Wtryski, pompa, skrzynia, napęd s14

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Kruchy

Supra to moze rzeczywiscie pali laczki, ale to Porsche, a i nie jedna Vetta sie sciga i inne furaszcze, ktore mialy 0-100 w okolicach 4 sekund. Watpie by 350konny 200SX zblizyl sie do 4 sekund na stowe...No po poprzednim sezonie ludzie wpadli w zachwyt i wszyscy mowili, ze wiosenny Modlin to bedzie dziesiec sekund...no i dupa i moim skromnym zdaniem sie nie zanosi, bo u nas nie ma takich samochodow, a ta supra to mnie o mdlosci przyprawia choc w szlachetnej stajni hodowano jej konie...
ChEsTeR

W czechach jezdzi ciezarówka Tatra ktora robi 10s na 400 bi-turbo, wyscigówka majaca okolo 500 kucy i 600kg wagi nie mogla jej dogonic. Tam to chlopaki maja rozmach. Wszystkie te wyscigi w polsce to o kant dupy potluc a Modlin to KUPA!!!!
W ten weeked bylem w Chradcu w czechach. Oni to maja organizacje, fantazje w przerabianiu samochodow i kulture. 4000 bryczek i zadbych doslownie zadnych problemow przez trzy dni. Ani jednej stluczki zadnych restrykcji w poruszaniu sie, a tor na 400m mial szerokosc okolo 10-15m i nie bylo zadnych problemow nawet jezdzil tam klad z napedem odzutowym.
Kruchy

ChEsTeR pisze:W czechach jezdzi ciezarówka Tatra ktora robi 10s na 400 bi-turbo, a tor na 400m mial szerokosc okolo 10-15m
ja mam tylko jedno pytanie dla scislosci, bo kiedys u nas na pierwszym czacie gadalem z takim kolzeka co to utrzymywal, ze Czesi maja takie dobre czasy, bo oni maja tory nie 400 metrowe a 300...sceptycznie traktuje takie informacje, wiec skoro byles to wiesz. Sorrki za off top, ale nuie da sie tego pytanie gdzie indziej wrzucic.

Ja z tego co widze, po relacjach dragstera i innych to my jestesmy wyjatkowo w tyle jesli chodzi o motoryzacje...ale moze ja sie myle...
ChEsTeR

Raczej mało prawdopodobne zeby wyscig zatytuowany oficjalnie na 400m mial 300 w rzeczywistosci przeciez wszyscy uzywamy takiego samego systemu metrycznego. Po prostu czesi są lepsi i tyle, a moze nie lepsi a czesci sa u nich tańsze bo takie firmy jak intercars , toma racin czy promotor to naprawde sobie zartuja tymi cenami. Sama rurka z kwasówki 55 srednicy o dlugosci 2.5m łączaca kolektor z ostatnim tlumikiem wraz z montazem tylko 1200 no to to jest zajebista promocja.
Jak intercars moze z niektórych cześci zdiać 300 zeta i nadal byc na tym do przodu.
Awatar użytkownika
Barni
Stały gość
Stały gość
Posty: 322
Rejestracja: śr 17 mar, 2004 16:47
Lokalizacja: Olsztyn

odkopuje troszeczke stary temat

mam pytanie czy ktos kiedys wyczytal ile wytrzyma seryjny nie zakuty silnik SR20det,ktory przejechal przynajmniej kilkanascie tys km bez awarii silnika???
i nie chodzi mi o domysly(bo z nich wynika ok 350km) ale jakies sprawdzone informacje.
Awatar użytkownika
subek
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 143
Rejestracja: czw 16 cze, 2005 19:58
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Barni pisze:odkopuje troszeczke stary temat

mam pytanie czy ktos kiedys wyczytal ile wytrzyma seryjny nie zakuty silnik SR20det,ktory przejechal przynajmniej kilkanascie tys km bez awarii silnika???
i nie chodzi mi o domysly(bo z nich wynika ok 350km) ale jakies sprawdzone informacje.
Ostatnio na SXOC jeden gosc mowil, ze przejezdzil bez zadnej awarii dokladnie nie pamietam ale ponad 30tys. km. i jezdzi nadal bez problemowo. Setup mial na 400PS. A 350km sie wzielo pewnie z tego, ze tyle mozna uzyskac na GT28RS, ktore sa chyba najpopularniejsze do niezakutych SRek.
Awatar użytkownika
Barni
Stały gość
Stały gość
Posty: 322
Rejestracja: śr 17 mar, 2004 16:47
Lokalizacja: Olsztyn

dzieki za info,a pamietasz jeszcze moze na jakiej turbinie i na jakim doladowaniu???
Awatar użytkownika
subek
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 143
Rejestracja: czw 16 cze, 2005 19:58
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Barni pisze:dzieki za info,a pamietasz jeszcze moze na jakiej turbinie i na jakim doladowaniu???
Niestety nie, ale z tego co czytuje SXOC to gosc nie jest jedyny i jezdzi u nich wiecej takich Nissanow z podobna moca bez zakuwania. Aha z tego co pamietam to mial cos grzebane w glowicy ale nie wiem co dokladnie, w kazdym badz razie dolu nie ruszal.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”