Strona 3 z 3

: czw 24 sty, 2013 11:42
autor: kremat0r
Ja bym jechał na serii uszczelce, chyba nie ma co dramatyzować, że od razu się rozpadnie.
Skutki padnięcia uszczelki mogą być różne, od po prostu zmieszania wody z olejem, jeżeli szybko to dojrzysz, jeżeli byś latał długo z padnięta to fakt może się coś popsuć, pamiętaj jednak że ARP + COMETIC też nie gwarantują tego, że możesz upalać ile wejdzie. Pilnować jako tako parametrów silnika trzeba nie zależnie od tego co tam siedzi.

Jeżeli panewki są ok, to ja bym nie tykał, po co robić sobie robotę jak wszystko działa i niepotrzebne koszta.

: czw 24 sty, 2013 12:54
autor: Saqu
popieram kremat0r, jak się wysra to w tedy robić :P

: sob 02 lut, 2013 21:34
autor: bebikom
A ma ktoś doświadczenie czy niezakute RB25det zniesie nitro między 2 a 4 tyś. obrotów (żeby turbo szybciej wstało), bo chce założyć gt35 z ar63 na wydechu od k64.pl (chinol na ślizgu) i wystroić to na około 430hp, a to może późno wstawać. :P