RB25det

wszystko na temat silników RB

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
kremat0r
Stały gość
Stały gość
Posty: 227
Rejestracja: śr 31 mar, 2010 07:13
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Ja bym jechał na serii uszczelce, chyba nie ma co dramatyzować, że od razu się rozpadnie.
Skutki padnięcia uszczelki mogą być różne, od po prostu zmieszania wody z olejem, jeżeli szybko to dojrzysz, jeżeli byś latał długo z padnięta to fakt może się coś popsuć, pamiętaj jednak że ARP + COMETIC też nie gwarantują tego, że możesz upalać ile wejdzie. Pilnować jako tako parametrów silnika trzeba nie zależnie od tego co tam siedzi.

Jeżeli panewki są ok, to ja bym nie tykał, po co robić sobie robotę jak wszystko działa i niepotrzebne koszta.
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

popieram kremat0r, jak się wysra to w tedy robić :P
Poszukuję...
bebikom
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 62
Rejestracja: czw 18 lut, 2010 14:08
Lokalizacja: Jankówko k/Gniezna

A ma ktoś doświadczenie czy niezakute RB25det zniesie nitro między 2 a 4 tyś. obrotów (żeby turbo szybciej wstało), bo chce założyć gt35 z ar63 na wydechu od k64.pl (chinol na ślizgu) i wystroić to na około 430hp, a to może późno wstawać. :P
S13,S14A, SKYLINE R33, S14A+RB25DET+Wisefab+ISC - Wychodzi mi to bokiem ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki RB”