Przeboje z s14 z opola - UPDATE 8.04.2006

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Lui
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 136
Rejestracja: wt 07 lut, 2006 15:50
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

jest taki problem

auto to s14 rok 94 sr20det

auto nie odpala, ecu nie daje masy na wtryski -plus jest - , zapłon jest
na dwóch różnych kompach, jeden jest napewno dobry sprawdzany na innym aucie
dlaczeg tak się dzieje, b

pompa działa na starej i na nowej centralce. ma to jakiś związek z imobilajserem (nats1?), czy imobilajser odicna tylko pompe paliwa ? może ktoś miał taki problem?

podejrzenie padło na ecu, bo stare sprawdzane było tak że zostały podłączone osobne kabelki do wtrysków i nie działało... na nowej centralce + orginalna wiązka nie działa - to samo

czy może to wina wtryskiwaczy??
co to może być?
Ostatnio zmieniony sob 08 kwie, 2006 22:52 przez Lui, łącznie zmieniany 3 razy.
ChEsTeR

Jezeli brak masy na wtryski to poprowadz jakas mase zastepcza i moze wtedy odpali jak tak to znaczy ze wiazke szlak trafil i ilbo znajdziesz przerwanie w co watpie albo poprowadzsz mase oddzielnym kablem.
Lui
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 136
Rejestracja: wt 07 lut, 2006 15:50
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

no to wczoraj jedynie sprobowaliśmy zrobić taki trik że popsikało sie w przepustnice jakimś paliwem rozruchowym, auto zaczęło coś gadać znaczy zapłon jest, a paliwa i na starym i na nowym kompie nie ma :?

wiązka sprawdzana była przez elektronika i mówi że jest ok...


1. Co to może być... czy kompy w nissanach są jakoś kodowane i trzeba by ten komp rozkodować???

2. Co znajduje się "pomiędzy" ecu a wtryskami co moze powodować to że sie nie otwierają? Jakieś bezpieczniki, przekaźniki?? Co, gdzie?

3. Czy w jakis sposób po włożeniu mógł się odrazu w taki sam sposób zepsuć dobry ecu ??


4. Czy ktoś ma na opolszczyźnie sr20det żeby można było sprawdzić ew. czy komp działa?
ChEsTeR

Nie ma zadnego kodowania. W niektorych samochodach nissana jest tzw. Dropping rezistor i on m<font class="red">u</font>gl sie zepsuc ale zauwazylem to tylko w s13 ca18det i nissanie chery turbo. Jezeli komp jest dobry przynajmniej jeden to znaczy ze problem nie lezy po stronie ECU a na polaczeniu bo jak na jednym samochodzie jest masa a na innym nie ma to znaczy ze kabel zrabany . I jak ci elektryk powiedzial ze wiazka jest ok?? Przedzwonil cala poswiecil na to pare godzin?? Moze jeszcze jakas masa do ecu nie dochodzic i dlatego sa problemy z przekazaniem to na wtryski bo z tego co sie orientuje to ecu steruje wyzej wymienionymi wlasnie przez mase.
Awatar użytkownika
Maretzky
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 826
Rejestracja: śr 29 paź, 2003 18:04
Lokalizacja: Wejherowo

A czy wczesniej w aucie był gaz ?? U mnie np byl , ja go wywaliłem , i auto tez nie chciało odpalic. Zapomniałem zewrzec kable które były wpięte w parownik. Sprawdz to , moze gdzies pod maską wiszą jakies kabelki , albo są ukryte w tym plastikowym peszlu.
Obrazek
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

wtryski są załączane masa jeśli + jest tzn ze cos pomiędzy kompem a wtryskami =droping rezistor chyba ze naprawde ktos miał gaz i emulator wtrysków :)
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
Lui
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 136
Rejestracja: wt 07 lut, 2006 15:50
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Auto stało u elektronika kilka miesięcy, na zlecenie poprzedniego właściciela, auto miało być zrobione ale właściciel się poddał i auto stało nie ruszane...

no i przez przypadek na auto natrafił moj kuzyn i kupił za nizutką cenę, za taką że jakby trzeba było jeszcze raz tyle włożyć to by się i tak opłacało

no i wszystkie info na temat co było nie tak mamy od gości z warsztatu gdzie auto stało

powiedzieli że zepsuty jest komp i poprostu trzeba go wymienić, no i okazało się że jednak lipa...

przedwczoraj był jeszcze u kuzyna gość co się dobrze zna na nyskach, mówił że latali z miernikiem po wiązce, przeglądali bezpieczniki itp, no i zonk to samo :|

spróbuje sam dzisiaj sprawdzić wiązkę albo pokombinujemy żeby dac jakieś nowe kabelki do samych wtrysków czy coś...

EDIT

co to jest ten droping rezistor, gdzie to jest i jak sprawdzić?? :)
Awatar użytkownika
fazolx1
Stały gość
Stały gość
Posty: 281
Rejestracja: śr 06 paź, 2004 00:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Jezeli auto stało tak długo , i nie można było se z nim dać rady , a cena była tak niska , to poprostu weś to tak jak jest , zapakuj na lawete i zawieś komuś z klubu , a jest takich kilku , co mają na podworkach średnio 3 s14 remontowane , mają doświadczenie i zrobią to od tak w jeden dzień.

Niewiem z jakiego Opola jesteś , jak "Opolskiego" to dam ci namiar na pożyczaka z hakiem 180zł dasz , + laweta i zawieziesz , być może jak to tylko komp to sie w 1000zł zamkniesz z podrózą . a jak nawet pod maską są zgliszcza to itak zapowiadasz że jeszcze raz tyle liczysz włozyć to tak widocznie ma być - prezenty zadko sie zdarzają , ja jeden dostałem , i goszko załuje :(

Pozdro
Wreszcie jeździ , i to jak ;)
Awatar użytkownika
nitrokiller
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 40
Rejestracja: czw 21 lip, 2005 09:19
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Sprawdź czy podczas kręcenia rozrusznikiem gaśnie lampka check engine, jeśli nie to znaczy że odcięte masz teoretycznie wtryski, i sygnał na cewkę i pompę najprawdopodbniej coś się dzieje z natsem. I żadne latanie z miernikiem i mierzenie nic nie pomoże nawet jak będziesz zakładał kilka ecu to i tak go nie odpalisz. Powinna po rozbrojeniu gasnąć dioda przy desce rozdzielczej. Tylko że jak bedzie walnięty układ zamieniający sygnały dla kompa to i tak nie odpalisz. Najgorsze jest to że mieszkasz tak daleko gdyby było bliżej to mogłbym podjechać i posprawdzać co trzeba tak tylko pozostaje serwis ale oni nie za bardzo kojarzą natsa wiem to po Kielcach nawet nie mają schematu do immo lub pozostaje dobry elektronik który posprawdza to i owo bez podniany trzydziestu elementów. Pozdrawiam. Jeśli się gdzieś pomyliłem to proszę o sprostowanie.
Hydrauliczne hamulce ręczne, nowe, lepsze i precyzyjniejsze niż d2 albo ksport.Części 200sx s14 i s14a
Lui
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 136
Rejestracja: wt 07 lut, 2006 15:50
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

chcek engine gaśnie...

opole opolskie :)
auto stoi w Górkach, z autem i lawetą nie będzie problemu jakby co bo w końcu przytargaliśmy je tam z bierkowic 8) pozatym jest gośc który będzie się tym zajmował...

tylko że to jest właśnie taka durnowata usterka bo niby wszystko OK a auto nie pali :wink:
Wydaje mi się że mamy dwa dobre kompy a wina leży w jakiejś popierdółce...

najlepiej było by wysłać komuś komputer do sprawdzenia, ktoś mógły sprawdzić??
Lui
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 136
Rejestracja: wt 07 lut, 2006 15:50
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

coś poprzedni temat nie cieszy się zainteresowaniem to założyłem nowy...

Pisłałem że s14 nie zapala, padło podejżenie na imobilaiser czy jakieś inne kodowanie kompa w s14

napisaliście że komp nie jest kodowany..

a dzisiaj komputer został zawieziony do żarnik wrocławskich (pod wrocławiem :wink: )

gość od razu powiedział że komp jest zakodowany... 500zł za rozkodowanie, zeszło na 350zł

to w końcu ten komputer jest jakoś zakodowany czy nie (100% pewności) ? Czy może gość coś kręci 8) ??

:MoD: - Po co zaśmiecasz forum zakładając kolejny temat który dotyczy tego samego problemu?! :angered:
Upomnienie, bo nowy jesteś
ChEsTeR

Skoro nie dzialal komp wyjety z dzialajacej s14 to jak mozliwe jest jakie kolwiek kodowanie. Chyba ze faktycznie padl ci imobileiser ktory masz w kluczyku ale to nie zalezy od kompa tylko od centralki imobilajzera ktory jak mniemam jest oddzielny.
cziko

s14 ma natsa w pilocie i urzadzeni pod deska rozdzielcza ukryte !! w s14a i s14 przejsciowych (koniec 96 rok) nats jest w kluczyku i całe gówno rozkodowujace siezi przy stacyjece!!jezeli okaze sie ze to z tym masz problemy dzwon do jarkowego on usuwał ten chłam z moejj instalcji jak upychalismy ja do s13 !!na poczatku nie dalismy rady odpalic jej az wywalone zostało to ścierwo :wink:
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

S14 nie ma żadnego kodu w ECU wiec jeśli pan od ciebie chciał 500zł za to to :lol:
S14a ma juz kod i faktycznie nats musi podać odpowiedni impuls do ECU zeby to ruszyło
Co do power rezystora to s14 takowego nie ma - ma go tylko s13 - ba tam są wtryski low-impedance
w każdym razie życze powodzenia z gtrzebaniem sie w instalacji - wiem co to znaczy :angered: ale to już za mną :D
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Lui
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 136
Rejestracja: wt 07 lut, 2006 15:50
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

no i mechanik coś wydumał (nie powie niestety co to było hehe... pewnie jakaś pierdoła której przez pół roku w poprzednikm warsztacie nie znaleźli)

odpalił na starym kompie ale włącza się tryb awaryjny - świeci się chceck , odcina przy 2krpm i kopci na czarno....

chyba przepływka?

na niby sprawnym kompie nie odpala...

ma mechanik sprawdzić inną przepływkę a jak nie to auto leci do nissana na diagnostyke i coś się wtedy okaże co tam jeszcze do wymiany jest :wink:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”