Witam
mam pytanie nie wiecie może jaką to ma wytrzymałość ?? ile momentu i koni może to wytrzymać ??
wyczytałem ze coobcio ma coś podobnego/to samo wstawione i na razie sie trzyma
ale chodzi mi bardziej czy wytrzyma cos w okolicach 400km i może trochę więcej
czy raczej muszę coś bardziej kosztownego zakupić
i czy wymiana walu będzie potrzebna czy tłoki i korby
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Nissan-S ... dZViewItem
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NISSAN-S ... dZViewItem
aaa i jeszcze jedno pytanie
pompa olejowa ?? dobra ma wydajność są z nią problemy ? trzeba zakupić coś nowego?
przeznaczenie to głównie jazda bokiem i trochę zabawy na ulicy
samochód to prawdopodobnie będzie s14 z 1995r chyba blactop ze sporym przebiegiem
pozdrawiam i dzieki za pomoc
tłoki& korby sr20det
Moderator: Moderator
Z Tlokami niebedzie zadnych problemow, korby rowniez juz nietakie testy przechodzily i nic sie niepogięło wiec smialo mozna kupowac- osobiscie wybralbym JE Pistons.
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
jesli niechcesz przekraczac 550km to niezmieniasz wału chyba ze twoj był juz szlifowany i musisz wykonac kolejny szlif.prezes pisze:Aha dzięki za odpowiedź
jeszcze pozostaje temat wału i pompy ?? może ktoś odpowiedzieć mi na to ??
co do pompy to nieslyszalem jeszcze o sr20 ktory mialby problem z cisnieniem oleju, sa to "nowsze" auta i jezdzili nimi "bardziej uczeni" kierowcy - po latach doswiadczen z S13 raczej slyszeli ze trzeba umiejetnie obchodzic sie z autem- a skoro kupili sportowe auto za niemale pieniadze to mieli tez kase na wymiany oleju.
jesli obawiasz sie o pompe to kup nowa, lub zamontuj poprostu 2 wskazniki- temp i cisnienie oleju i wszystko bedzie jasne.
Jesli chcesz wiecej niz 550-600km to kup wal kuty/podkuwany ( forget/billet) i majstruj najmocniejszego s14 w PL.
Warto zainwestowac w sruby ARP wszystkie mozliwe dostepne do sr-ki.
sruby w korbowodach dla mocy 450+ zmien na L19
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
seryjna pompa daje rade
wazne aby byla w dobrym stanie,
wiec przy budowie silnika kup nowa seryjna i styknie...
NISMO uzywa dokladnie seryjnej pompy (ten sam PN)
co do walu seria jest mocna wystarczajaco
np waly nismo sa to seryjne waly tyle ze dokladniej przebadane...
wiec seria starczy
max 1szy szlif na wale! do silnikow ktore dostaja wpierdziel non stop przy duzych mocach ...
jak chcesz nowy wal to koszt ok $700 +$100 na NISMO
wazne aby byla w dobrym stanie,
wiec przy budowie silnika kup nowa seryjna i styknie...
NISMO uzywa dokladnie seryjnej pompy (ten sam PN)
co do walu seria jest mocna wystarczajaco
np waly nismo sa to seryjne waly tyle ze dokladniej przebadane...
wiec seria starczy
max 1szy szlif na wale! do silnikow ktore dostaja wpierdziel non stop przy duzych mocach ...
jak chcesz nowy wal to koszt ok $700 +$100 na NISMO
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
U mnie taki problem wystąpił po tym jak ją myłem detergentami i myjką ciśnieniową, efekt taki że wszystkie panewki pobdrapywane i wyjechały Y reki z wałkami - FUCK... a miało być tak pięknie...Pajak2444 pisze: co do pompy to nieslyszalem jeszcze o sr20 ktory mialby problem z cisnieniem oleju
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA