MAŁY PROBLEMIK Z MOCĄ - POMOCY

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

mrokalo
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 10
Rejestracja: wt 30 wrz, 2008 11:48
Lokalizacja: Wyszków

WITAM . DZISIAJ HAMOWAŁEM AUTO I BARDZO SIĘ ZMARTWIŁEM :( Z OKOŁO 280 KONI KTÓRE POWINNO BYĆ JEST ZALEDWIE 247,1 i 341 Nm . NA WYKRESIE WIDAĆ ŻE AUTO SŁABNIE PRZY 4.700 OBROTÓW , CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ ??? NA HAMOWNI MÓWILI ŻE POPROSTU TRZEBA AUTO ZESTROIĆ CO WIĄŻE SIĘ Z KOSZTEM OK. 1500 ZŁ. ALE MOŻE JEST INNA TEGO PRZYCZYNA ? NP . KOŃCZĄCE , ŚLIZGAJĄCE SIĘ JUŻ CZASAMI SPRZĘGŁO ( KTÓRE NA DNIACH ZAMIERZAM ZROBIĆ ) I WŁAŚNIE W ZAKRESIE TYCH OBROTÓW ( PRZY OKAZJI CO POLECACIE , MYŚLĘ O 6 RAMIENNYM SPIEKU ) , CZY TEŻ MOŻE COŚ Z UKŁADEM PALIWOWYM, OSTATNIO PADŁA MI POMPA WALBRO I JEST WSTAWIONA ORYGINALNA , CZASAMI ( BARDZO RZADKO ) SIĘ DUSI PRZY GWAŁTOWNYM PRZYSPIESZANIU ALE MIAŁEM TO I NA POMPIE WALBRO ZANIM SIĘ SKOŃCZYŁA , SŁYSZAŁEM TEŻ ŻE NP. MOGĄ BYĆ TO ZWYKŁE ŚWIECE .
PROSZĘ P O M O C Y
JAKA JESZCZE MOŻE BYĆ PRZYCZYNA ? CO WARTO SPRAWDZIĆ ? ŻEBY NIE PAKOWAĆ SIĘ W KOSZTY .
JESZCZE RAZ POMOCY :(
WYKRES Z HAMOWNI PONIŻEJ :(
Załączniki
wykres z hamowni.gif
wykres z hamowni.gif
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

wyłącz CapsLocka plisss..

oryginalna pompka nie nakarmi 280KM, dziwne że wydała do tych ponad 240KM ...

co masz na myśli że powinno być 280KM? osiągnąłeś taki wynik czy to teoretyczne wyliczenie - ewentualnie wykonawcy/sprzedawcy?

widać że przy 5000obr moment zdycha - jak jest z doładowaniem, nie zaczyna ci przypadkiem spadać przy tych 5000obr?

może to być ślizgające się sprzęgło - mogłeś zhamować dziada na 4 biegu przy drugim podejściu, łatwiej by było wyciągać wnioski (jakby ten opad na wykresie się przesunął...)
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
mrokalo
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 10
Rejestracja: wt 30 wrz, 2008 11:48
Lokalizacja: Wyszków

280 KM taki wynik był osiągnięty , stym że auto hamowane było jakiś rok temu , koleś z hamowni mówił że przy tym doładowaniu i przy momencie obrotowym po zestrojeniu 300KM
lekką ręką jest do wyciągnięcia . co do doładowania to ja nie zaobserwowałem żeby spadało , i koleś z hamowni mówił że ładnie i równo się trzyma na 1 bar . także nie wiem co :( może jakieś inne pomiary np.FR ???
Awatar użytkownika
szeni
Stały gość
Stały gość
Posty: 229
Rejestracja: pt 24 lis, 2006 11:28
Lokalizacja: wwa mokotów

yyy a co ty za turbine masz ze na 1 barze chcesz miec 300koniów ?

bo chyba nie t28 ?

moze wastegate ci sie otwiera przy duzym doladowaniu , moze wachy barak w gornej partii obrotów ,sprawdz mieszanke bo ci moze silnik powiedziec paaa , jak afr z dupy masz.
moze program masz jakis dziwny i niedolewa moze papa ,moze sprzeglo moze ,przeplywka sie zamknela ....... mozna tak dlugo.

zmierz afr
zmien pape
zrub program ( wcale nie za 1500 )
sprawdz wtryski
i wyczysc przeplywomierz i przepustnice

i powiedz na akiej turbinie to to jezdzi . moze turbo jest za male .
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

patrząc na wykres to albo sprzęgło puszcza, albo ci się wydech zatyka - ale jeśli był hamowany i wychodziło to 280KM to raczej nie będzie wydech - sam z siebie się nie przytkał..

a jak EGT i AFR - nie skakało przy tych 5000?
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”