450 KM bez kucia?
Moderator: Moderator
Jak strojone u jakiegos kowala, to sie nie dziwie ze padl. Znam sporo seryjnych rb upalanych z moca okolo 430-450 koni..
Wszystkie przykłady które opisałem nie były strojone przez jakiegoś kowala... Również nie napisałem że nie jest możliwe 450 KM na seryjnych gratach, lecz według mnie nie ma to sensu i proszę czytać ze zrozumieniem a nie pluć od razu jadem.W pytaniu chodzi o 450 KM wzwyż a nie wszytko co jest poniżej...
A jak znasz Rb'ki które znoszą takie moce to opisz dokładnie na jakich gratach są złożone, fajnie by było z wykresem itd. to na pewno by coś więcej wniosło do tematu...
Pozdro
A jak znasz Rb'ki które znoszą takie moce to opisz dokładnie na jakich gratach są złożone, fajnie by było z wykresem itd. to na pewno by coś więcej wniosło do tematu...
Pozdro
Ja znam kilka takich RBków aczkolwiek prędzej czy później wydało coś w nich (każdy miał 450+)
niemniej strojenie ma tutaj fundamentalne znaczenie, u kowala nie przeżyje 420 a u innego stroiciela długo pojeździ na 500, nie zmienia to faktu że RBki nie są zajebiste i wiadomo to już od dawna
W końcu to niewiele większe CA
niemniej strojenie ma tutaj fundamentalne znaczenie, u kowala nie przeżyje 420 a u innego stroiciela długo pojeździ na 500, nie zmienia to faktu że RBki nie są zajebiste i wiadomo to już od dawna
W końcu to niewiele większe CA
pierwsze z brzegu, lista mocno nieaktualna:
http://www.driftshop.pl/shop/index.php?galeria,280
wiekszosc na 3071 lub 3076
http://www.driftshop.pl/shop/index.php?galeria,280
wiekszosc na 3071 lub 3076
Ostatnio zmieniony pn 22 sie, 2016 06:53 przez mack1, łącznie zmieniany 1 raz.
Ciekawe historie tutaj czytam.
Na zlocie w Toruniu miałem okazję porozmawiać z Katodem. Jego Sylwia jeździ seryjnym motorem na 1.4 bara i mocy około 470KM. Jest to kolejny sezon tego silnika, aczkolwiek wcześniej było trochę mniejsze dołądowanie. I wygląda na to że nic się nie dzieje.
Sam robiłem auto które na dużej turbinie na doładowaniu 1 bar przelatało sezon (moc około 410KM), a lekko nie miał bo kierownik strasznie upala I też nic złego się nie stało.
Więc nie wiem skąd te historie że po paru depnięciach te silniki padają.
Na zlocie w Toruniu miałem okazję porozmawiać z Katodem. Jego Sylwia jeździ seryjnym motorem na 1.4 bara i mocy około 470KM. Jest to kolejny sezon tego silnika, aczkolwiek wcześniej było trochę mniejsze dołądowanie. I wygląda na to że nic się nie dzieje.
Sam robiłem auto które na dużej turbinie na doładowaniu 1 bar przelatało sezon (moc około 410KM), a lekko nie miał bo kierownik strasznie upala I też nic złego się nie stało.
Więc nie wiem skąd te historie że po paru depnięciach te silniki padają.
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru