dark a wiesz jakie chociaż jakie są różnice w budowie RB25DE i DET ??
jak już tak doskonale wiesz co potrzeba, żeby zrobić szatana RB25DE+T ??
Uturbienie RB25DE - Opis i spis potrzebnych elementów
Moderator: Moderator
Thou S-H-to-tha-izzalt not bear false witness against thy neighbour n' shit.
Nissan Klizzay Pusha - Nissan 200sx,300zx, Skyline K-L-to-tha-izzub.
Nissan Klizzay Pusha - Nissan 200sx,300zx, Skyline K-L-to-tha-izzub.
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Chyba nie o polskich cenach piszecie...
Turbo za 1000zł? T28 w sensownym stanie chodzą po 1500 a i tak jest to loteria...
W kalkulacji nie widzę kosztu odprężenia silnika...
I co z robocizną? Wszystko we własnym zakresie? Przy takiej customowej robocie wychodzi dużo pierdół, a to tokarz, a to gięcie blachy/rur, spawanie alu czy inne cuda...
Turbo za 1000zł? T28 w sensownym stanie chodzą po 1500 a i tak jest to loteria...
W kalkulacji nie widzę kosztu odprężenia silnika...
I co z robocizną? Wszystko we własnym zakresie? Przy takiej customowej robocie wychodzi dużo pierdół, a to tokarz, a to gięcie blachy/rur, spawanie alu czy inne cuda...
Ostatnio zmieniony pt 11 cze, 2010 13:24 przez roball, łącznie zmieniany 1 raz.
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
T28 jest hybrydą T3 rozmiarowo/wydajnościowo (czyli w praktyce cenowo) - różnica nie jest wielka, co nie zmienia faktu że używka to zawsze loteria więc liczenie 1000zł to spory optymizm.
To że DE i DET się różnią nie jest żadnym odkryciem, tylko jak to się ma do moich pytań?
Gdzie cena odprężenia, dorabianych części/mocowań i ogólnie robocizny?
Nie widzę opcji żeby ze wszystkim zmieścić się w 8k.
To że DE i DET się różnią nie jest żadnym odkryciem, tylko jak to się ma do moich pytań?
Gdzie cena odprężenia, dorabianych części/mocowań i ogólnie robocizny?
Nie widzę opcji żeby ze wszystkim zmieścić się w 8k.
Ostatnio zmieniony pt 11 cze, 2010 15:15 przez roball, łącznie zmieniany 1 raz.
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
jak sie malo dmucha to nie trzeba odpreżać.
t28 jest droższa niz ori z rb
robote mozna samemu wykonac jak ma sie czas i umiejetnosci
w 10.000 napewno da sie zamknąc ale po co, skoro to i tak nie bedzie DET a cena modyfikacji wyzsza niz swap
t28 jest droższa niz ori z rb
robote mozna samemu wykonac jak ma sie czas i umiejetnosci
w 10.000 napewno da sie zamknąc ale po co, skoro to i tak nie bedzie DET a cena modyfikacji wyzsza niz swap
przepysznie się to czyta
uwielbiam jak ktoś nie ma pojęcia a pisze takie cudowności
czekam jak to się dalej rozwinie hehehehe
uwielbiam jak ktoś nie ma pojęcia a pisze takie cudowności
czekam jak to się dalej rozwinie hehehehe
Thou S-H-to-tha-izzalt not bear false witness against thy neighbour n' shit.
Nissan Klizzay Pusha - Nissan 200sx,300zx, Skyline K-L-to-tha-izzub.
Nissan Klizzay Pusha - Nissan 200sx,300zx, Skyline K-L-to-tha-izzub.
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Przerabiam temat uturbiania mazdy mx5 - jak się nie obrócisz to dupa z tyłu, najtaniej (pod względem robocizny) wychodzi zestaw Greddy tyle że on kosztuje 1400Ł (w tym nowe turbo TD04H), każde inne rozwiązanie oznacza rzeźbę a to kosztuje...
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
TY przerabiałeś - a my uturbialiśmy ....... i sobie śmiga.
ale nie porównuj silnika N/A gdzie nie było turbo brata...
do serii RB - bo to trochę nie trafione drogi kolego
ale nie porównuj silnika N/A gdzie nie było turbo brata...
do serii RB - bo to trochę nie trafione drogi kolego
Thou S-H-to-tha-izzalt not bear false witness against thy neighbour n' shit.
Nissan Klizzay Pusha - Nissan 200sx,300zx, Skyline K-L-to-tha-izzub.
Nissan Klizzay Pusha - Nissan 200sx,300zx, Skyline K-L-to-tha-izzub.
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Przerabiam, nie przerabiałem - jestem w trakcie uturbiania tego całkiem sympatycznego toczydła ...
Masz rację z tym bratem - kilka problemów da się obejść...
Masz rację z tym bratem - kilka problemów da się obejść...
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
no to wiesz doskonale jakie są koszta ......
PS. mazda daje się całkiem spoko uturbić
PS. mazda daje się całkiem spoko uturbić
Thou S-H-to-tha-izzalt not bear false witness against thy neighbour n' shit.
Nissan Klizzay Pusha - Nissan 200sx,300zx, Skyline K-L-to-tha-izzub.
Nissan Klizzay Pusha - Nissan 200sx,300zx, Skyline K-L-to-tha-izzub.
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Jak ci przyjedzie klient z ograniczonymi funduszami to gwarantuję że problemy narastają lawinowo (i nie ma znaczenia że było o tym mówione od początku, ba.. jest zapisane w umowie...)cieplak pisze:w przypadku uturbiania mx5 niema zadnych problemow. NAPRAWDE zadnych.
Jak kasa jest nieograniczona (zasób przewyższa szacunkowe koszty co najmniej kilkukrotnie) to faktycznie pojęcie problemu nie istnieje - są tylko kwestie wyboru optymalnego rozwiązania
@dark
kubus poruszył kluczową sprawę, ten silnik był równolegle robiony w wersji DET - masz dostęp do oryginalnych części (+aftermarket), nie trzeba rzeźbić - a głównie rzeźba generuje problemy=koszty...
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
nadal się nie zgodzę jeśli chodzi o mx5 - to mega prosty projekt - 6 dni zajęło zbudowanie takiego auta - budżet był ograniczony.
a trzeba było nowy kompletny wydech / nowy DP samemu zrobić / orurowanie..... ble ble ble.
ale mx5 i jakaś dziwnym trafem przytoczona honda są tu niepotrzebne zupełnie......
nie ma co tego ciągnąć - jak będą do przedstawienia konkretne fakty na pewno wrócimy do tematu.
a trzeba było nowy kompletny wydech / nowy DP samemu zrobić / orurowanie..... ble ble ble.
ale mx5 i jakaś dziwnym trafem przytoczona honda są tu niepotrzebne zupełnie......
nie ma co tego ciągnąć - jak będą do przedstawienia konkretne fakty na pewno wrócimy do tematu.
Thou S-H-to-tha-izzalt not bear false witness against thy neighbour n' shit.
Nissan Klizzay Pusha - Nissan 200sx,300zx, Skyline K-L-to-tha-izzub.
Nissan Klizzay Pusha - Nissan 200sx,300zx, Skyline K-L-to-tha-izzub.
kilka rurek to nie problem, reszta jest bardzo podobna przy uturbianiu NA - oczywiscie pomijal problematyczne silniki z ktorymi jest bardzo ciezko, ale to wynika z ich budowyroball pisze:cieplak pisze:
@dark
kubus poruszył kluczową sprawę, ten silnik był równolegle robiony w wersji DET - masz dostęp do oryginalnych części (+aftermarket), nie trzeba rzeźbić - a głównie rzeźba generuje problemy=koszty...