RB25DET ułożenie silnika
Moderator: Moderator
Jak w temacie chciałbym zapytać się o możliwości montażu rb w s13. Kupiłem silnik kompletny z wiązką itp oraz z belką (z łapami pod silnik) i tu rodzi się pytanie. Czy przy seryjnym kolektorze dolotowym RB silnik nie będzie za wysoko na tyle że maska się nie zamknie?
z tego co kojarze xree tak u siebie montowal i niby sie maska zamykala. U mnie byl od razu greddy style wiec nie wiem jak z seria
Ja swojego jeszcze przesunalem w tyl o chyba 2-3cm, mozna nawiercic otwory obok tych oryginalnych w belce, na samej belce od skaja bedziesz mial od sciany chyba z 5cm luzu
Ja swojego jeszcze przesunalem w tyl o chyba 2-3cm, mozna nawiercic otwory obok tych oryginalnych w belce, na samej belce od skaja bedziesz mial od sciany chyba z 5cm luzu
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
myśle że wyjdzie w praniu. Ewentualnie zamontuje ( nie wiem jak to sie nazywa dokladnie) zawiasy? podwyzszajace maske. Pytanie . Czy wał napędowy trzeba skracać czy lepiej włożyć od skyline`a r33 ?
Ostatnio zmieniony czw 13 wrz, 2012 10:25 przez Bvlgari, łącznie zmieniany 1 raz.
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Wał trzeba ciąć i spawać z dwóch (z tego co mi wiadomo).
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
Myśle że skrzynia z r33 i wał napędowy będą pasować własnie pod Dyfer visco z s13
tez cos takiego slyszalem ze pasuje, ale nie wiem co dokladnie trzeba zmienic, nie wiem czy czasami tylny wozek sie nie przeklada
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
no jakby już tylny wózek zmieniać to by były mega jaja. Jeżeli wał będzie za długi to postaram się go skrócić w zaprzyjaźnionym warsztacie.