Ciśnienie (3,2 bara) było zaskakująco stabilne przy najwyższym zapotrzebowaniu, co zdaje sie potwierdzać, ze pompa niezle sobie radzi. Jeśli po dłuższej ostrej jezdzie wydajność będzie spadać, to i tak będzie trzeba ją wymienić. Do wyjazdu do Irlandii (poniedziałek) będę auto testował.
Jeśli chodzi o swap to trudno mi określić ile czasu trwał. Robiliśmy to popołudniami w składzie:
wujek (elektryka), ojciec (elektronika) i ja. Sporo czasu zajęło nam przerobienie dolotu do kolektora, obudowy wentylatora i przewodów wodnych. Wszystkie te elementy pozostały z wersji s13 i zostały poddane gruntownym modyfikacjom. Oprócz tego dorabialismy "na piechotę" 3" wydech do pierwszej złączki (reszta była wymieniona wcześniej). Myślę że możnaby się z tym uporać w 2-3 dni. Jako ciekawostkę podam, że nie musiałem montować immobiliser'a, ponieważ NATS 2 został zdeaktywowany.
Nie podłączyliśmy tez sprężarki od klimy, z braku odpowiednich końcówek. Przewód z wersji s14 nie pasuje od strony chłdnicy. UWAGA!!! opis który jest tematem wątku, nie uwzglednia wersji z klimą. Należy podłaczyć dwa piny (F10 pin 4 i F9 pin 9) do złącz F4 z nowej wiązki.
Dużym ułatwieniem przy swapowaniu, jest posiadanie gniazda złączki F4, które należy do wiązki głównej auta.
SR20DET w 200SX S13 - mala instrukcja
Moderator: Moderator
Dzisiaj się nudziłem to trochę potłumaczyłem ten artykuł. Jako że jestem już bliżej niż dalej, efekty dostępne pod adresem: adres.
Dobrze by było jakby ktoś z większym doświadczeniem to przejrzał co by moje błędy usunąć. Mam zamiar w ten weekend skończyć, i mam nadzieję że będzie można go umieścić w artykułach.
Dobrze by było jakby ktoś z większym doświadczeniem to przejrzał co by moje błędy usunąć. Mam zamiar w ten weekend skończyć, i mam nadzieję że będzie można go umieścić w artykułach.
dla ciebie gratki za to ale szkoda ze dla zadnego moda sie nudzilo na tyle zeby tu posprzatac chyba tylko tom tu porzadek robi a reszta brygady <font class="red">nie znam ortografii brzydkiego słowa określającego męskie przyrodzenie</font> wbiła w system pewnie dlatego tez to forum umiera i powstaja inne mniejsze o tej samej tematyce
temat jak narazie jest bardzo krotki i ominiecie (ewentualnie przeczytanie) 2 postow wiecej chyba nikomu problemu nie zrobi ... za to twoje 2 posty sa na temat "jest zle, nie da sie nic zrobic, beznadzieja, dekadentyzm" ... wiec co to ma wspolnego z tematem ?
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
biorac pod uwage ze tamat ma jedyne 7 lat to nie dziwie sie ze nie dziala...
Ostatnio zmieniony pn 16 wrz, 2013 05:26 przez Draxan, łącznie zmieniany 1 raz.
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink