GTI-R problem powyzej 5000 rpm
Moderator: Moderator
witam wszystkich.jak w temacie posiadam nissana sunny GTI-R z silnikiem sr20det.Moj problem polega na tym iz auto idzie zajebiscie do 5tys a potem cos go blokuje i rozpedza sie znacznie mniej.wrazenia sa takie jakby po 5000 obrotow cos go hamowało i to zdrowo.Sprawdzałem juz ładowanie turbo,zmniejszałem,zwiekszałem tak od 0,8 do 1.2 bara i nic nie daje,bez roznicy,pow. 5 tys to samo.swiece nie sa zajebiste,zwykłe bosha za 20 zł sztuka,wtryski i komp oryginał,uszczelki pod kolektorem ssacym nowka,rury intercoolera ok,zapłon ok na wolnych,jeszcze nie sprawdziłem na wys,czekam na lampe stroboskopowa,cisnienie paliwa nie sprawdzone.Mysle ze swiece nie beda winne bo to ma dac tylko iskre,az takiej roznicy to by nie było,choc tego nie wykluczam,jezdze tak na codzien ale juz czas bym to naprawił po 8 miesiacach takiego jezdzenia.Prosze o wskazowki,z gory dzieki.
nie wiem jakie masz doladowanie od 5000tys/obr ale po to sa swiece za 250 zl komlet zeby dawaly iskre przy tak duzym cisnieniu jak 2,2 bara (z atmosferycznym) swiece za 20 zl to sobie czasem nie radza z silnikami atmosferycznymi a co dopiero tak mocnao doladowanymi. Dal swietego spokoju pozbieral bym na swiece a 2 sprawa tak jak przedmowca. zaloz trojnik na przewod paliwowy manomentr wsadz za wycieraczke przedniej szyby i jazda. zobacz co sie dzieje z cisnieniem paliwa przy 5000tys/obr ewentualnie sprobuj opoznic zaplon
live fast, die sidewayz
dzieki,zrobie jak napisaliscie i zobaczymy jakie beda efekty
jak chcesz sprawdzic afr szerokopasmowka czy to wina paliwa to pisz sms na 601937053, dzisiaj bede wieczorem w okolicy krapkowic
cos mi sie wydaje ze problem zaplonu mam poniewaz sprawdzilem lampa stroboskopowa i przy wyzszych obrotach wogole nie widac kresek,moze czujnik polozenia walu,jutro sprobuje kupic nowy i zobaczymy efekt[/list]
Odkopuje tamat:Problem ten sam,sprawdziłem cisnienie paliwa,przed listwa,tuz za filtrem paliwa,na wolnych 2.7 bara i max przy 160-170km/h 3.3 bara,doładowanie 1 bar.Zaznacze ze sprawdziłem tez AFR kiedy jade normalnie to pokazuje 13,4 co2 lecz kiedy szrpie dochodzi do 17,8 co2.Jakies pomysły???Jutro sprawdze max. cisnienie robocze na pompie,tuz przy wyjsciu,mam nadzieje ze to nie pompa.Widziałem walbro,one daja 5,5 6,5 bara,czy to mozliwe ze moja siadła?O zgrozo,4 stówy mam wydac,niezniose tego,noo ale coz takie sa koszty przyjemnosci.
KTOS MA JESZCZE JAKIES POMYSŁY
KTOS MA JESZCZE JAKIES POMYSŁY
Stary jak bedziesz jezdzil z afr 17.8 to zaraz narobisz sobie kosztow wiekszych niz 4 stowy. zobacz czy nie masz zapchanego filtra paliwa, sprawdz czy nigdzie nie jest zagiety przewod paliwowy a pozniej podmien pompe.
live fast, die sidewayz
Wiec sprawdziłem wszstko i jest tak.Max. cisnienie robocze 4,2 bara,jak sprawdziłem?Wyciagnalem przewod z pompy w bagazniku,podłaczyłem manometr i podlaczyłem 12v pod gniazdo tak zeby pompa chodzila cały czas.
Czyli pompa ładuje 4,2 max ale regulator trzymał tylko 3.3 ara.Scisnałem przewod za regulatorem i pojechałem na trase i jest znaczna poprawe ale jeszcze nie to.
Pytanie:Jak wymienie pompe to niewiadomo czy regulator cisnienia przytrzyma na poziomie 4,5 bara?
Czyli pompa ładuje 4,2 max ale regulator trzymał tylko 3.3 ara.Scisnałem przewod za regulatorem i pojechałem na trase i jest znaczna poprawe ale jeszcze nie to.
Pytanie:Jak wymienie pompe to niewiadomo czy regulator cisnienia przytrzyma na poziomie 4,5 bara?
regulator powinien utrzymac w miare normalne cisnienie. jesli jezdzisz na 1 barze to nawet lepiej ze bedzie bardzie bogato. musisz miec gdzies na samochodzie cos nie tak jezeli na pompie sa dobre wyniki a przed listwa paliwowa juz nie
live fast, die sidewayz
Przy wyjsciu pompy jest 4.2 i tyle samo przy wejsciu na listwe(mowimy tutaj o cisnieniu roboczym maxymalnym czyli stałe napiecie 12v i pompa chodzi cały czas.Jak włoze wtyczke do pompy i zapale auto to na wolnych jest 2.7 i maxymalne przy gazowaniu i jezdzie 3.3.Pytaniem jest jesli wsadze walbro z max. cisnieniem roboczym 5,7 lub 6,5 czy regulator przytrzyma na listwie 4,5 bara,czy bedzie puszczał i cisnienie na listwie bedzie takie jak na starej pompie czyli max.3,3 bara?????
sprawdź jakie napiecie masz na wtyczce do pompy -możliwe że instalacja ci szwankuje i zamiast 12-13V (pewnie tyle masz z gniazda) pompa dostaje 8-10V
eccs w s13 sterownik fabnrycznie nie daje 12v na pompe tylko okolo 10v, wiec tu moze byc podobnie
live fast, die sidewayz
pociagnac plus z akumulatora a orginalne zasilanie wykorzystac jako sterowanie przekaznika, ktory trzeba bedzie domontowac
live fast, die sidewayz