Strona 1 z 2

450 KM bez kucia?

: wt 10 kwie, 2012 16:01
autor: pawelak
Czy ktoś wie ile wytrzymuje seryjny RB25DET na stalowej uszczelce z nie kutymi gratami? Planowane doładowanie to 1,2-1,4 bar. Czy 450 KM jest realne? Zakładam, że turbo, wtryski, dolot, pompa paliwa, itp., i inne graty już są zamontowane aby podać 450KM.

Re: jak w temacie

: wt 10 kwie, 2012 18:22
autor: kamil 240
450 koni to juz wieksze odchylenie od serji. ciezko wrozyc.... zalezy w jakim stanie motorniczy i kto bedzie silnik stroil.... bo to najwazniejsza sprawa wspolczynnik AFR mimo nie kucia zycze powodzenia ;[]

: wt 10 kwie, 2012 19:39
autor: przemo171988
Dobry stan silnika, kontrola nad wskaźnikami i raczej Apexi Power FC ze strojeniem i bez problemu... Rozleci się prędzej czy póżniej... od ciebie zależy czy za miesiąc czy za rok

: ndz 08 lip, 2012 22:12
autor: dark
wytrzyma jezeli silnik jest w dobrym stanie i jezeli jest genialnie wystrojone wiec polecam geniusza katoda

: ndz 08 lip, 2012 22:35
autor: Binio_
odgrzałeś kwietniowego kotleta ;)

A tak swoją droga to część grubych fur u Katoda strou BRT ;)

: śr 11 lip, 2012 23:04
autor: dark
stroił brt ale na końcu i tak dostraja Katod wiec cos w tym jest ze nawet z wawy auta sa u zawożone mariusza

: czw 12 lip, 2012 12:55
autor: Piotrek01r
Ja w temacie strojenia polecam Kamila KMS, pokazał skayem (i nie tylko), że strojenie rb ma w małym palcu...

: sob 25 sie, 2012 23:04
autor: brt
dark pisze:stroił brt ale na końcu i tak dostraja Katod wiec cos w tym jest ze nawet z wawy auta sa u zawożone mariusza
o czyms nie wiem?

: pt 17 paź, 2014 20:56
autor: Darkowski
Witam Pany. Podepne się pod temat żeby nie robić spamu
Przygotowuje sobie RB"ka 25ke pod większą moc
natomiast moje pytanie brzmi czy ktoś wie ile po zakuciu jest się w stanie wytargać na GT3582r wtryski 750ccm ?? Z gratów które mam już uzbierane do silnika to kmpl panewek ACL Race'a, Nowa pompa oleju N1, Korby Manleya i Uszczelki Cometica, Kolektor AL'a HKS + przepustnica 90ka, Kolektor uspawany u siebie, Turbo GT3582r, zewnętrzny WG Tiala, reg. kółka + reszta lekkich kół, Sprzęgło zrobione w swoim zakresie( Znoszą ponad 500Nm) ... jedynie brakuje mi tłoka i napewni w ciul pierdół tylko czy jest sens bo to co mnie interesuje to 5 z przodu i wiecej nie przewiduje ... co do budy nie posiadam narazie żadnej :D opakowanie wybiore na końcu

: sob 18 paź, 2014 16:44
autor: Andy
powiem tak... jak bylem u Katoda i z nim rozmawialem to mowil ze jak zdrowy silnik, zmieniony kolektor ssacy, stalowa uszczelka wydechowa i wieksze turbo, wtryski i wiadomo wsyzstkie graty to silnik wytrzyma spokojnie 450

w zaleznosci czy S1 czy S2 proponowal wymienic cewki bo mowil ze moze iskra byc za slaba juz bo jak wiadomo S2 nie ma power transistora na deklach

pamietajcie ze wiekszos przypadkow jest taka ze jak silnik nie byl otwierany

a co do
Darkowski pisze:Witam Pany. Podepne się pod temat żeby nie robić spamu
Przygotowuje sobie RB"ka 25ke pod większą moc
natomiast moje pytanie brzmi czy ktoś wie ile po zakuciu jest się w stanie wytargać na GT3582r wtryski 750ccm ?? Z gratów które mam już uzbierane do silnika to kmpl panewek ACL Race'a, Nowa pompa oleju N1, Korby Manleya i Uszczelki Cometica, Kolektor AL'a HKS + przepustnica 90ka, Kolektor uspawany u siebie, Turbo GT3582r, zewnętrzny WG Tiala, reg. kółka + reszta lekkich kół, Sprzęgło zrobione w swoim zakresie( Znoszą ponad 500Nm) ... jedynie brakuje mi tłoka i napewni w ciul pierdół tylko czy jest sens bo to co mnie interesuje to 5 z przodu i wiecej nie przewiduje ... co do budy nie posiadam narazie żadnej :D opakowanie wybiore na końcu


mysle ze po skompletowaniu i zlozeniu jest spooora szansa na 5tke

: sob 18 paź, 2014 17:32
autor: Nero
Oczywiście uszczelka pod głowę stalowa również ;)

A pompa paliwa?

: pn 10 sie, 2015 12:41
autor: mobil
Odgrzewam kotleta :) Mógłby ktoś podesłać namiary na Katoda ?

: pn 10 sie, 2015 14:47
autor: Andy
na stronie masz numer telefonu nawet :)

telefon odbiera albo Katod albo Sylwia
DRIFTSHOP pisze:Właścicielem sklepu internetowego DriftSHOP.pl jest firma "RWD Power" z siedzibą we Wrocławiu, ul. Nyska 59-61, tel. 791 040 802.
Firma "RWD Power" jest zarejestrowana w ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 200621 i posiada numer REGON: 390430468, NIP:691-219-99-68.


(Obok Centrum wspinaczkowe Tarnogaj) na widoku satelitarnym widac nawet nissany stojace pod blaszakiem

http://goo.gl/maps/dpXya

: ndz 21 sie, 2016 13:49
autor: Damian
pawelak pisze:Czy ktoś wie ile wytrzymuje seryjny RB25DET na stalowej uszczelce z nie kutymi gratami? Planowane doładowanie to 1,2-1,4 bar. Czy 450 KM jest realne? Zakładam, że turbo, wtryski, dolot, pompa paliwa, itp., i inne graty już są zamontowane aby podać 450KM.
Odgrzeje trochę kotleta bo spać po nocach nie mogę i z opiniami wyżej nie do końca się zgodzę :P

Więc jeżeli silnik będzie używany ulicznie, czyli bez katowania w drifcie to jest szansa ze na RB25det S1 przejeździ się w takim setup'ie dłużej jak sezon na turbinie typu T30. Trzeba się liczyć że prędzej czy później i tak się wysypie i do tej granicy 450 KM nawet bym nie dobijał bo szkoda zdrowego silnika ;)
Jeżeli chodzi o chłostę na torze to nie ma szans żeby taki setup wytrzymał, poddadzą się albo tłoki albo korby i to na pierwszym lub drugim wyjeździe. Przykład z nisstech niebieska S15 na początku wystrojona na 512 KM przy T35 wysypał korbę na pierwszym treningu i zamkniętej 3 :( i jest więcej takich przypadków i nie, nie jest to winna złego strojenia, korby w RB25det S1 nie wytrzymają więcej jak 450KM.

Teraz przejdę do RB25det NEO gdzie można się spotkać z opinią ludzi którzy mówią że spokojnie zniesie 500-550 KM bo ma lepsze korbowody jak S1 tylko szkoda że zapominają że tłoki to dalej te same co w Sjedynce ;) owszem jeździ parę RB'ków NEO wystrojonych na ulice z udokumentowaną mocą 500 coś koni (oczywiście na stalowej uszczelce pod głową, nowymi panewkami itd.). W drifcie jednak przy mocy 450 w wzwyż wysypie półki na tłokach.Sam odczułem to na własnej skórze, przygotowaliśmy NEO na którym chciałem dobić do 500KM na T35, porobionych kolektorach,wtryskach,stalowej uszczelce,panewkach king racing,cewki zapłonowe itd. Kompresja na każdym cylindrze po prawie 12 barów, silnik był naprawdę w fajnym stanie gdzie nas to bardziej motywowało że będzie bez awarii :P Auto wystroiliśmy na 1.3 bar czyli nawet nie dobiliśmy do 500 KM, niestety nie zdążyłem pojechać na hamownie :o No i niestety na drugim wyjeździe czyli Japfest, trójkę zamknąłem do odcięcia i nagle wyraźny spadek mocy na postoju już było słychać że coś się poddało :( jak się później okazało na 3 cylindrach przedmuch :P
Gdzieś słyszałem o drugim przypadku 1.5 Bara na T30 również silnik na zmienionej uszczelce itd. Skończyło się na tym że padły półki na dwóch cylindrach.
Jeszcze jeden przykład gdzie tłoki poddały się na hamowni przy 1.2 bara z GT35 także to będzie najsłabszy punkt NEO.

Podsumowując jeżeli nie macie hajsu na eksperymenty a silnik i tak trzeba otworzyć żeby uszczelkę pod głowicą zmienić,bo seryjna nie zniesie więcej jak 0,7 bara z GT35 to róbcie od razu tłoki i wtedy można z NEO dobijać do tych 500 KM i bez strachu upalać.

Plus silników nie otwieranych jest taki że większość jest w fajnym stanie ale po za tym i tak trzeba go otworzyć jeżeli chcemy dobić do tych 400 KM wiadome są przypadki gdzie seria wytrzyma tyle ale tego nikt nie poleci bo z góry jest przesądzone że i tak coś wydmucha ;P

Opisałem trochę ogólnie ale myślę że komuś to pomoże bo mało jest informacji tego typu w necie. Na pewno w tym roku będzie dużo RBków do sprzedania bo wyszły na jaw jego bolączki :p Na dobrą rzecz jeżeli ktoś chce te 450KM to trzeba zakuwać a jeżeli ktoś kupił świeży swap i do tego teraz musi to zakuć to wychodzi w tej cenie 2jz który bez problemu powinien znieść taką moc :)

Pozdro

: ndz 21 sie, 2016 14:14
autor: PiotrekŁDZ
Można usunąć squish area z głowicy. Półki pękają zawsze pod nimi. Powinno to pomóc ale i tak do dużych mocy trzeba wrzucać kucizne i tyle. Niestety seryjne odlewy w mało którym silniku wytrzymują duże doładowanie.