swap s13 jakie koszty

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
somsiad511
Stały gość
Stały gość
Posty: 301
Rejestracja: ndz 29 maja, 2005 19:26
Lokalizacja: Gorzow.wlkp
Kontakt:

witam zwiazku z tym ze bede musial zrobic full remont silnika tak sie zastanawaim nad swataniem SWAPEM s13 jakie sa koszty np takiego calego przodu na gotowo czyli jest juz sprowadzony do polski juz sprowadzony czy moze szukac silnika sr20det i instalacji w polsce
Ostatnio zmieniony czw 27 kwie, 2006 08:37 przez somsiad511, łącznie zmieniany 2 razy.
tel 511094691
MaLaRz151

Cziko posiada albo posiadał zadzwon do niego on ci wszystko powie i jak trzeba bedzie to i zamontuje:) Pozdro
wolak240sx
Stały gość
Stały gość
Posty: 290
Rejestracja: śr 15 lut, 2006 22:27
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Kontakt:

W sumie to może warto by się zastanowić nad takim rozwiązaniem...
Awatar użytkownika
banan
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 90
Rejestracja: sob 12 mar, 2005 21:56
Lokalizacja: z lasu
Kontakt:

W sumie nad swataniem owszem zawsze sie można zastanowić :D
Chyba wam chodzi o swap-zamiana, wymiama silnika.
Pozdro
a że bokiem
Awatar użytkownika
somsiad511
Stały gość
Stały gość
Posty: 301
Rejestracja: ndz 29 maja, 2005 19:26
Lokalizacja: Gorzow.wlkp
Kontakt:

tak wymiana silnika ale na 2.0t
tel 511094691
Awatar użytkownika
ToM
Postojebca
Postojebca
Posty: 1009
Rejestracja: czw 24 lip, 2003 15:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Kupe roboty i nie jest to tanie rozwiazanie. Musisz miec kompletny silnik z wiazka elektryczna i komputerem, do tego w cholere roboty przy elektryce, z mechanika jest latwiej.

Tak mysle ze zamknie sie to w cenie silnika z akcesoriami i robocizna w okolicach 3000-4000zl
MaLaRz151

tom a mi sie wydaje ze ze wstawieniem i wszystkim to w okolicach 7 -9 tysia jezeli ma to byc dobry silnik np aukcja czika:)
http://allegro.pl/item97024616_silnik_n ... _s14a.html
Awatar użytkownika
drv
Stały gość
Stały gość
Posty: 208
Rejestracja: ndz 27 lis, 2005 18:01
Lokalizacja: Czeladź
Kontakt:

Jeśli by wyszło 3000-4000 zł to lepiej się opłaca niż remont :?
200SX RS13 CA18DET T25 + 2 cale przelot
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
cziko

chyba was zgrzało!!silnik skrzynia wiązka komp i chłodnica+oczywiscie rozrusznik alternator i inne smieci to koszt minimum 7500zł jezeli ma przebieg w okolicach 100.000kkmm za silnik z przebiegiem 40,000km (sam silnik)trzeba zapłacic 6500zł bez turbo 8) kolega z olsztyna miał farcicha i sprzedałem mu pare dni temu zestaw do swapa wszstko z przebiegioem 41.000 za całos wziołem 7000zł ale to była mega promocja naprawde!!!jka ktos chce to zapraszam znajedzie sie jeszcze ze dwa komplety do przerobiena s13 na 2.0t :wink:
Awatar użytkownika
ToM
Postojebca
Postojebca
Posty: 1009
Rejestracja: czw 24 lip, 2003 15:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

drv pisze:Jeśli by wyszło 3000-4000 zł to lepiej się opłaca niż remont :?
Moze zle to sformulowalem pisalem o kosztach robocizny na poziomie 3000-4000zl + koszty czesci.

Czyli optymistycznie liczac silnik 7500 + 3000 robocizna = 10500. Osobiscie jak bym komus robil to za sama elektryke nawet bym sie nie bral za sume mniejsza niz 1500zl.
Awatar użytkownika
somsiad511
Stały gość
Stały gość
Posty: 301
Rejestracja: ndz 29 maja, 2005 19:26
Lokalizacja: Gorzow.wlkp
Kontakt:

czyli 7,5kola trzeba miec bez robocizny oczywiscie hmmm moze sie skusze na wakacje na cos takiego a czy te silniki sr20det sa trwalsze nisz ca18det ??
tel 511094691
tery

Polecam 2 dni roboty, koszty silnik 4000pln Plus robota z 500pln. Po odpaleniu ok 4.2 do 100kmh. REWELACJA!.








Sory ale naprawde w tym temacie BARDZO nie wiele osob wie ile to jest kosztow i robocizny. Jakby to naprawde bylo hopsiup to juz bym dawno smigal, to samo cziko.
W PL obecnie sa 3 takie : Cziko, Suchar, i moj budujacy sie. Nie wierzcie w bajki ze sie zmiescicie w 10.000 polecam takie rozwiazanie tylko tym ktorzy chca estremalnie przerabiac pozniej sr20det bo poprostu jest do tego milion razy latwiej o zabawki.
Awatar użytkownika
drv
Stały gość
Stały gość
Posty: 208
Rejestracja: ndz 27 lis, 2005 18:01
Lokalizacja: Czeladź
Kontakt:

A idzie kupić sam kuty wał żeby już nie było kłopotów z panewkami :?:
i jakie są tego koszta :?:
200SX RS13 CA18DET T25 + 2 cale przelot
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

drv pisze:A idzie kupić sam kuty wał żeby już nie było kłopotów z panewkami :?:
i jakie są tego koszta :?:
Szukasz kutego do ca18det?
Jesli tak to polecam lekture www.tomei-p.co.jp
i atm sie juz odnajdziesz !!
Kaplet wal, korbowody i tloki to koszt rzedu 15 tys zl !!
Ja sie nad tym bardzo zastanawialem ale finanse zawsze plataja figle !!
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
Awatar użytkownika
ToM
Postojebca
Postojebca
Posty: 1009
Rejestracja: czw 24 lip, 2003 15:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

A idzie kupić sam kuty wał żeby już nie było kłopotów z panewkami
A czy sa jakies problemy ??? Owszem w samochodach ktore maja X lat, niewiadomo jak byly eksploatowane i z przebiegiem grubo ponad 100tys. Potem drut, a nie remont bo brak kasy i mamy tego typu efekty.

Osobiscie sam zastanawiam sie nad tomei, mimo wszystko nie jest to tak drogo. Jesli sie pakuje SR20DET, to raczej pod kontem zakucia. Inaczej nie ma to wiekszego sensu.
Wiec reasumujac dalej optymistycznie swap +-10000zl + kute tloki + korby... i robi sie ladna cena. Ze sprzetem tomei + korby mamy calosc zakuta (lacznie z walem) odpada SMT6 lub standalone bo standardowy komp potrafi naprawde wiele. Tak samo odpada nam kupe meczarni z instalacia i innymi <font class="red">PIP</font>. W sumie jak juz kiedys mi naprawde odbije (i bede mial duzo zbednej kasy) - S13 ma u mnie dozywocie, to kupie jakiegos Sky po krasztescie :) i przewale silnik...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”