Stroker Kit do SR20DET --->>> 2,2L

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Rey
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 54
Rejestracja: pn 06 lut, 2006 16:39
Lokalizacja: Jarocin WLKP
Kontakt:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SR20DET- ... 7450QQrdZ1

Cena bardzo atrakcyjna, uszczelka, tłoki w komplecie. Tylko teraz pytanie za 100pkt: Czy to zagra razem z seryjnym wałem i "normalnymi" korbami od 2,0???
Awatar użytkownika
gre13
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 151
Rejestracja: śr 13 paź, 2004 23:25
Lokalizacja: wro/ldz
Kontakt:

powinieneś zapytac sprzedjącego,
'ja pierwszy raz widze taki stroker z tulejami, zazwyczaj widziałęm koplet z wałęm , korbami i tłokami
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW :)
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

To jest do seryjnego wału to jest big bore stroker !!!!!!!!! czyli średnicą tłoka > 90mm seryjnie 86 . I do tego zmienia się tulee dartony wytrzymają do takiego pojechania ścianek.
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
Awatar użytkownika
Rey
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 54
Rejestracja: pn 06 lut, 2006 16:39
Lokalizacja: Jarocin WLKP
Kontakt:

Skoro Tomei i inne uznane firmy robią do 2,2L juz inne korby i inne wały, to czy czasem to nie będzie wtopa z tymi tulejami, czy to jest warte zachodu? Też prawda że nie planuje więcej niż 450km + nitro, a tamte strokery są przygotowane na 700-800km... Tomei kosztuje $7000, a ten stroker z korbami crowera i nawet z nowym wałem wyszedłby $2100, to prawie trzy razy taniej....
Azhrael

dla sprostowania to nie jest STROKER KIT !! ... Stroker Kity to zmiana pojemności poprzez nowy wał korbowy o większym wykorbieniu/skoku .. z tłokami/korbowodami dobranymi do skoku wału ...

To jest "Bore Kit"

Te tłoki pasuja do wału/korb o seryjnym skoku ... a zmiana pojemności następują tylko i wyłącznie poprzez zmiane średnicy tłoka ... po to nowe tuleje żeby wytrzymały rozwiert do 90mm.

Poprostu chodzi o to by te samą pojemność uzyskać bez wydłużania ruchu korbowodu.
Awatar użytkownika
Rey
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 54
Rejestracja: pn 06 lut, 2006 16:39
Lokalizacja: Jarocin WLKP
Kontakt:

Azhrael pisze:dla sprostowania to nie jest STROKER KIT !! ... Stroker Kity to zmiana pojemności poprzez nowy wał korbowy o większym wykorbieniu/skoku .. z tłokami/korbowodami dobranymi do skoku wału ...

To jest "Bore Kit"

Te tłoki pasuja do wału/korb o seryjnym skoku ... a zmiana pojemności następują tylko i wyłącznie poprzez zmiane średnicy tłoka ... po to nowe tuleje żeby wytrzymały rozwiert do 90mm.

Poprostu chodzi o to by te samą pojemność uzyskać bez wydłużania ruchu korbowodu.

Ale rozumiem że efekt będzie ten sam, tzn większa pojemność > więcej spalin > lepszy spool up i mniejszy lag, oraz być może poprawiona minimalnie moc maksymalna, prawda?
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Właśnie sobie odpowiedziałeś na pytanie co daje zwiększenie pojemności silnika spalinowego.
Choć po przejściu z 2.0L (1,998ccm) na niespełna 2,2L (2,187ccm) nie spodziewał bym się gigantycznych efektów w końcu zyskujesz raptem 9% na pojemności...
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

i do tego bore kita kupujesz stroker kit i masz okolo 2.4 ;)
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
Awatar użytkownika
gre13
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 151
Rejestracja: śr 13 paź, 2004 23:25
Lokalizacja: wro/ldz
Kontakt:

TO JUZ LEPIEJ 2.4 ZAKUC I UTURBIć ;)
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW :)
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

w ogóle te strokery i bore to troche bez sensu , skoro z 2 literkow mozna zrobic 300 400 500 ile sie chce w zasadzie ;) chyba ze ktos chce mies super elastyczny silnik bez laga
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”