S14 SR20DET - Nie Odpala ! po wymianie turbo i wydechu

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
I.T
Stały gość
Stały gość
Posty: 230
Rejestracja: śr 07 maja, 2008 22:12
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Witam,

Wczoraj skonczylismy montaz 3" przelotowego wydechu wraz z nowym GT28R w mojej S14, wszystko dzialalo jak powino odrazu zapalil jezdzil itp.

Jak grzebalem na zapalonym silniku pod maska (poprawialem wtyczki od sondy lampdy aby nie lezaly na kolektorze) i nagle zgasl ! i nie daje rady go teraz odpalic, przekrecam kluczyk pala sie kontrolki (wszystkie poza Check Engine) i kreci w kolko i nie odpala.

Prosze o pomoc bo mam samochod zostawiony na miejscie ktory nie jezdzi :(


P.S. Czy moze to miec zwiazek z tym ze zatkalem przewod od recylkulacji spalin? poniewaz w nowym kolektorze (baran) nie ma miejsca na ten przewod.
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP

" Most important thing is not power but engine response "

Don`t say what you think cause you get Ban
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

sprawdź czy nie poluzowałeś niechcący np. wtyczki od PT
a może ci się przepalił bezpiecznik od pompy paliwa - ot taki zbieg okoliczności..
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
I.T
Stały gość
Stały gość
Posty: 230
Rejestracja: śr 07 maja, 2008 22:12
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

PT ?
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP

" Most important thing is not power but engine response "

Don`t say what you think cause you get Ban
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

Power Transistor

ogólnie wygląda to na usterkę typu "coś się odpięło"
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
ziperr
Stały gość
Stały gość
Posty: 242
Rejestracja: ndz 24 lip, 2005 12:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

j/w postprawdzaj czy czegos nie wypiales

pompa paliwa podaje paliwo?

btw. masz immobilizer? (pewnie jesli masz to pamietales zeby go wylaczacy wiec w sumie nie wiem po co o nim pisze :P)

czy przed zgasnieciem zaczal sie 'dusic' czy od razu zgasl?
'Nigdy nie jest źle, ale zawsze może być lepiej' ;]
Awatar użytkownika
I.T
Stały gość
Stały gość
Posty: 230
Rejestracja: śr 07 maja, 2008 22:12
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Juz wszystko dziala dzieki za szybka reakcje :D nissan wrocil ponownie na swoje miejce pod domem.

Bezpiecznik od pompy paliwa byl dobry, ale okazalo sie ze jest spalony od ECU 10 aperowy. Szybka przekladka i odpalil. Myslalem juz ze komputer umarl bo nie palilo sie wogule check engine, i nie podawala pompa paliwa. Mielismy ten sam problem u brata w crxie w ktorym niestety spalil sie komp.

Jeszcze raz dzieki za pomoc.
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP

" Most important thing is not power but engine response "

Don`t say what you think cause you get Ban
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”