swap z rb25det na rb26dett w Nissanie s13.

wszystko na temat silników RB

Moderator: Moderator

Buschmen
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 31
Rejestracja: ndz 18 lis, 2007 14:48
Lokalizacja: Wisła/Amsterdam
Kontakt:

Witam :) Orientujecie się może czy bardzo skomplikowany byłby swap z rb25det na rb26dett w Nissanie 200sx s13(co trzeba było by zmienić i/lub urzeźbić)?
s13 - never ending story
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Awatar użytkownika
Nero
Stały gość
Stały gość
Posty: 440
Rejestracja: sob 22 wrz, 2007 15:49
Lokalizacja: NMR

Poszukaj na SXOC tam jest sporo takich projektow ;)
Oo\_____/oO VS Oo\_____/oO
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

silniki pewnie maja te same bloki wiec z lapami nie powinno byc problemu, problemem rb26 jest twinturbo i kolumna kierownicza po tej samej stronie, ciezko to raczej pogodzic ze soba, ludzie pakuja tez jedno wieksze turbo.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Buschmen
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 31
Rejestracja: ndz 18 lis, 2007 14:48
Lokalizacja: Wisła/Amsterdam
Kontakt:

już większość się dowiedziałem :D dzięki za pomoc. a wie ktoś jak z wiązką?pasuje z rb25 do rb26?na sxoc jakoś nic na ten temat nie mogłem znaleźć :(
s13 - never ending story
Awatar użytkownika
Nero
Stały gość
Stały gość
Posty: 440
Rejestracja: sob 22 wrz, 2007 15:49
Lokalizacja: NMR

Poszukaj w tych tematach, jest tu pare informacji, tylko teraz pytanie co Ciebie dokladnie interesuje? ;)

http://www.sxoc.com/vbb/search.php?sear ... 3873&pp=25
Oo\_____/oO VS Oo\_____/oO
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki RB”