RB25det

wszystko na temat silników RB

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

Temat czysto teoretyczny zastanawiam się co poprawić wymienić by zwiększyć moc bez podnoszenia doładowania
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
Awatar użytkownika
Silicone
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: czw 11 sty, 2007 14:28
Lokalizacja: Kraków/Hebdów
Kontakt:

turbo :mrgreen:
Montaż i Strojenie DET 3, EMU, VEMS, itp...
Kraków
Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

Silicone pisze:turbo :mrgreen:
Wiadomo ale co można ugrać bez wymiany turbiny
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
kamil 240
Stały gość
Stały gość
Posty: 259
Rejestracja: wt 11 gru, 2007 18:46
Lokalizacja: z grubej rury 2,5cala

a jaki przyrost chcesz uzyskac?
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

wystroic, jesli jezdzisz na seryjnej mapie to jest totalna porazka.
dodatkowo zmien przelozenie dyfra na najkrotsze jakie wyrwiesz, poprawi troche przyspieszenie auta.
Doladowanie na seryjnej turbawie mozesz podniesc do 0.9 i na tym wystroic
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

kamil 240 pisze:a jaki przyrost chcesz uzyskac?
Nie chodzi mi o jakieś konkretne przyrosty wszystko co poprawi fabrykę
Ban0ff pisze:wystroic, jesli jezdzisz na seryjnej mapie to jest totalna porazka.
dodatkowo zmien przelozenie dyfra na najkrotsze jakie wyrwiesz, poprawi troche przyspieszenie auta.
Doladowanie na seryjnej turbawie mozesz podniesc do 0.9 i na tym wystroic
0,9 bara i strojenie to wiem ale czym można się jeszcze pobawić (głowica???)

Dyfer jest w planach z (sereny taki jak ty miałeś tylko czy wszystkie miały szpere) ale to na sam koniec
Ostatnio zmieniony śr 09 lut, 2011 12:16 przez bazabaza, łącznie zmieniany 3 razy.
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

- WYDECH 3" dla silnika 2,5 T będzie wystarczający
- kolektor ssący
- IC
- Przepustnica
- obróbka głowicy
- wałki rozrządu
- strojenie
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

Pajak2444 pisze:- WYDECH 3" dla silnika 2,5 T będzie wystarczający
- kolektor ssący
- IC
- Przepustnica
- obróbka głowicy
- wałki rozrządu
- strojenie
co obrobić w głowicy
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

wygładzenie kanałów ssących i wydechowych
wymycie i wypolerowanie komory spalania
polerowanie zaworów i ponowne ich dotarcie

zastanawiam się, czy można wyciąć te garby w kolektorze dolotowym/ wejściu do głowicy?
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

osobiście wole podcinać zawór od strony komory spalania, dzięki temu od strony dolotu zostaje większy stożek, który gwarantuje lepszy przepływ niż spłaszczony zawór,
ale podcięcie na trzonku bardzo ładne
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
stefan370
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 46
Rejestracja: czw 08 lip, 2010 11:22
Lokalizacja: Wrocław

Pajak2444 pisze:osobiście wole podcinać zawór od strony komory spalania, dzięki temu od strony dolotu zostaje większy stożek, który gwarantuje lepszy przepływ niż spłaszczony zawór,
ale podcięcie na trzonku bardzo ładne
No i większa powieżchnia styku zaworu z gniazdem a co za tym idzie lepsza szczelność
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

tylko pytanie ile da sie osiagnac bez wymiany suszary i jakim kosztem
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

Dlatego pisze teoretycznie a (turbinę zostawiam na razie seryjną chyba że ktoś opanuje doładowanie w hx35w na wewnętrznym WG)
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
Awatar użytkownika
Silicone
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: czw 11 sty, 2007 14:28
Lokalizacja: Kraków/Hebdów
Kontakt:

a probowal ktos wogole?
Montaż i Strojenie DET 3, EMU, VEMS, itp...
Kraków
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki RB”