swap s13 jakie koszty

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

cziko

drv pisze:A idzie kupić sam kuty wał żeby już nie było kłopotów z panewkami :?:
i jakie są tego koszta :?:
stary zaufaj mi ze proble nie lezy w wale zaróno w ca jak i sr 8) dobra obróbka i odpowiednie panewki i kazdy wał zniesie wiecej niz bys sie spodziewał :!: co ty bys chciał kuty wał wsadzic i seryjne korby oraz tłoki i co dmuchac 0,6 bara :lol:
Awatar użytkownika
banan
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 90
Rejestracja: sob 12 mar, 2005 21:56
Lokalizacja: z lasu
Kontakt:

Diwajsy do motoru sr20det są tensze i to sporo od gartów do ca18det. I tu generalnie zaczyna sie liczenie czy warto czy ma szanse itd.
Jestem ciekaw ile wytrzymuja kute graty w ca18det i ile w sr20det?
Może pokusimy sie o jakies porównanie?
Z tego co mi Suszi opowiadał a jest on pionierem w tym zasranym kraju który przełozył ten motor to nie jest taka bułka paryska włozył wyjoł.
Trzeba kupe chajsu i ciepliwości szczególnie z elektryką.
Tery bardzo bym chciał jak kolejny s13a !!! smiga na takim setupie ale z tego co widze także u Ciebie jest meeeeeega problem.
Powodzenia
a że bokiem
Awatar użytkownika
drv
Stały gość
Stały gość
Posty: 208
Rejestracja: ndz 27 lis, 2005 18:01
Lokalizacja: Czeladź
Kontakt:

cziko pisze:
drv pisze:A idzie kupić sam kuty wał żeby już nie było kłopotów z panewkami :?:
i jakie są tego koszta :?:
stary zaufaj mi ze proble nie lezy w wale zaróno w ca jak i sr 8) dobra obróbka i odpowiednie panewki i kazdy wał zniesie wiecej niz bys sie spodziewał :!: co ty bys chciał kuty wał wsadzic i seryjne korby oraz tłoki i co dmuchac 0,6 bara :lol:
No moje Nismo jak je kupiłem już było po remoncie dołu więc zobaczymy ile wytrzyma. Narazie nie bede się tym martwił może został dobrze zrobiony.
200SX RS13 CA18DET T25 + 2 cale przelot
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
tery

banan pisze: z tego co widze także u Ciebie jest meeeeeega problem.
Powodzenia
hmm czy ja o czyms nie wiem ??
:oops: :shock:
Poki co ogolnie bez wiekszych problemow, a czas to w sumie moja wina, bo zbieralem graty, bo pozniej sie na bude zdecydowalem itd... i przy takiej rzezbie zawsze jest, "... no to dobrze by bylo od razu to/tamto itd" a wszystko trwa!!

pzdr
Awatar użytkownika
drv
Stały gość
Stały gość
Posty: 208
Rejestracja: ndz 27 lis, 2005 18:01
Lokalizacja: Czeladź
Kontakt:

Odświerzam temat, bo mam jedno pytanko odnośnie swapa.

Czy mocowania SR20 są takie same jak CA czy trzeba rzeźbić :?:
200SX RS13 CA18DET T25 + 2 cale przelot
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
Cl4uX

Mam pytanie odnośnie silników v6. Czy byłby możliwy swap silnika CA18DET w modelu s13 na V6 z nissana 300ZX lub silnika 2.5 V6 z Mazdy MX-6?? Koniecznie mie ciekawi zamiana na silnik V6....
Oczywiście interesowały by mnie również jakieś szacunkowe kwoty takiego silnika z osprzętem
Awatar użytkownika
Airbog
Stały gość
Stały gość
Posty: 448
Rejestracja: wt 15 sie, 2006 21:00
Lokalizacja: Litwa
Kontakt:

Niektorzy do S13'ki wrzucaja LS1, czyli 5.7 litrowe V8.
Awatar użytkownika
ToM
Postojebca
Postojebca
Posty: 1009
Rejestracja: czw 24 lip, 2003 15:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

tylko po co takie klocki pchac do auta :shock: Juz lepiej cos z RB maja owiele wiekszy potencjal niz silniki ktore podales.
Cl4uX

z uwagi na lepszy dżwięk niż 4 cylindowce w ukladzie rzędowym (moje zdanie), nie wiem jednak jak chodzą RB wiem ze maja 6 cylindrów domylślam się ze rzędowo...

A moje pytanie było czysto teoretyczne :mrgreen:
Awatar użytkownika
ToM
Postojebca
Postojebca
Posty: 1009
Rejestracja: czw 24 lip, 2003 15:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

hmm od dzwieku to mam zestaw audio w domu i to samo w aucie :)
Myslelem ze bardziej chodzi w silniku o Nm i KM - ale chyba jakas nowa moda powstaje :lol:

A wracajac do kosztow to nie beda one male (koszt silnika + kupa kombinacji), pozatym pchanie klunkra od 300zx to niezbyt dobry pomysl - pozatm nie wiem jak on sie zmiesci w 200sx.
Awatar użytkownika
szymon
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 31
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 22:02
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Airbog pisze:Niektorzy do S13'ki wrzucaja LS1, czyli 5.7 litrowe V8.
trochę odgruzuję temat... oto dowód

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tcAD4JaoFXs[/youtube]

w zależności od wersji były niewyżyłowane od 305 do 350 koni z momentem obrotowym pomiędzy 450 a 500 NM :)

fajne serducho co? ten dźwięk... ciekaw jestem czy ktoś w Polsce odważy się coś takiego Swapnąć...
Awatar użytkownika
Sadzak
Stały gość
Stały gość
Posty: 311
Rejestracja: ndz 05 sie, 2007 20:24
Lokalizacja: Imielin
Kontakt:

Nissan s13 x4 - sprzedane wszystkie
NISSAN 200SX S14 1jz GTE - Driftwóz był
Czesci do s13/s14-- >PW/GG
Tel. 505 185 641
Auto performance service- swapy, tuning, naprawy
Imielin ul.krótka 2
Awatar użytkownika
Litwinow
Stały gość
Stały gość
Posty: 434
Rejestracja: wt 02 paź, 2007 22:30
Lokalizacja: Warszawa

A jak, BRT wszystkim zrobił surprize, sam byłem ciekaw co wsadzi, sadziłem że RB26 a on poszedł po całości :) 5.7 + kompresor
Zobaczymy jak w przyszłym sezonie pokiereszuje konkurencje tym swoim sprzętem...
Obrazek
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

Bedzie conajmniej kilka projektow V8 poczawszy od silnikow z bmki,przez LS`y nawet po V8 z Lexusa :)

Mozna poczytac na driftforum badz streetracing
Awatar użytkownika
jarekrk
Stały gość
Stały gość
Posty: 211
Rejestracja: śr 07 lis, 2007 20:45
Lokalizacja: KRAKÓW

czemu ludzie uciekaja od japonskiej mysli technicznej:)?
i pakują sie w V8 coraz czesciej?
tylko ze wzgledu na bezawaryjnosc?
przeciez ponoc SR i RB to takie dobre i wytrzymałe silniki...?
awatara zostawiam jako pamiątke po s13...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”