Strona 1 z 1

Stroker Kit do SR20DET --->>> 2,2L

: pn 15 sty, 2007 02:30
autor: Rey
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SR20DET- ... 7450QQrdZ1

Cena bardzo atrakcyjna, uszczelka, tłoki w komplecie. Tylko teraz pytanie za 100pkt: Czy to zagra razem z seryjnym wałem i "normalnymi" korbami od 2,0???

: pn 15 sty, 2007 07:14
autor: gre13
powinieneś zapytac sprzedjącego,
'ja pierwszy raz widze taki stroker z tulejami, zazwyczaj widziałęm koplet z wałęm , korbami i tłokami

: pn 15 sty, 2007 10:47
autor: Rafi
To jest do seryjnego wału to jest big bore stroker !!!!!!!!! czyli średnicą tłoka > 90mm seryjnie 86 . I do tego zmienia się tulee dartony wytrzymają do takiego pojechania ścianek.

: pn 15 sty, 2007 11:38
autor: Rey
Skoro Tomei i inne uznane firmy robią do 2,2L juz inne korby i inne wały, to czy czasem to nie będzie wtopa z tymi tulejami, czy to jest warte zachodu? Też prawda że nie planuje więcej niż 450km + nitro, a tamte strokery są przygotowane na 700-800km... Tomei kosztuje $7000, a ten stroker z korbami crowera i nawet z nowym wałem wyszedłby $2100, to prawie trzy razy taniej....

: pn 15 sty, 2007 13:59
autor: Azhrael
dla sprostowania to nie jest STROKER KIT !! ... Stroker Kity to zmiana pojemności poprzez nowy wał korbowy o większym wykorbieniu/skoku .. z tłokami/korbowodami dobranymi do skoku wału ...

To jest "Bore Kit"

Te tłoki pasuja do wału/korb o seryjnym skoku ... a zmiana pojemności następują tylko i wyłącznie poprzez zmiane średnicy tłoka ... po to nowe tuleje żeby wytrzymały rozwiert do 90mm.

Poprostu chodzi o to by te samą pojemność uzyskać bez wydłużania ruchu korbowodu.

: pn 15 sty, 2007 15:33
autor: Rey
Azhrael pisze:dla sprostowania to nie jest STROKER KIT !! ... Stroker Kity to zmiana pojemności poprzez nowy wał korbowy o większym wykorbieniu/skoku .. z tłokami/korbowodami dobranymi do skoku wału ...

To jest "Bore Kit"

Te tłoki pasuja do wału/korb o seryjnym skoku ... a zmiana pojemności następują tylko i wyłącznie poprzez zmiane średnicy tłoka ... po to nowe tuleje żeby wytrzymały rozwiert do 90mm.

Poprostu chodzi o to by te samą pojemność uzyskać bez wydłużania ruchu korbowodu.

Ale rozumiem że efekt będzie ten sam, tzn większa pojemność > więcej spalin > lepszy spool up i mniejszy lag, oraz być może poprawiona minimalnie moc maksymalna, prawda?

: wt 16 sty, 2007 08:26
autor: Coobcio
Właśnie sobie odpowiedziałeś na pytanie co daje zwiększenie pojemności silnika spalinowego.
Choć po przejściu z 2.0L (1,998ccm) na niespełna 2,2L (2,187ccm) nie spodziewał bym się gigantycznych efektów w końcu zyskujesz raptem 9% na pojemności...

: wt 16 sty, 2007 13:28
autor: IceMan
i do tego bore kita kupujesz stroker kit i masz okolo 2.4 ;)

: wt 16 sty, 2007 13:39
autor: gre13
TO JUZ LEPIEJ 2.4 ZAKUC I UTURBIć ;)

: wt 16 sty, 2007 13:47
autor: IceMan
w ogóle te strokery i bore to troche bez sensu , skoro z 2 literkow mozna zrobic 300 400 500 ile sie chce w zasadzie ;) chyba ze ktos chce mies super elastyczny silnik bez laga