swap z rb25det na rb26dett w Nissanie s13.
Moderator: Moderator
projekt rb26dett w s13
http://www.nissantech.pl/?showtopic=2031
http://www.nissantech.pl/?showtopic=2031
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
silniki pewnie maja te same bloki wiec z lapami nie powinno byc problemu, problemem rb26 jest twinturbo i kolumna kierownicza po tej samej stronie, ciezko to raczej pogodzic ze soba, ludzie pakuja tez jedno wieksze turbo.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
Poszukaj w tych tematach, jest tu pare informacji, tylko teraz pytanie co Ciebie dokladnie interesuje?
http://www.sxoc.com/vbb/search.php?sear ... 3873&pp=25
http://www.sxoc.com/vbb/search.php?sear ... 3873&pp=25
Oo\_____/oO VS Oo\_____/oO