Gdzie dostane (najlepiej w okolicach Łodzi) filtr oleju do RB25DET ?
Pozdrawiam,
Bartek
P.S.
Oto pacjent...
Filtr oleju do RB25DET
Moderator: Moderator
nie koniecznie tylko gwint, wczesniej stosowalem pewne filtry oliwy i kontrolka mi gasla po 3ch sekundach od odpalenia, zmienilem na inny i kontrolka gasnie po sekundzie, widocznie inna przepustowosc jest..Silicone pisze:roball
przy filtrze oliwy to tylko sie gwint liczy??? czy ten filtr z CA jest identyczny co w rb?
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
tylko czy przypadkiem czujnik ciśnienia oleju nie jest PRZED filtrem?
czyli kontrolka będzie gasła tym szybciej im WIĘKSZY opór daje filtr..
opór filtra nie jest związany z jego pojemnością
jak to jest z tym obiegiem oleju?
czyli kontrolka będzie gasła tym szybciej im WIĘKSZY opór daje filtr..
opór filtra nie jest związany z jego pojemnością
jak to jest z tym obiegiem oleju?
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
nie wiem co tam sie dzieje ale pewne jest to ze szybciej lapie cisnienie, 2sek roznicy to raczej duzo moze ten co wczesniej stosowalem nie zatrzymywal w sobie oleju tylko wracalo do michy? bo wiem ze jak postawilem auto na godzine i potem odpalalem to cisnienie gaslo po sekundzie, dopiero po dluzszej przerwie trwalo okolo 3 sek
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
tylko że w zależności od tego co się tam dzieje to te 2s są złe lub brak tych 2s jest złyBan0ff pisze:nie wiem co tam sie dzieje ale pewne jest to ze szybciej lapie cisnienie, 2sek roznicy to raczej duzo
jeśli układ jest taki
pompa->czujnik->filtr->smarowane części
to wczesne gaśnięcie lampki oznacza powstanie ciśnienia pomiędzy pompą a filtrem,
z czego pośrednio można wnioskować że reszta silnika dostaje olej później (zakładając takie same pojemności filtrów)
po prostu ten włoski filterek daje większy opór, olej ciężko idzie dalej więc na czujniku pojawia się ciśnienie..
przy luźnym filtrze ciśnienie pojawi się dopiero jak olej dojdzie do kanałów smarowania (gdzie jest węziej i jest opór - a to daje ciśnienie)
dlatego fajnie by było wyjaśnić jak dokładnie wygląda obieg oleju
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
- Silicone
- Stały gość
- Posty: 218
- Rejestracja: czw 11 sty, 2007 14:28
- Lokalizacja: Kraków/Hebdów
- Kontakt:
nie wiem jaki filtr jest w ca, ale ten z rb jest dwa razy wiekszy niz w sr.
natomiast filtr k&n ma taka gumowa klapke, ktora nie pozwala olejowi uciec z niego, po zgaszeniu silnika.
natomiast filtr k&n ma taka gumowa klapke, ktora nie pozwala olejowi uciec z niego, po zgaszeniu silnika.
Montaż i Strojenie DET 3, EMU, VEMS, itp...
Kraków
Kraków
-
- Coś już wiem
- Posty: 186
- Rejestracja: czw 26 kwie, 2007 06:00
- Lokalizacja: Polkowice/Lubin
- Kontakt:
To że filtr od RB jest 2x większy od SR jest mocno przesadzone conajmniej 2x Jutro jak znajde chwilke pujde do garażu i zwymiaruje orginalny filtr nissana do RB gdzieś powinienem mieć w zapasie na półce
A jeszcze jedna wazna rzeczroball pisze:tylko że w zależności od tego co się tam dzieje to te 2s są złe lub brak tych 2s jest złyBan0ff pisze:nie wiem co tam sie dzieje ale pewne jest to ze szybciej lapie cisnienie, 2sek roznicy to raczej duzo
jeśli układ jest taki
pompa->czujnik->filtr->smarowane części
to wczesne gaśnięcie lampki oznacza powstanie ciśnienia pomiędzy pompą a filtrem,
z czego pośrednio można wnioskować że reszta silnika dostaje olej później (zakładając takie same pojemności filtrów)
po prostu ten włoski filterek daje większy opór, olej ciężko idzie dalej więc na czujniku pojawia się ciśnienie..
przy luźnym filtrze ciśnienie pojawi się dopiero jak olej dojdzie do kanałów smarowania (gdzie jest węziej i jest opór - a to daje ciśnienie)
dlatego fajnie by było wyjaśnić jak dokładnie wygląda obieg oleju
Na starym filtrze dluzej swiecila sie kontrolka i dluzej pukaly popychacze