r33 rb25det drift od podstaw

wszystko na temat silników RB

Moderator: Moderator

wojtekk
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 7
Rejestracja: ndz 05 gru, 2010 21:38
Lokalizacja: Janów Lubelski
Kontakt:

Witam , przesiadlem sie do nissana r33 ktorego chce przygotowac do driftu a ze narazie jestem swiezy jesli chodzi o temat nissana , mam pare pytan , widze ze sa tu ludzie ktorzy wiedza o czym pisza wiec mam nadzieje dostac od was kilka dobrych rad , wiec tak :

1.jestem o krok od kupienia calego zestawu zawiasu driftworks tuleje, amory, blokada hicas, wachacze itd. nie jest to tanie i z tad pytanie :) czy mial ktos z tym do czynienia i wie jak to sie sprawuje?

2.silnik- bov hks ssqv II po za tym seria od czego zaczac i na jakiej firmy czeciach to skladac
zeby mialo to rece i nogi ,moc koncowa 400-420km z silikiem zejdzie najdluzej tak ze od czego zaczac a na czym skonczyc zeby ta moc powoli rosla?

POZDRAWIAM !!
Awatar użytkownika
Suseł
Stały gość
Stały gość
Posty: 285
Rejestracja: ndz 05 kwie, 2009 14:57
Lokalizacja: Myszków
Kontakt:

Witam.
Najlepiej zacząć od wymiany kolektora ssącego, wydechowego, turbiny i większy intercoller. To na początek powinno wystarczyć silnikowo. Do tego dołóż hydrauliczny hamulec ręczny i dobry zawias. Na naukę i zawody niższej rangi wystarczy bez problemu.
Pozdrawiam.
Suseł :)

PS. Jeżeli się mylę proszę o wyprowadzenie mnie z błędu.
"If in doubt, flat out."
Colin McRae 1968-2007
Awatar użytkownika
steveo
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 126
Rejestracja: czw 16 wrz, 2010 13:56
Lokalizacja: wwa

jak dla mnie to od dupy strony to wszystko.Ja bym zrobił tak:
-kupić gwinta(jakąś używeczke na ebay.co.uk luub driftworks.com jak z sosem krucho,a jak nie to nowy)
-zaspawać dyfer(można jeszcze zmienić na jakiś o krótszym przełożeniu,z R32 GT-R 4.6 np)
-fotel kubełkowy i pasy
-jeszcze można chłodnicę oleju
-zapas felg i opon do upalania

Maximum efektu minimum nakładu (no prawie) :) ,jak będą umiejętności to można zacząć myśleć o milionach koni .
pozdro
cinn
Stały gość
Stały gość
Posty: 227
Rejestracja: wt 04 sty, 2011 21:28
Lokalizacja: legnica

wypruj max wszystko z samochodu co zbędne. redukcja wagi powinna dać już dobre efekty. zawsze z biegiem czasu można dokupywać elementy nadwozia z laminatów.
dym z opon leczy astme ;D
rtuber
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1204
Rejestracja: śr 20 lut, 2008 12:49
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

wywalenie hicas`a to podstawa.

1.Kupuj śmiało jeśli za dobrą kase.

2. topics40/rb25det-plan-na-400km-vt13020.htm
Ostatnio zmieniony czw 06 sty, 2011 22:15 przez rtuber, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Jeszcze Cię Wskrzeszę !!!
wojtekk
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 7
Rejestracja: ndz 05 gru, 2010 21:38
Lokalizacja: Janów Lubelski
Kontakt:

dzieki dzieki panowie :) ...wywalone ze srodka juz wszystko jest na poczatku lutego bedzie juz klateczka:) to ze rękaw ,kubel itp. to wiem mam w tym juz male doswiadczenie
z tym ze chodzi mi o to ze jezdzilem ze tak sie wyraze w innej stajni:P
a z nissanem moja przygoda dopiero sie zaczela...konkretnie chodzi mi o to JAKIEJ FIRMY ZAWIESZENIE (BETON Z MOZLIWOŚCIA USTAWIENIA KAROSAZU ) ZA W MIARE ROZSADNE PIENIADZE i CO ZROBIC W SILNIKU ZEBY OSIAGNAC NA POCZATEK CZYLI NA TEN SEZON OK 330 350 KM I CO WAZNE ZEBY TO BYLY JUZ CZESCI KTORE NIE BEDA HAMOWALY DALSZEGO ROZWOJU,CZYLI ZEBY KONCOWO WYTRZYMALY TE 400-420KM.................STEVEO jezdziles na takim przelozeniu ?? nie za krotki?....a co do laminatow CINN to tak tak koniecznie troche sie zdziwilem jak zobaczylem ile to wazy ,trzeba to bedzie odzyskiwac jakos znalazlem firme ale np. za maske chca 1200zl...moze macie jakies ciekawsze linki :P ??
xree
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 186
Rejestracja: czw 26 kwie, 2007 06:00
Lokalizacja: Polkowice/Lubin
Kontakt:

Co do silnika i 400KM :
- komp
- wtryski
- kolektor
- zakucie silnika
- turbo
- sprzęgło

Wyjdzie tyle co całe auto jak nie więcej :P

Seria wytrzymuje granice 330, ale jak chcesz upalać bokiem to uszczelke chociaż wymień pod głowicą.

Ot tak w bardzo dużym skrucie
Tel.kom. +48-696-003-667(godz. 10-20)/gg 872468 - jeżeli nie odbieram 2-3 razy z rzędu w jakimś odstępie czasu proszę wysłać SMS-a
NISTUNE/CZIPY
CZĘŚCI S13/S14/R32/R33/R34/Z32/Q45
SPRZEDAŻ RATALNA !!!!!
Awatar użytkownika
Silicone
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: czw 11 sty, 2007 14:28
Lokalizacja: Kraków/Hebdów
Kontakt:

kucie rb na 400km? ciekawe
Montaż i Strojenie DET 3, EMU, VEMS, itp...
Kraków
Awatar użytkownika
Bercik
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 24
Rejestracja: ndz 01 cze, 2008 21:37
Lokalizacja: Wieluń

Tutaj temat RB25 został wyczerpany polecam przeczytać RB vs. JZ Co do kucia na 400hp, to słabo wydane pieniądze :wink:
xree
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 186
Rejestracja: czw 26 kwie, 2007 06:00
Lokalizacja: Polkowice/Lubin
Kontakt:

Co do 400KM i kucia to ilu userów tyle wersji :) robiłem już silniki które nawet nie wytrzymały 350KM, generalnie nie jest powiedziane że nie wytrzyma bo pytanie jest ile wytrzyma?:) tym bardziej jeżeli chodzi o upalanie jeżdżąc bokiem:)
Tel.kom. +48-696-003-667(godz. 10-20)/gg 872468 - jeżeli nie odbieram 2-3 razy z rzędu w jakimś odstępie czasu proszę wysłać SMS-a
NISTUNE/CZIPY
CZĘŚCI S13/S14/R32/R33/R34/Z32/Q45
SPRZEDAŻ RATALNA !!!!!
Awatar użytkownika
Silicone
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: czw 11 sty, 2007 14:28
Lokalizacja: Kraków/Hebdów
Kontakt:

mowimy o zdrowych egzemplarzach oczywiscie. a co bylo przyczyna tego niewytrzymania?
Montaż i Strojenie DET 3, EMU, VEMS, itp...
Kraków
xree
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 186
Rejestracja: czw 26 kwie, 2007 06:00
Lokalizacja: Polkowice/Lubin
Kontakt:

Ugięte korbowody:) - i to na tyle za pozrywały natryski na denka tłoków:)
Tel.kom. +48-696-003-667(godz. 10-20)/gg 872468 - jeżeli nie odbieram 2-3 razy z rzędu w jakimś odstępie czasu proszę wysłać SMS-a
NISTUNE/CZIPY
CZĘŚCI S13/S14/R32/R33/R34/Z32/Q45
SPRZEDAŻ RATALNA !!!!!
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

To ja ze swojej strony moge dodac ze awarie ktore trafialy nasze rb25 400 - 450 km niezakute to : panew - brak oleju w misce, no i w jednym pekla polka tloka ale zdecydowanie od spalania stukowego, boost podskoczyl a driver nie interweniowal :D

Generalnie nie ma tragedii. Jeden rb25 na ulice ma 430 km i seryjna uszczelke pod glowica, jeszcze sie trzyma ale prewencyjnie ma juz zakupiona stalowa.

Trzeba pilnowac poziomu oleju, oraz dbac zeby nie bylo stuowego i bedzie jezdzic, ale to chyba rada odnosnie kazdego silnika turbo.

Seryjnego mozna krecic do 7600 -7700 ale jak okazyjnie sie zakreci do 7800 to tez sie nic nie stanie ;)

Mody trzeba zaczac od kompa i strojenia, bo seryjna mapa jest napisana bardzo prewencyjnie i nawet jak sie robi podstawowe zwiekszenie boostu to laduje na takich zaplonach ze nie chce jechac.
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki RB”