Strona 4 z 4

: pt 13 lis, 2009 20:09
autor: Pajak2444
a wkoncu jak sie ma sprawa nistuna z z32 w rb25, masz juz jakąś diagnozę czemu prychal Lukasza SX ?
wina ecu, czy silnika czy instalki ??
moj jak wchodzil na serii kompie na doladowanie to gasl na 5 minut !!!!
podobno wina byla ecu series 1 w silniku series 2.
mialem nadzieje ze nistun rozwiąze problem, ale od srody jestem niepocieszony.

: pn 16 lis, 2009 20:29
autor: xree
Nistune rozwiąże problem u mnie bangla aż miło, jeżeli chodzi o SX-a Łukasza w dalszym ciągu czekam na logi. Genralanie jak dla mnie kwestja zapłonu tylko i wyłącznie - ewentualnie świec lub cewek - paliwa bym się nie czepiał bo AFR w normie.

: wt 17 lis, 2009 11:43
autor: dark
świece i cewki sprawdzone reszta bedzie w czwartek robiona moze wyjdzie cos nowego

: pn 08 wrz, 2014 21:45
autor: zywy0911
Mam takie pytanie związane z instalacją DET3 z Map sensorem do RB25 S2 bo głównie mi chodzi o konwersje z MAF na MAP czy będzie to działało i czy ktoś to stosował w swoim RB25 dodam że moc docelowa 300KM, mody jakie zrobione to Wallbro, IC duże, regulator paliwa, EBC, ssacy Greedy, przepustnica Fi80mm, turbo i wtryski na razie seria

: pn 27 paź, 2014 12:59
autor: snow
podłącze się do tematu....

W emu są dwie zakładki które mnie interesują i jest to
- sensor parameters
- engine noise

sensor parameters definiuje czujniki stuków, a mapa engine noise definiuje jaki hałas generuje sam silnik i te dwie mapy/parametry mnie interesują.

Jak ktoś ma wystrojony seryjny silnik rb25det na emu i ma to już zrobione to ja nie będę musiał tego robić od początku. A jak sie nie uda to biorę się do roboty