Witam , przesiadlem sie do nissana r33 ktorego chce przygotowac do driftu a ze narazie jestem swiezy jesli chodzi o temat nissana , mam pare pytan , widze ze sa tu ludzie ktorzy wiedza o czym pisza wiec mam nadzieje dostac od was kilka dobrych rad , wiec tak :
1.jestem o krok od kupienia calego zestawu zawiasu driftworks tuleje, amory, blokada hicas, wachacze itd. nie jest to tanie i z tad pytanie :) czy mial ktos z tym do czynienia i wie jak to sie sprawuje?
2.silnik- bov hks ssqv II po za tym seria od czego zaczac i na jakiej firmy czeciach to skladac
zeby mialo to rece i nogi ,moc koncowa 400-420km z silikiem zejdzie najdluzej tak ze od czego zaczac a na czym skonczyc zeby ta moc powoli rosla?
POZDRAWIAM !!
r33 rb25det drift od podstaw
Moderator: Moderator
Witam.
Najlepiej zacząć od wymiany kolektora ssącego, wydechowego, turbiny i większy intercoller. To na początek powinno wystarczyć silnikowo. Do tego dołóż hydrauliczny hamulec ręczny i dobry zawias. Na naukę i zawody niższej rangi wystarczy bez problemu.
Pozdrawiam.
Suseł
PS. Jeżeli się mylę proszę o wyprowadzenie mnie z błędu.
Najlepiej zacząć od wymiany kolektora ssącego, wydechowego, turbiny i większy intercoller. To na początek powinno wystarczyć silnikowo. Do tego dołóż hydrauliczny hamulec ręczny i dobry zawias. Na naukę i zawody niższej rangi wystarczy bez problemu.
Pozdrawiam.
Suseł
PS. Jeżeli się mylę proszę o wyprowadzenie mnie z błędu.
"If in doubt, flat out."
Colin McRae 1968-2007
Colin McRae 1968-2007
jak dla mnie to od dupy strony to wszystko.Ja bym zrobił tak:
-kupić gwinta(jakąś używeczke na ebay.co.uk luub driftworks.com jak z sosem krucho,a jak nie to nowy)
-zaspawać dyfer(można jeszcze zmienić na jakiś o krótszym przełożeniu,z R32 GT-R 4.6 np)
-fotel kubełkowy i pasy
-jeszcze można chłodnicę oleju
-zapas felg i opon do upalania
Maximum efektu minimum nakładu (no prawie) ,jak będą umiejętności to można zacząć myśleć o milionach koni .
-kupić gwinta(jakąś używeczke na ebay.co.uk luub driftworks.com jak z sosem krucho,a jak nie to nowy)
-zaspawać dyfer(można jeszcze zmienić na jakiś o krótszym przełożeniu,z R32 GT-R 4.6 np)
-fotel kubełkowy i pasy
-jeszcze można chłodnicę oleju
-zapas felg i opon do upalania
Maximum efektu minimum nakładu (no prawie) ,jak będą umiejętności to można zacząć myśleć o milionach koni .
pozdro
wywalenie hicas`a to podstawa.
1.Kupuj śmiało jeśli za dobrą kase.
2. topics40/rb25det-plan-na-400km-vt13020.htm
1.Kupuj śmiało jeśli za dobrą kase.
2. topics40/rb25det-plan-na-400km-vt13020.htm
Ostatnio zmieniony czw 06 sty, 2011 22:15 przez rtuber, łącznie zmieniany 2 razy.
Jeszcze Cię Wskrzeszę !!!
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz 05 gru, 2010 21:38
- Lokalizacja: Janów Lubelski
- Kontakt:
dzieki dzieki panowie ...wywalone ze srodka juz wszystko jest na poczatku lutego bedzie juz klateczka:) to ze rękaw ,kubel itp. to wiem mam w tym juz male doswiadczenie
z tym ze chodzi mi o to ze jezdzilem ze tak sie wyraze w innej stajni:P
a z nissanem moja przygoda dopiero sie zaczela...konkretnie chodzi mi o to JAKIEJ FIRMY ZAWIESZENIE (BETON Z MOZLIWOŚCIA USTAWIENIA KAROSAZU ) ZA W MIARE ROZSADNE PIENIADZE i CO ZROBIC W SILNIKU ZEBY OSIAGNAC NA POCZATEK CZYLI NA TEN SEZON OK 330 350 KM I CO WAZNE ZEBY TO BYLY JUZ CZESCI KTORE NIE BEDA HAMOWALY DALSZEGO ROZWOJU,CZYLI ZEBY KONCOWO WYTRZYMALY TE 400-420KM.................STEVEO jezdziles na takim przelozeniu ?? nie za krotki?....a co do laminatow CINN to tak tak koniecznie troche sie zdziwilem jak zobaczylem ile to wazy ,trzeba to bedzie odzyskiwac jakos znalazlem firme ale np. za maske chca 1200zl...moze macie jakies ciekawsze linki ??
z tym ze chodzi mi o to ze jezdzilem ze tak sie wyraze w innej stajni:P
a z nissanem moja przygoda dopiero sie zaczela...konkretnie chodzi mi o to JAKIEJ FIRMY ZAWIESZENIE (BETON Z MOZLIWOŚCIA USTAWIENIA KAROSAZU ) ZA W MIARE ROZSADNE PIENIADZE i CO ZROBIC W SILNIKU ZEBY OSIAGNAC NA POCZATEK CZYLI NA TEN SEZON OK 330 350 KM I CO WAZNE ZEBY TO BYLY JUZ CZESCI KTORE NIE BEDA HAMOWALY DALSZEGO ROZWOJU,CZYLI ZEBY KONCOWO WYTRZYMALY TE 400-420KM.................STEVEO jezdziles na takim przelozeniu ?? nie za krotki?....a co do laminatow CINN to tak tak koniecznie troche sie zdziwilem jak zobaczylem ile to wazy ,trzeba to bedzie odzyskiwac jakos znalazlem firme ale np. za maske chca 1200zl...moze macie jakies ciekawsze linki ??
-
- Coś już wiem
- Posty: 186
- Rejestracja: czw 26 kwie, 2007 06:00
- Lokalizacja: Polkowice/Lubin
- Kontakt:
Co do silnika i 400KM :
- komp
- wtryski
- kolektor
- zakucie silnika
- turbo
- sprzęgło
Wyjdzie tyle co całe auto jak nie więcej
Seria wytrzymuje granice 330, ale jak chcesz upalać bokiem to uszczelke chociaż wymień pod głowicą.
Ot tak w bardzo dużym skrucie
- komp
- wtryski
- kolektor
- zakucie silnika
- turbo
- sprzęgło
Wyjdzie tyle co całe auto jak nie więcej
Seria wytrzymuje granice 330, ale jak chcesz upalać bokiem to uszczelke chociaż wymień pod głowicą.
Ot tak w bardzo dużym skrucie
Tel.kom. +48-696-003-667(godz. 10-20)/gg 872468 - jeżeli nie odbieram 2-3 razy z rzędu w jakimś odstępie czasu proszę wysłać SMS-a
NISTUNE/CZIPY
CZĘŚCI S13/S14/R32/R33/R34/Z32/Q45
SPRZEDAŻ RATALNA !!!!!
NISTUNE/CZIPY
CZĘŚCI S13/S14/R32/R33/R34/Z32/Q45
SPRZEDAŻ RATALNA !!!!!
-
- Coś już wiem
- Posty: 186
- Rejestracja: czw 26 kwie, 2007 06:00
- Lokalizacja: Polkowice/Lubin
- Kontakt:
Co do 400KM i kucia to ilu userów tyle wersji robiłem już silniki które nawet nie wytrzymały 350KM, generalnie nie jest powiedziane że nie wytrzyma bo pytanie jest ile wytrzyma?:) tym bardziej jeżeli chodzi o upalanie jeżdżąc bokiem:)
Tel.kom. +48-696-003-667(godz. 10-20)/gg 872468 - jeżeli nie odbieram 2-3 razy z rzędu w jakimś odstępie czasu proszę wysłać SMS-a
NISTUNE/CZIPY
CZĘŚCI S13/S14/R32/R33/R34/Z32/Q45
SPRZEDAŻ RATALNA !!!!!
NISTUNE/CZIPY
CZĘŚCI S13/S14/R32/R33/R34/Z32/Q45
SPRZEDAŻ RATALNA !!!!!
-
- Coś już wiem
- Posty: 186
- Rejestracja: czw 26 kwie, 2007 06:00
- Lokalizacja: Polkowice/Lubin
- Kontakt:
Ugięte korbowody:) - i to na tyle za pozrywały natryski na denka tłoków:)
Tel.kom. +48-696-003-667(godz. 10-20)/gg 872468 - jeżeli nie odbieram 2-3 razy z rzędu w jakimś odstępie czasu proszę wysłać SMS-a
NISTUNE/CZIPY
CZĘŚCI S13/S14/R32/R33/R34/Z32/Q45
SPRZEDAŻ RATALNA !!!!!
NISTUNE/CZIPY
CZĘŚCI S13/S14/R32/R33/R34/Z32/Q45
SPRZEDAŻ RATALNA !!!!!
To ja ze swojej strony moge dodac ze awarie ktore trafialy nasze rb25 400 - 450 km niezakute to : panew - brak oleju w misce, no i w jednym pekla polka tloka ale zdecydowanie od spalania stukowego, boost podskoczyl a driver nie interweniowal
Generalnie nie ma tragedii. Jeden rb25 na ulice ma 430 km i seryjna uszczelke pod glowica, jeszcze sie trzyma ale prewencyjnie ma juz zakupiona stalowa.
Trzeba pilnowac poziomu oleju, oraz dbac zeby nie bylo stuowego i bedzie jezdzic, ale to chyba rada odnosnie kazdego silnika turbo.
Seryjnego mozna krecic do 7600 -7700 ale jak okazyjnie sie zakreci do 7800 to tez sie nic nie stanie
Mody trzeba zaczac od kompa i strojenia, bo seryjna mapa jest napisana bardzo prewencyjnie i nawet jak sie robi podstawowe zwiekszenie boostu to laduje na takich zaplonach ze nie chce jechac.
Generalnie nie ma tragedii. Jeden rb25 na ulice ma 430 km i seryjna uszczelke pod glowica, jeszcze sie trzyma ale prewencyjnie ma juz zakupiona stalowa.
Trzeba pilnowac poziomu oleju, oraz dbac zeby nie bylo stuowego i bedzie jezdzic, ale to chyba rada odnosnie kazdego silnika turbo.
Seryjnego mozna krecic do 7600 -7700 ale jak okazyjnie sie zakreci do 7800 to tez sie nic nie stanie
Mody trzeba zaczac od kompa i strojenia, bo seryjna mapa jest napisana bardzo prewencyjnie i nawet jak sie robi podstawowe zwiekszenie boostu to laduje na takich zaplonach ze nie chce jechac.
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec