RB25det
Moderator: Moderator
Temat czysto teoretyczny zastanawiam się co poprawić wymienić by zwiększyć moc bez podnoszenia doładowania
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
wystroic, jesli jezdzisz na seryjnej mapie to jest totalna porazka.
dodatkowo zmien przelozenie dyfra na najkrotsze jakie wyrwiesz, poprawi troche przyspieszenie auta.
Doladowanie na seryjnej turbawie mozesz podniesc do 0.9 i na tym wystroic
dodatkowo zmien przelozenie dyfra na najkrotsze jakie wyrwiesz, poprawi troche przyspieszenie auta.
Doladowanie na seryjnej turbawie mozesz podniesc do 0.9 i na tym wystroic
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
Nie chodzi mi o jakieś konkretne przyrosty wszystko co poprawi fabrykękamil 240 pisze:a jaki przyrost chcesz uzyskac?
0,9 bara i strojenie to wiem ale czym można się jeszcze pobawić (głowica???)Ban0ff pisze:wystroic, jesli jezdzisz na seryjnej mapie to jest totalna porazka.
dodatkowo zmien przelozenie dyfra na najkrotsze jakie wyrwiesz, poprawi troche przyspieszenie auta.
Doladowanie na seryjnej turbawie mozesz podniesc do 0.9 i na tym wystroic
Dyfer jest w planach z (sereny taki jak ty miałeś tylko czy wszystkie miały szpere) ale to na sam koniec
Ostatnio zmieniony śr 09 lut, 2011 12:16 przez bazabaza, łącznie zmieniany 3 razy.
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
- WYDECH 3" dla silnika 2,5 T będzie wystarczający
- kolektor ssący
- IC
- Przepustnica
- obróbka głowicy
- wałki rozrządu
- strojenie
- kolektor ssący
- IC
- Przepustnica
- obróbka głowicy
- wałki rozrządu
- strojenie
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
co obrobić w głowicyPajak2444 pisze:- WYDECH 3" dla silnika 2,5 T będzie wystarczający
- kolektor ssący
- IC
- Przepustnica
- obróbka głowicy
- wałki rozrządu
- strojenie
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
wygładzenie kanałów ssących i wydechowych
wymycie i wypolerowanie komory spalania
polerowanie zaworów i ponowne ich dotarcie
zastanawiam się, czy można wyciąć te garby w kolektorze dolotowym/ wejściu do głowicy?
wymycie i wypolerowanie komory spalania
polerowanie zaworów i ponowne ich dotarcie
zastanawiam się, czy można wyciąć te garby w kolektorze dolotowym/ wejściu do głowicy?
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
osobiście wole podcinać zawór od strony komory spalania, dzięki temu od strony dolotu zostaje większy stożek, który gwarantuje lepszy przepływ niż spłaszczony zawór,
ale podcięcie na trzonku bardzo ładne
ale podcięcie na trzonku bardzo ładne
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
No i większa powieżchnia styku zaworu z gniazdem a co za tym idzie lepsza szczelnośćPajak2444 pisze:osobiście wole podcinać zawór od strony komory spalania, dzięki temu od strony dolotu zostaje większy stożek, który gwarantuje lepszy przepływ niż spłaszczony zawór,
ale podcięcie na trzonku bardzo ładne
tylko pytanie ile da sie osiagnac bez wymiany suszary i jakim kosztem
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
Dlatego pisze teoretycznie a (turbinę zostawiam na razie seryjną chyba że ktoś opanuje doładowanie w hx35w na wewnętrznym WG)
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!