Strona 1 z 1

Mocno spadaja obroty

: pn 24 sty, 2011 12:25
autor: KACZY46
Witam mam pytanie o silnik rb25det bo ogladalem skaja r33 90tys przebiegu silnik pracowal bardrzo ladnie zadnych stukow pukow itd ladnie sie wkrecal na postoju( nie jezdzilem bo nie pozwolila pogoda) ale zastanawia mnie bo jak chcialem zobaczyc czy mu z kora nie wali olejem i odkrecilem korek to obroty mu strasznie spadaly i teraz pytanie czy ten typ tak ma? jak tylko zakladalem korek bylo ok z gory dzieki za info pzdr

: pn 24 sty, 2011 12:44
autor: TiGRA
KACZY46, otworzyłeś obieg odmy w układzie... Dane z przepływki nie odzwierciedlały aktualnej wartości powietrza w mieszance to go zmuliło bo raczej zalało go paliwkiem... Tragedii nie wywołałeś :mrgreen:

: pn 24 sty, 2011 13:05
autor: KACZY46
dzieki bardzo za odpowiedz kolego :) bo chcialem kupic to auto i myslalem ze moze nie wiem cos z silnikiem ale jesli to normalne to fajnei by byblo pzdr ;)

: pn 24 sty, 2011 13:35
autor: Ban0ff
mi jakos obroty nie spadaja jak odkrece korek :)

: pn 24 sty, 2011 14:48
autor: PiotrekŁDZ
może to dlatego że masz pomodzone auto. Generalnie powinno tak się dziać z tego co się orientuje. U mnie w CA też tak jest chociaz nieznacznie a na rozgrzanym efektu prawie nie widać. Kibel jest jak dmucha spod korka. U

: pn 24 sty, 2011 15:45
autor: KACZY46
Hmmm to teraz panowie nie wiem juz sam bo jak mialem inne nissany ale wszystkie z sr20 to jak odkrecalem korek to sie nic specjalnego nie dzialo a tutaj wyraznie po wyjeciu kora odrazu reakcja i spadek obrotow i odrazu jakos mowie co jest kurde? ale jak jest zalozony korek to silnik sobie mruczy i chodzi jak zegarek :) a niechcialbym kupic skaja i odrazu go robic...

: pn 24 sty, 2011 19:21
autor: xree
TiGRA pisze:KACZY46, otworzyłeś obieg odmy w układzie... Dane z przepływki nie odzwierciedlały aktualnej wartości powietrza w mieszance to go zmuliło bo raczej zalało go paliwkiem... Tragedii nie wywołałeś :mrgreen:
To może być przyczyna przy oem-owym układzie dolotowym musiał byś zasicnąć wąż od odmy co wchodzi w dolot to tak po 1:) A po 2 to lepeij weź ze sobą przyżądzik do mierzenia sprężania i będzie po problemie i czarno na białym :) Tak na marginesie w roli ciekawostki jak byś taki patent zrobił w AUDI z silnikiem NG 5cyl. to silnik automatycznie gaśnie :) jak byś mu paliwo zakręcił:)