Co to jest to co na zdjeciu

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Yakuzaa
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 102
Rejestracja: pt 04 sty, 2008 21:52
Lokalizacja: Ldz/UK
Kontakt:

Co to i czym moze objawiac sie brak tego?

[ Dodano: Sro 10 Wrz, 2008 15:52 ]
nikt nie wie? To macie auta i nie wiecie co jest pod maska :P hehe
Załączniki
img0688ag4.jpg
s14a - SR20DET
Awatar użytkownika
ziperr
Stały gość
Stały gość
Posty: 242
Rejestracja: ndz 24 lip, 2005 12:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

to chyba turbo :lol: - przynajmniej tej wielkosci jest w golfie 1.4 tsi ;)

masz jakies lepsze zdjecie?
'Nigdy nie jest źle, ale zawsze może być lepiej' ;]
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

Yakuzaa, co się rzucasz
myślisz że wszyscy siedzą non stop na TK i odświeżają czy przypadkiem o coś nie zapytałeś?
2h to trochę mało czasu na standardy forum
więcej pokory dla starszych stażem ;)

do P.T. jest mocowane MSCV (chyba tak, lub podobnie się zwie) - czyli zawór dozujący dodatkowe paliwo po rozruchu silnika - tyle że powinien być POD P.T.
wywalenie tego skutkuje brakiem potencjalnych problemów z ciśnieniem paliwa i odchudzeniem auta o kilka deko..
a nysa pali tak samo - nawet przy -20*C

należy tylko sprawdzić czy P.R. jest prawidłowo połączony z kolektorem ssącym
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

a przypadkie dump valve niepowinien byc w tamtym miejscu?
ksztalt pasuje,
jakies blizsze fotki rozwieja niejasnosci.
zobacz pod jakie przewody jest to ustrojstwo podlaczone i bedziemy wiedziec na 100% co to jest
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
Awatar użytkownika
piciu_s14
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 72
Rejestracja: ndz 16 wrz, 2007 19:44
Lokalizacja: Poznań

Jest to wastegate valve control solenoid valve szczegóły w serwisówce
PZdr
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

teraz dopiero sie zorientowałem że to s14 :alien:

mniej pić, albo pić tyle samo i pisać rano... :drunk:
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Yakuzaa
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 102
Rejestracja: pt 04 sty, 2008 21:52
Lokalizacja: Ldz/UK
Kontakt:

Ja sie nie rzucam :P powiedziane bylo to z przekasem :) Zapomnialem dodac ze auto to s14a.
s14a - SR20DET
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

piciu_s14 pisze:Jest to wastegate valve control solenoid valve szczegóły w serwisówce
PZdr
dokładnie tak jak kolega mówi
jeden wężyk idzie do actuatora w turbo, jeden przed turbo za przepływką i kolejny za IC przed przepustnicą
regulacja dmuchania ;) jak wrzucasz mbc to wywalasz to i zostają tylko 2 wężyki
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
Yakuzaa
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 102
Rejestracja: pt 04 sty, 2008 21:52
Lokalizacja: Ldz/UK
Kontakt:

A moze byc taka opcja ze nie bedzie ani tego ani mbc ? co wtedy
s14a - SR20DET
Awatar użytkownika
Lukasz
Stały gość
Stały gość
Posty: 274
Rejestracja: czw 25 wrz, 2003 22:18
Lokalizacja: Dusseldorf | Wrocław
Kontakt:

Yakuzaa pisze:A moze byc taka opcja ze nie bedzie ani tego ani mbc ? co wtedy
Seryjne doładowanie i komp nie moze go obciac w przypadku gdy wejdzie w tryb serwisowy.
Obrazek
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

Yakuzaa pisze:A moze byc taka opcja ze nie bedzie ani tego ani mbc ? co wtedy
tak, wtedy podłączasz wężyk ten co jest za IC bezpośrednio do actuatora i masz ciśnienie 0.35bara
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”