Witam jak w temacie pierwszy problem dotyczy silnika jak rozgrzeje i jezdze i przy szybszej jezdzie jak np jade obojetnie czy to 2 3 czy 4 bieg i dojezdzam np do ronda i wbijam luz to obroty mu spadaja i przygasa ( raz sie zdarzylo ze zgasl) i za kazdym razem obroty bardzo sapdaja i prawie gasnie i musze dac lekko gazu i jest ok zaznaczam ze na postoju czy zimny czy cieply obroty 3maja sie nornalnie nic nie skacze szarpie itd pracuje bardzo ladnie.
Druga sprawa dotyczy ze jak cisne go to jakos przy 6tys obr pod pedalem czuje jak by sie zacinal lekko i jest lekkie szarpniecie i tak przez 300-500 obr czuc to a pozniej dalej ciagnie , fure kupilem niedawno i ma wsadzony stozek i wydech 3" cat back ale nie wymienialem jeszcze filtrow i stozek tez do wymiany bo widac jakis stary i tak juz pytam na zapas czym to moze byc spowodowane aha swiece ponoc wsadzone platynowki
Przygasa silnik i dziwnie ciagnie
Moderator: Moderator
podstawa to czyste filtry i dobra oliwa wyczyśc przepustnice i przepływkę jak dajesz w rurę i szarpie to raczej na 100% masz seryjną pompę paliwa musisz zakupic wallbro w driftshop jest za około 350zł i problem znika ale jej wada to że głośno brzęczy
topics52/pompa-paliwa-wallbro-zbiornik-vt17059.htm
http://www.youtube.com/watch?v=nYgOe4mVhnE
topics52/pompa-paliwa-wallbro-zbiornik-vt17059.htm
http://www.youtube.com/watch?v=nYgOe4mVhnE
Stary, aż nie chce mi się wierzyć, że tak głośno u Ciebie ta Walbro nadaje
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 28
- Rejestracja: czw 08 kwie, 2010 19:23
- Lokalizacja: pomorze
- Kontakt:
oka jutro wlasnie zamawiam oliwe valvoline 10w60 filtr oleju k&n wezme z driftshopu paliwa tez i tu mam pytanie czy do 300zx rozni sie czyms ten filtr? wyczyszcze przeplywke i wrzuce stozek fujita i zobacze ale ogolnie silnik pracuje bardzo ladnie... dam znac co i jak a walbro mialem w 200sx i potwierdzam chodzila glosno pzdr
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 28
- Rejestracja: czw 08 kwie, 2010 19:23
- Lokalizacja: pomorze
- Kontakt:
elo nie bova niema silnik seria tylko wydech cat back 3' i stozek
[ Dodano: Wto 08 Mar, 2011 13:43 ]
a wiec panowie pompa sprawdzona i tak : jak przekrecam zaplon podaje jakos 2.8bara na odpalony laduje 4 a jak przygazuje to 3.5 tak mi mechanior powiedzial wiec mysle ze dobrze daje zobaczymy po czyszczeniu przeplywki przepustnicy filtrach i nowym stozku i mam pytanie ILE OLEJU WCHODZI DO TEGO SILNIKA???
[ Dodano: Pią 11 Mar, 2011 22:15 ]
panowie znalalzelm cos takiego na forum : " Panowie mam problem. Zmieniłem DP wraz z całym wydechem na 3 cale. Auto zaczęło przyśpieszać niesamowicie ale nie jedzie powyżej 5,5 tys obr.
Do 5 tys zapierdziela aż przyczepność zrywa ale po 5 tys silnik jakby przycicha. Dochodzi do 6 tys i wyżej nie jedzie. Silnika i wydechu prawie wtedy nie słychać(przycicha) tylko syk turbiny. " i odp: " u mnie raz zdarzylo sie cos podobnego, a winne temu okazala sie byc rura doprowadzajaca powierze do turbo, albo z turbo do ic, anyway nie plastikowa tylko gumowa (w okolicach turbo), i w jakis dziwny sposob sie zassala wystarczylo ja wyprostowac i auto odzylo.
[ Dodano: Nie 13 Mar, 2011 01:24 ]
Ok temat zamkniety panowie dzisiaj wymienilem olej na valvo vr1 filtr oleju k&n paliwa japonski wrzucilem stozek fujita i wyczyscilem przeplywke i przepustnice i auto zapier.... pieknie!! odrazu ozyl i jeszcze jakas rurke mialem zaslepiona to ja odslepilem wiec z autem wszystko ok pzdr
[ Dodano: Wto 08 Mar, 2011 13:43 ]
a wiec panowie pompa sprawdzona i tak : jak przekrecam zaplon podaje jakos 2.8bara na odpalony laduje 4 a jak przygazuje to 3.5 tak mi mechanior powiedzial wiec mysle ze dobrze daje zobaczymy po czyszczeniu przeplywki przepustnicy filtrach i nowym stozku i mam pytanie ILE OLEJU WCHODZI DO TEGO SILNIKA???
[ Dodano: Pią 11 Mar, 2011 22:15 ]
panowie znalalzelm cos takiego na forum : " Panowie mam problem. Zmieniłem DP wraz z całym wydechem na 3 cale. Auto zaczęło przyśpieszać niesamowicie ale nie jedzie powyżej 5,5 tys obr.
Do 5 tys zapierdziela aż przyczepność zrywa ale po 5 tys silnik jakby przycicha. Dochodzi do 6 tys i wyżej nie jedzie. Silnika i wydechu prawie wtedy nie słychać(przycicha) tylko syk turbiny. " i odp: " u mnie raz zdarzylo sie cos podobnego, a winne temu okazala sie byc rura doprowadzajaca powierze do turbo, albo z turbo do ic, anyway nie plastikowa tylko gumowa (w okolicach turbo), i w jakis dziwny sposob sie zassala wystarczylo ja wyprostowac i auto odzylo.
[ Dodano: Nie 13 Mar, 2011 01:24 ]
Ok temat zamkniety panowie dzisiaj wymienilem olej na valvo vr1 filtr oleju k&n paliwa japonski wrzucilem stozek fujita i wyczyscilem przeplywke i przepustnice i auto zapier.... pieknie!! odrazu ozyl i jeszcze jakas rurke mialem zaslepiona to ja odslepilem wiec z autem wszystko ok pzdr