Problemy z s14

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Anonymous

Jako że na codzień nie daje w palnik wczoraj i dziś troszkę pogoniłem mojego nissana i dziwna rzecz sie działa
Pszy ostrym ruszaniu z ok 4000 bez strzału ze sprzegła auto rusza ostro ale przy zerwaniu przyczepności lewarek od skrzyni lata jak oszalały strasznie mnie to wku..
Czy łatwo zrywacie przyczepność w swoich s14 bo umnie tak srednio (na dobrym asfalcie w ciepły dzien) Przy ruszaniu z ok 4000-5000 auto mieli ale rwie do przodu tzw palenia laczka praktycznie nie jestem wstanie zrobić ruszając z miejsca
I jeszcze jedno na bloku silnika po lewej stronie patrząc od sprężarki do klimy zrobiło się mokro nie wiecie co to może być Auto nie dymi wcale nawet jak sie palnikuje nie żre oleju po 5000 km jest lekko bursztynowy Jako że jestem bardzo uczulony na wszelkie usterki czekam na wasze uwagi
Z góry wielkie dzieki
PS.Jak domowym sposobem sprawdzić kondycję sprzęgła
ChEsTeR

Jak wali lewarkiem przy buksie a przy przyspieszaniu bez zrywaniaprzyczepnosci nie to nie jest wina sprzegla.
Anonymous

Dokładnie tak jak piszesz To co to jest
Ramzes

Witam.
Mi również jest ciężko zerwać przyczepność z miejsca i zmieliś laczka.
Nie wiem jak jest z lewarkiem.
O ile dobrze kojarze lokalizacje to u mnie też jest troche mokro w tym miejscu (nie jestem w 100% pewien lokalizacji)
Nie moge teraz sprawdzić bo auto stoi u mechanika :cry: :(
Mam nadzieje że już nie długo!!!!
Pozdrawiam R!
Anonymous

Mam nadzieje że nie jest to powarzna wizyta Moje auto jest z 95 ale silnik ma inny (wygląda na nowy ) przedtem tego spocenia nie było ,tak jak pisłem poprzednio na wysokości spręrzarki na bloku jest mokro oby to nic powarznego może mi ktoś powie jaki mam dokładnie silnik na podstawie jego numeru jutro bym podał( tylko gdzie go szukać)
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Latanie lewarka uznał bym za normalne jesli lekko rwiemy laczka (bo jak na maxa to powinien stac stabilnie) Dzieje się tak ponieważ mamy na przeniesieniu napędu duzo gum i one lulegaja napręzeniu i jak się skrecą do końca to koło buksuje i gumy się odprężaja koło zaczyna stawać podczas odprężania gum i gumy znowu się naprężają i tak wkułko.
Która guma powoduje taką sytuację?Holera wie to moze być równie dobrze poduszka na silniku podpora wału czy na półośce (chyba wszystkich nie bedziesz wymieniał?)
Jak jeździłem nissanami to tylko nówki nieśmigane nie mają takiego efektu a potem to już wszystkie nie ważne czy to S13 czy S14.
Cięzko zrewać laczka na suchym?A jakie masz opony?Widz ze masz szpere i muszą oba koła zamielić a to nie jest takie proste jak ma się dobra zbieżność i dobre gumy tak powinno byc.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Anonymous

Opony to 205/55/16 BF te profil G ale zeszłoroczne Auto ma szperę
Ramzes

L.S.D pisze:Mam nadzieje że nie jest to powarzna wizyta
Sredno poważna, po spotkaniu z sarną stoi u blacharza, mam nadzieje że za max 2 tyg wyjedzie.
Anonymous

Wielka szkoda :( ( Moje auto niestety dostał kiedyś w tyłek i do końca nie wiem jak to się na nim odbiło ) Życze szybkiego powrotu do zdrowia Pozdrawiam
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

z miejsca trudno moze byc zerwac przyczepnosc bo na luzie jak gazujesz to turbo bez obciazenia mało pompuje a jak mało pompuje to mało mocy
dopiero po ruszeniu jak silnik ma obciazenie to turbo zaczyna pompowac porządnie i wtedy jest moc.
ChEsTeR

Tak jak powiedzieli moze byc amorek, ktoras z poduszek a pocenie to moze byc wina iszczelki przay wysciu przewodu z olejem do turba ale nie wiem jak to jest rozwiazane w SR tak ze zgaduje
Awatar użytkownika
DrRedDevil
Stały gość
Stały gość
Posty: 271
Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
Lokalizacja: z R-Sport'u
Kontakt:

Z lewarkiem, to norma, a tak na marginesie, wtedy jest najefektywniejszy start, chodź najbardziej bolesny dla autka (naprężenia już wcześniej przytoczone).
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve

www.ProRacingTechnology.com
komis
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 66
Rejestracja: czw 25 gru, 2003 20:50
Lokalizacja: KRAKÓW

ja w moim wcisnalem miedzy skrzynie a karoserie gume do mocowania tlumnikow ,szarpanie jest mniej denerwujace .jak przy 3000 obr.deptam do dechy na 255/17 mieli bez problemu do odciecia .sprzeglo mozna sprawdzic na 5 biegu ,zaciag reczny i sprobuj ruszyc ,jak odrazu zgasnie to dobrze
200sx s14-250KM

-STREET RACERS KRAKOW-
Awatar użytkownika
idh
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 117
Rejestracja: pt 21 maja, 2004 12:06
Lokalizacja: Mannheim

U mnie nic nie lata! Idzie jak burza i nie marudzi i wcale go nie oszczedzam, mimo ze go kocham, hehe! Z lewarkiem sprawdz moze zawieszenie szkrzyni biegow... Z problemow nekaja mnie ciagle drobiazgi np. el. szyby przekrzywiaja sie w prowadnicach itp. Ale to co najwazniejsze jest w porzadku! Pamietajcie: wymiana oleju co 10 tys!

Pozdrowienia dla wszystkich w s13 i s14!

IDH
287 KM, 375 Nm przy 0.9 bara na seryjnej turbinie, 1/4 mili 14.17 (Hockenheim - Public race days 2007. Aktualna lista modow - tutaj. Bodykit BOMEX.
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

No to jak zmieniasz co 10tyś to nie bardzo jest sie czym chwalić - zimienia się co 5tyś i to nie jest też receptą na długowieczność.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”