Co to i czym moze objawiac sie brak tego?
[ Dodano: Sro 10 Wrz, 2008 15:52 ]
nikt nie wie? To macie auta i nie wiecie co jest pod maska hehe
Co to jest to co na zdjeciu
Moderator: Moderator
to chyba turbo - przynajmniej tej wielkosci jest w golfie 1.4 tsi
masz jakies lepsze zdjecie?
masz jakies lepsze zdjecie?
'Nigdy nie jest źle, ale zawsze może być lepiej' ;]
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Yakuzaa, co się rzucasz
myślisz że wszyscy siedzą non stop na TK i odświeżają czy przypadkiem o coś nie zapytałeś?
2h to trochę mało czasu na standardy forum
więcej pokory dla starszych stażem
do P.T. jest mocowane MSCV (chyba tak, lub podobnie się zwie) - czyli zawór dozujący dodatkowe paliwo po rozruchu silnika - tyle że powinien być POD P.T.
wywalenie tego skutkuje brakiem potencjalnych problemów z ciśnieniem paliwa i odchudzeniem auta o kilka deko..
a nysa pali tak samo - nawet przy -20*C
należy tylko sprawdzić czy P.R. jest prawidłowo połączony z kolektorem ssącym
myślisz że wszyscy siedzą non stop na TK i odświeżają czy przypadkiem o coś nie zapytałeś?
2h to trochę mało czasu na standardy forum
więcej pokory dla starszych stażem
do P.T. jest mocowane MSCV (chyba tak, lub podobnie się zwie) - czyli zawór dozujący dodatkowe paliwo po rozruchu silnika - tyle że powinien być POD P.T.
wywalenie tego skutkuje brakiem potencjalnych problemów z ciśnieniem paliwa i odchudzeniem auta o kilka deko..
a nysa pali tak samo - nawet przy -20*C
należy tylko sprawdzić czy P.R. jest prawidłowo połączony z kolektorem ssącym
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
a przypadkie dump valve niepowinien byc w tamtym miejscu?
ksztalt pasuje,
jakies blizsze fotki rozwieja niejasnosci.
zobacz pod jakie przewody jest to ustrojstwo podlaczone i bedziemy wiedziec na 100% co to jest
ksztalt pasuje,
jakies blizsze fotki rozwieja niejasnosci.
zobacz pod jakie przewody jest to ustrojstwo podlaczone i bedziemy wiedziec na 100% co to jest
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
Ja sie nie rzucam powiedziane bylo to z przekasem Zapomnialem dodac ze auto to s14a.
s14a - SR20DET
dokładnie tak jak kolega mówipiciu_s14 pisze:Jest to wastegate valve control solenoid valve szczegóły w serwisówce
PZdr
jeden wężyk idzie do actuatora w turbo, jeden przed turbo za przepływką i kolejny za IC przed przepustnicą
regulacja dmuchania jak wrzucasz mbc to wywalasz to i zostają tylko 2 wężyki
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
A moze byc taka opcja ze nie bedzie ani tego ani mbc ? co wtedy
s14a - SR20DET
tak, wtedy podłączasz wężyk ten co jest za IC bezpośrednio do actuatora i masz ciśnienie 0.35baraYakuzaa pisze:A moze byc taka opcja ze nie bedzie ani tego ani mbc ? co wtedy
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru