stary zaufaj mi ze proble nie lezy w wale zaróno w ca jak i sr dobra obróbka i odpowiednie panewki i kazdy wał zniesie wiecej niz bys sie spodziewał co ty bys chciał kuty wał wsadzic i seryjne korby oraz tłoki i co dmuchac 0,6 baradrv pisze:A idzie kupić sam kuty wał żeby już nie było kłopotów z panewkami
i jakie są tego koszta
swap s13 jakie koszty
Moderator: Moderator
Diwajsy do motoru sr20det są tensze i to sporo od gartów do ca18det. I tu generalnie zaczyna sie liczenie czy warto czy ma szanse itd.
Jestem ciekaw ile wytrzymuja kute graty w ca18det i ile w sr20det?
Może pokusimy sie o jakies porównanie?
Z tego co mi Suszi opowiadał a jest on pionierem w tym zasranym kraju który przełozył ten motor to nie jest taka bułka paryska włozył wyjoł.
Trzeba kupe chajsu i ciepliwości szczególnie z elektryką.
Tery bardzo bym chciał jak kolejny s13a !!! smiga na takim setupie ale z tego co widze także u Ciebie jest meeeeeega problem.
Powodzenia
Jestem ciekaw ile wytrzymuja kute graty w ca18det i ile w sr20det?
Może pokusimy sie o jakies porównanie?
Z tego co mi Suszi opowiadał a jest on pionierem w tym zasranym kraju który przełozył ten motor to nie jest taka bułka paryska włozył wyjoł.
Trzeba kupe chajsu i ciepliwości szczególnie z elektryką.
Tery bardzo bym chciał jak kolejny s13a !!! smiga na takim setupie ale z tego co widze także u Ciebie jest meeeeeega problem.
Powodzenia
a że bokiem
No moje Nismo jak je kupiłem już było po remoncie dołu więc zobaczymy ile wytrzyma. Narazie nie bede się tym martwił może został dobrze zrobiony.cziko pisze:stary zaufaj mi ze proble nie lezy w wale zaróno w ca jak i sr dobra obróbka i odpowiednie panewki i kazdy wał zniesie wiecej niz bys sie spodziewał co ty bys chciał kuty wał wsadzic i seryjne korby oraz tłoki i co dmuchac 0,6 baradrv pisze:A idzie kupić sam kuty wał żeby już nie było kłopotów z panewkami
i jakie są tego koszta
200SX RS13 CA18DET T25 + 2 cale przelot
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
hmm czy ja o czyms nie wiem ??banan pisze: z tego co widze także u Ciebie jest meeeeeega problem.
Powodzenia
Poki co ogolnie bez wiekszych problemow, a czas to w sumie moja wina, bo zbieralem graty, bo pozniej sie na bude zdecydowalem itd... i przy takiej rzezbie zawsze jest, "... no to dobrze by bylo od razu to/tamto itd" a wszystko trwa!!
pzdr
Odświerzam temat, bo mam jedno pytanko odnośnie swapa.
Czy mocowania SR20 są takie same jak CA czy trzeba rzeźbić
Czy mocowania SR20 są takie same jak CA czy trzeba rzeźbić
200SX RS13 CA18DET T25 + 2 cale przelot
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
Mam pytanie odnośnie silników v6. Czy byłby możliwy swap silnika CA18DET w modelu s13 na V6 z nissana 300ZX lub silnika 2.5 V6 z Mazdy MX-6?? Koniecznie mie ciekawi zamiana na silnik V6....
Oczywiście interesowały by mnie również jakieś szacunkowe kwoty takiego silnika z osprzętem
Oczywiście interesowały by mnie również jakieś szacunkowe kwoty takiego silnika z osprzętem
Niektorzy do S13'ki wrzucaja LS1, czyli 5.7 litrowe V8.
tylko po co takie klocki pchac do auta Juz lepiej cos z RB maja owiele wiekszy potencjal niz silniki ktore podales.
z uwagi na lepszy dżwięk niż 4 cylindowce w ukladzie rzędowym (moje zdanie), nie wiem jednak jak chodzą RB wiem ze maja 6 cylindrów domylślam się ze rzędowo...
A moje pytanie było czysto teoretyczne
A moje pytanie było czysto teoretyczne
hmm od dzwieku to mam zestaw audio w domu i to samo w aucie
Myslelem ze bardziej chodzi w silniku o Nm i KM - ale chyba jakas nowa moda powstaje
A wracajac do kosztow to nie beda one male (koszt silnika + kupa kombinacji), pozatym pchanie klunkra od 300zx to niezbyt dobry pomysl - pozatm nie wiem jak on sie zmiesci w 200sx.
Myslelem ze bardziej chodzi w silniku o Nm i KM - ale chyba jakas nowa moda powstaje
A wracajac do kosztow to nie beda one male (koszt silnika + kupa kombinacji), pozatym pchanie klunkra od 300zx to niezbyt dobry pomysl - pozatm nie wiem jak on sie zmiesci w 200sx.
- szymon
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 31
- Rejestracja: wt 29 lip, 2008 22:02
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
trochę odgruzuję temat... oto dowódAirbog pisze:Niektorzy do S13'ki wrzucaja LS1, czyli 5.7 litrowe V8.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tcAD4JaoFXs[/youtube]
w zależności od wersji były niewyżyłowane od 305 do 350 koni z momentem obrotowym pomiędzy 450 a 500 NM
fajne serducho co? ten dźwięk... ciekaw jestem czy ktoś w Polsce odważy się coś takiego Swapnąć...
Jest juz jeden w Polsce
http://uk.youtube.com/watch?v=HHz44WhDoEw
http://uk.youtube.com/watch?v=HHz44WhDoEw
Nissan s13 x4 - sprzedane wszystkie
NISSAN 200SX S14 1jz GTE - Driftwóz był
Czesci do s13/s14-- >PW/GG
Tel. 505 185 641
Auto performance service- swapy, tuning, naprawy
Imielin ul.krótka 2
NISSAN 200SX S14 1jz GTE - Driftwóz był
Czesci do s13/s14-- >PW/GG
Tel. 505 185 641
Auto performance service- swapy, tuning, naprawy
Imielin ul.krótka 2
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Bedzie conajmniej kilka projektow V8 poczawszy od silnikow z bmki,przez LS`y nawet po V8 z Lexusa
Mozna poczytac na driftforum badz streetracing
Mozna poczytac na driftforum badz streetracing
czemu ludzie uciekaja od japonskiej mysli technicznej:)?
i pakują sie w V8 coraz czesciej?
tylko ze wzgledu na bezawaryjnosc?
przeciez ponoc SR i RB to takie dobre i wytrzymałe silniki...?
i pakują sie w V8 coraz czesciej?
tylko ze wzgledu na bezawaryjnosc?
przeciez ponoc SR i RB to takie dobre i wytrzymałe silniki...?
awatara zostawiam jako pamiątke po s13...