcie bezpodstawnie.
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Stary nie eksperymentuj tak!!!!!!!!!!!
To jest zaj...nie bezpieczne
sądze ze takie same osiągi bedziesz miał jak podniesiesz do 0,7bar i bedzie wtedy jeszcze w miarę bezpiecznie.Później odcina wtrysk i moze naładować 1,2bara ale na za ubogiej mieszance.Załuż sobie MBC i mozesz popróbowac zle z głową i najlepiej AFr-em.Pozdrowienia - kacie eksperymentatorze.
Co do gazu to nie rub tego na gazie z kilku powodów ale to na inny temat.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

jarkowy pisze:
W wersji przed liftingiem jest elektroniczny czujnik ciśnienia i on reguluje specjalnym zaworem który reguluje westgate.
Otóż jest on ustawiony na 0,6 i juz to że się zamontuje bleed value nic nie da bo cisnienie komp cały czas miezy i jeśli nie ustawi 0,6 na westgacie to odetnie wtryski - tak to jest już sprytnie wymyslone.
odgrzebuję stary temat
a co jeśli oszukam ten czujnik cisnienia ? bo do niego idzie przewód cienki gumowy z przed przepustnicy i stąd wie jakie ciśnienie jest, ale jeśli podrodze wstawię coś takiego jak bleed valve (w ten przewód przed tym czujnikiem) , to czesc powietrza ktore powinno isc do czujnika pojdzie bokiem i tym samym czyjnik odczyta mniejsze cisnienie niż jest w rzeczywistości. Myślę że to zadziała. Tylko teraz czy ECU uzywa tego czujnika do tego jaka dawka paliwa ma byc ? Czy jest on tylko kontrolnie po to żeby nie przekraczać ciśnienia ? Mysle ze tylko służy on do kontroli cisnienia. Proszę o zweryfikowanie mojego pomysłu :)

Na obrazku zaznaczyłem mniej więcej o co mi chodzi. Oczywiście to powietrze które miałoby bokiem uciekać, wracałoby do układu a nie do atmosfery.
Załączniki
boost sensor.JPG
boost sensor.JPG (34.04 KiB) Przejrzano 4777 razy
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
Awatar użytkownika
idh
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 117
Rejestracja: pt 21 maja, 2004 12:06
Lokalizacja: Mannheim

A ja zamontowalem w s14 bleed valve jak na rysunku i nie mam zadnego fuel cut!Obrazek
Niestety po 2 tygodniach jazdy na 1 barze, system (turbo->intercooler->dolot) sie rozsczelnil i moge uzyskac najwyzej 0.5 bar. Jak na razie dziury nie znalazlem, bo czekam na wiosne. Szlyszalem tylko, ze nie jest dobrze w taki sposob podnoscic cisnienie. Przy szybkim zejsciu z gazu i natychmiastowym wdepnieciu mozna uzyskac niekontrolowany wzrost cisnienia dochodzacy do 1.5-2.0 bar! Chyba wlasnie ten efekt rozsczelnil moje orurowanie. Niedlugo montuje Blitz SBC id Boost Controller ktory (m.i) zapobiega takim skokom cisnienia. Jazda z 1 barem napewno daje satysfakcje ale nie chce zarrznac silnika. Do tego czeka mnie jeszcze wymiana swiec na irydowe o nizszej cieplocie (np. Denso IK24), bo oryginalne zdechly po zamontowaniu storzkowego filtra K&N 57i. Z tego co wiem, oryginalna pompa paliwa i cisnienie wtryskiwaczy wystarcza do 1.0 bara. Japonska wersja S14 (0.9 bara) ma 220 km na tym samym silniku.

Pozdrowienia
IDH
287 KM, 375 Nm przy 0.9 bara na seryjnej turbinie, 1/4 mili 14.17 (Hockenheim - Public race days 2007. Aktualna lista modow - tutaj. Bodykit BOMEX.
PanQ
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 6
Rejestracja: pt 04 sie, 2006 17:39
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Kontakt:

witam wszystkich ja tu taki wielki zoltodziub ale co myslicie o tym przedmiocie i czy da on mi cos jak zamontuje do s14 ale z 95 roku z tego co tu Jarek powiedzial to to mi nic nie da bo jest ten pieronski czujnik po drodze tak??http://cgi.ebay.ie/BOOST-CONTROLLER-KIT ... otohosting
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”