Valvetrain w SR20DET solid lifters / lash killer/solid pivot

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Rey
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 54
Rejestracja: pn 06 lut, 2006 16:39
Lokalizacja: Jarocin WLKP
Kontakt:

Mam problem, zwróciłem sie z nim do ludzi z SR, jednak tam temat wisi i nikt nie zamierza pomóc, nie wiem czy nic tam nie wiedzą, czy wszyscy mają na mnie wyjebane, w efekcie pisze do was, na tym forum siedzi troche ludzi którzy ogarniają tematy i troche juz grzebali, także licze na pomoc...

Czy mógby ktoś jasno wytłumaczyc w czym pomaga solid lifters, a w czym lash killer? chodzi o różne kity od HKSa, Jun czy BLE, albo np Tomei solid pivot... trochę jest tych dupereli do głowicy. Chciałem aby ktoś mi pomógł poukładać to w głowie, a już pisze o co mi chodzi :roll:

SR20DET, w głowie będą siedziały średnio agresywne wałki, możliwe że HKS 272 step2, tależyki tytanowe i pojedyńcze sprężynki, oraz RAS. Motor ma sie bezpiecznie dokręcać do około 8000-8500obr. HKS podaje że do 8000obr można spokojnie jechać na seryjnych lash killerach, ale ja chce sie zabezpieczyć i odrazu zrobic tak żeby było solidnie, zależy mi też, aby silnik nie chodził jak disel!!! A jak wiadomo SR20 mają z tym problemy. Czy to prawda że jeśli idzie o kasowanie luzów to mechanika jest mocno głośniejsza od hydrauliki? W które z tych części wymienionych na początku waszym zdaniem warto zainwestować, aby go bezpieczniej kręcić i by nie chodził jak disel?

PS. Najlepiej jakbyście odrazu podawali polskie nazwy, będzie wtedy łatwiej zrozumieć o co chodzi.
Awatar użytkownika
gre13
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 151
Rejestracja: śr 13 paź, 2004 23:25
Lokalizacja: wro/ldz
Kontakt:

nikt nie ma wyjebane, ja ci odpisałem , ten set co zakładasz styknie do 8000-8500 max
zakładasz lash killera, to i wąłki musissz solid zapodać :)
sam lash killer kosztuje między 1000-2000pln chyba ;)
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW :)
rafus

Rey pisze:... na tym forum siedzi troche ludzi którzy ogarniają tematy i troche juz grzebali, także licze na pomoc...
Obrazek

Szybko coś zmianiasz zdanie, czy po prostu masz w zwyczaju pisać ludziom to co chcieli by usłyszeć ?
cziko

rafus pisze:
Rey pisze:... na tym forum siedzi troche ludzi którzy ogarniają tematy i troche juz grzebali, także licze na pomoc...
Obrazek

Szybko coś zmianiasz zdanie, czy po prostu masz w zwyczaju pisać ludziom to co chcieli by usłyszeć ?



:twisted: :lol: :twisted: :lol: :twisted: :lol: :twisted:
Awatar użytkownika
Rey
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 54
Rejestracja: pn 06 lut, 2006 16:39
Lokalizacja: Jarocin WLKP
Kontakt:

rafus pisze:
Rey pisze:... na tym forum siedzi troche ludzi którzy ogarniają tematy i troche juz grzebali, także licze na pomoc...
Obrazek

Szybko coś zmianiasz zdanie, czy po prostu masz w zwyczaju pisać ludziom to co chcieli by usłyszeć ?

Nie, ogólnie uważam że SR stoi na wyższym poziomie technicznym, znacznie dużo więcej ludzi jest tam którzy troche osiągneli i troche sie na dłubali, więc jest z czego korzystać. CHYBA NIE ZAPRZECZYCIE? Wystarczy spojrzeć na wątki typowo techniczne ile tego tam sie toczy, a ile tu. Ja problemu nie widze, nie mówie że tutaj jest*&$#%$*& a tam nie wiadomo co, po prostu fakty stwierdziłem. Pomimo tego mam wrażenie że są kłopoty z życzliwością u nich.... temat zaczął schodzić w dół bez odpowiedzi, choć widze że jak się przypomniałem i napisałem coś o TK to sie w końcu ruszyło, nie wiem czy to im na ambicji zagrało czy jak :) Mam nadzieje że nikt do mnie o to żalu nie ma. Ludzi nie będe oceniał narazie bo nie znam osobiście, dla mnie to będzie tak naprawdę pierwszy sezon w tym środowisku :oops:

Jak ktoś coś wie to pisać żywo, bo jak nie to będe zmuszony ryć na zagranicznych forach, a nie lubie tego... :angered:
Awatar użytkownika
ToM
Postojebca
Postojebca
Posty: 1009
Rejestracja: czw 24 lip, 2003 15:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Na SR jest wiecej bo tyczy sie wszystkich samochodow, tutaj niestety w wiekszosci panuja 200sx-y. Nie wiem po czym ustalasz poziom wiedzy, jak bys zrobil sobie pare dni przy forum i dokladnie przeczytal wszystkie posty nie zadawal bys niektorych pytan...

Pozatym polecam uzbroic sie nieraz w cierpliwosc, nie wszyscy zagladaja na forum codziennie, sam nieraz zagladne i nie mam czasu na odpowiedz... robie to za pare godzin lub na nastepny dzien.
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #005/06 Nie jestem alkoholikiem jestem koneserem bo pić nie muszę, piję bo lubię ...[/scroll]
Awatar użytkownika
Rey
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 54
Rejestracja: pn 06 lut, 2006 16:39
Lokalizacja: Jarocin WLKP
Kontakt:

No wiec o to chodzi, że tam jest dużo więcej różnych samochodów i tam zagladają wszyscy którzy kręcą się w tych klimatach, a tutaj zaglądają głównie ci którzy mają/interesują się z jakiegoś powodu 200sx. To bardo zawęża pradopodobieństwo konkretnej odpowiedzi (jeśli nie chodzi specjalistycznie o nissany) i zawęża też trochę zasób wiedzy jakim dysponuje forum, takie są fakty. O poziomie wiedzy nie dyskutujmy, ja uważam że nie mam jej na tyle żeby oceniać innych. Wiem tylko że jak chce znaleźć naprawdę coś bardziej skomplikowanego, uniwersalnego (nie dotyczącego tylko 200sx) to większe prawdpodobieństwo znalezienia tego co szukam mam na SR.

A co do TK to co ważniejsze dyskusje juz mam obryte prawie od deski do deski, dniami i nocami siedziałem i jeśli chodzi o s13 i s14 to muszę przyznać że jest to nie ocenione źródło wiedzy i każdy kto szuka info o tych brykach to moim zdaniem TK jest jego pierwszym adresem pod który musi zajrzeć. Po prostu specjalizacja.

Ale SR, to SR... tam jest wszystko i grube projkety i miejsce wymiany poglądów wszystkich co siedzą w tej tematyce... chyba nie ma co rywalizować, i jedno i drugie forum ma troche inne cele i do czego innego zostały stworzone.
rafus

Hmm, Ty chyba dalej nie łapiesz ironii w mojej wypowiedzi - nie chodziło (przynajmniej dla mnie) o to, które forum jest lepsze od drugiego bo takie dyskusje są bez sensu. Zaciekawiło mnie tylko to, że na jednym forum piszesz że na TK się nie znają i "więc pomórzcie mi" a za dwa dni na TK piszesz, że Ci tam nie pomogli a wy się znacie i jesteście oblatani w temacie "to wy mi pomórzcie". Opinię o forum możesz mieć jaką sobie tylko chcesz - to Twoja sprawa, tylko czemu zmienia się w zależności od tego do kogo adresujesz swoje wypowiedzi... Tutaj też chciałeś zagrać na ambicjach? :lol: O tym właśnie było moje pytanie a nie o to dla czego SR jest lepsze od TK abo czegokolwiek tam jeszcze.
ps. Sorry za OT, ale nie spodziewałem się, że mój poprzedni post tak diametralnie zmieni tok i temat dyskusji.
Awatar użytkownika
Rey
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 54
Rejestracja: pn 06 lut, 2006 16:39
Lokalizacja: Jarocin WLKP
Kontakt:

Przyznam że jak juz potem dopisałem to o tym TK, to chyba gdzieś tam po cichu kierowałem się tym, że zagram komuś na ambicji i uzyskam odpowiedź. I nie wiem czy to z tego powodu, ale po 20min znalazła sie odpowiedź :D Ogólnie to forum mam za troche bardziej życzliwe, a tamto za takie na którym trochę wiecej info mogę znaleźć, więc nic nie kręce. Jedno co jest dla mnie pewne, to i bez jednego i bez drugiego bym się nie obył :wink: Dobra koniec OT bo nas zaraz wymoderują, w imię tego, aby na forum działo się lepiej :mrgreen:


Teraz pytanie na temat: znacie może jakieś samoregulatory hydrauliczne (raczej nie chce mechnicznych) ale lepsze od tych seryjnych? I żeby SR20 nie chodził jaki disel :angered: co zrobić? Znalazłem temat który de facto był jedną wielką kłótnią pomiędzy BRT a innym userem, czy to prawda że te płytki wystarczy zrobić?

http://forum.turbokillers.com/tematy11/3451.htm
cziko

tak tymi płytkai leczy sie klekotanie w moim zostało wyleczone i w wielu innych wozach z tego klubu :!: :!: brt jest juz wprawiony w temat a jezeli to nie pomaga to znaczy ze VTC zgubiło gdzies podrodze cisnienie oleju i luz nie jest kasowany nalezycie wiec wtedy je sie wymienia.

i nie muisz szturmowac forum wcale wystarczyło by sciągnąc zupełnie darmowa serwisówke z działu dawnload i zobaczyc co tam jest napisane :wink:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”