Strona 1 z 1

Turbina z r34 gtt a 1,2 bara

: wt 26 lip, 2011 10:51
autor: bazabaza
Wie może ktoś czy turbina z r34 gtt da rade nadmuchać 1,1/1,2 bara i nie rozlecieć się tak jak turbiny z r33 podobno są już na metalowym wirniku

: wt 26 lip, 2011 10:53
autor: Binio_
Też tak słysząłem ale to niepotwierdzone info również.
A nie lepiej kupic holseta HX30W ?

: wt 26 lip, 2011 11:03
autor: bazabaza
powiedz mi gdzie takiego znajdę i w jakiej cenie a druga sprawa to taka ze wiąże sie to z dodatkowymi przeróbkami a turbinę z r34 wkładam p&p

: wt 26 lip, 2011 11:12
autor: Binio_
jak kto woli , wkladasz P&P i nie jesteś pewien jutra :)
wkładasz holseta , przeróbek duzo nie ma a odwdziecza sie szybkim wstawaniem i potencjałem ~400km spokojnie

: wt 26 lip, 2011 11:37
autor: bazabaza
Dlatego chce się dowiedzieć ile turbina z r34gtt zniesie.

Może ktoś potwierdzić że ta turbina jest na metalowych wirnikach (mam możliwość kupna takiej turbiny za dość dobre pieniądze właściciel twierdzi że jest na metalowych wirnikach ale wole się upewnić)

: czw 28 lip, 2011 10:42
autor: bazabaza
hx30w gdzie takiego znajdę i za jaką kwotę (możesz coś więcej o tej turbinie powiedzieć)

jest to któraś z tych?
http://allegro.pl/listing.php/search?st ... ce82fe39d8

: sob 03 wrz, 2011 19:55
autor: guma
z racji poszukiwań, czy ta suszarka da rade na 2.0 ? czy to błędny trop? ( celuje w okolice 260km)

: sob 03 wrz, 2011 20:20
autor: Binio_
na 260km wystarczy zwykla T28 a jesli chodzi o odpowiednik holseta to HX27

: ndz 04 wrz, 2011 22:13
autor: guma
z t28 to problem będzie bo kolektor mam na flansze T3, a wtej cenie to na nówkę bym się skusił

: pn 05 wrz, 2011 11:11
autor: bazabaza
bierz hx30w będzie z zapasem na później jak będzie ci już brakowało mocy ( do eclipsa często pakują hx35w także hx30w powinna już nieźle wstawać przy 2.0)

: pn 05 wrz, 2011 20:43
autor: Ban0ff
jak juz to bez W, wewn WG nie poradzi sobie z ta iloscia spalin

: śr 07 wrz, 2011 23:07
autor: Binio_
hx30W a hx35W to raczej inna historia i inna ilość spaliny..
Jak chcesz na 260-300km by wstawało wczesnie to hx27w i po kłopocie

T28 na T3 też są , np w Skyline , tyle ze z ceramicznym wirnikiem który lubi sie ukręcać ponad 1 bar ;)

: czw 08 wrz, 2011 07:47
autor: guma
jedną ze skaya już zabiłem :? odszedł ceramiczny wirnik strony gorącej ( chyba już był nadwyrężony ) zamówiłem hx30w, jak wewnętrzny wg się nie będzie wyrabiał mam w zanadrzu zewnętrzny 8)

: czw 08 wrz, 2011 09:27
autor: bazabaza
Binio_ pisze:hx30W a hx35W to raczej inna historia i inna ilość spaliny..
Jak chcesz na 260-300km by wstawało wczesnie to hx27w i po kłopocie

T28 na T3 też są , np w Skyline , tyle ze z ceramicznym wirnikiem który lubi sie ukręcać ponad 1 bar ;)
sprawdzone już po przekroczeniu 0,9 bara lubi się rozpadać

Ja aktualnie zakupiłem hybryde gt28rs z większym wirnikiem na t3 zobaczymy ile wytrzyma