SR20DET w 200SX S13 - mala instrukcja

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

alpntrb

Ciśnienie (3,2 bara) było zaskakująco stabilne przy najwyższym zapotrzebowaniu, co zdaje sie potwierdzać, ze pompa niezle sobie radzi. Jeśli po dłuższej ostrej jezdzie wydajność będzie spadać, to i tak będzie trzeba ją wymienić. Do wyjazdu do Irlandii (poniedziałek) będę auto testował.
Jeśli chodzi o swap to trudno mi określić ile czasu trwał. Robiliśmy to popołudniami w składzie:
wujek (elektryka), ojciec (elektronika) i ja. Sporo czasu zajęło nam przerobienie dolotu do kolektora, obudowy wentylatora i przewodów wodnych. Wszystkie te elementy pozostały z wersji s13 i zostały poddane gruntownym modyfikacjom. Oprócz tego dorabialismy "na piechotę" 3" wydech do pierwszej złączki (reszta była wymieniona wcześniej). Myślę że możnaby się z tym uporać w 2-3 dni. Jako ciekawostkę podam, że nie musiałem montować immobiliser'a, ponieważ NATS 2 został zdeaktywowany.
Nie podłączyliśmy tez sprężarki od klimy, z braku odpowiednich końcówek. Przewód z wersji s14 nie pasuje od strony chłdnicy. UWAGA!!! opis który jest tematem wątku, nie uwzglednia wersji z klimą. Należy podłaczyć dwa piny (F10 pin 4 i F9 pin 9) do złącz F4 z nowej wiązki.
Dużym ułatwieniem przy swapowaniu, jest posiadanie gniazda złączki F4, które należy do wiązki głównej auta.
Awatar użytkownika
pascalek
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 90
Rejestracja: sob 26 sie, 2006 01:43
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Dzisiaj się nudziłem to trochę potłumaczyłem ten artykuł. Jako że jestem już bliżej niż dalej, efekty dostępne pod adresem: adres.
Dobrze by było jakby ktoś z większym doświadczeniem to przejrzał co by moje błędy usunąć. Mam zamiar w ten weekend skończyć, i mam nadzieję że będzie można go umieścić w artykułach.
cziko

dla ciebie gratki za to ale szkoda ze dla zadnego moda sie nudzilo na tyle zeby tu posprzatac :( chyba tylko tom tu porzadek robi a reszta brygady <font class="red">nie znam ortografii brzydkiego słowa określającego męskie przyrodzenie</font> wbiła w system :!: pewnie dlatego tez to forum umiera i powstaja inne mniejsze o tej samej tematyce
Awatar użytkownika
blurek
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 685
Rejestracja: śr 27 paź, 2004 14:13
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

temat jak narazie jest bardzo krotki i ominiecie (ewentualnie przeczytanie) 2 postow wiecej chyba nikomu problemu nie zrobi ... za to twoje 2 posty sa na temat "jest zle, nie da sie nic zrobic, beznadzieja, dekadentyzm" ... wiec co to ma wspolnego z tematem ?
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
Awatar użytkownika
kacus13
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 539
Rejestracja: pn 07 sty, 2013 20:23
Lokalizacja: Opole

chlopaki zaden link nie chce mi sie odpalic czy to tylko mi nie dziala?
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

biorac pod uwage ze tamat ma jedyne 7 lat to nie dziwie sie ze nie dziala... ;)
Ostatnio zmieniony pn 16 wrz, 2013 05:26 przez Draxan, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kacus13
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 539
Rejestracja: pn 07 sty, 2013 20:23
Lokalizacja: Opole

Draxan pisze:biorac pod uwage ze tamat ma jedyne 7 lat to nie dziwie sie ze nie dziala...
hah nawet nie zauwazylem ze jest stary :D sory za odkop
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”