RB25NEO

wszystko na temat silników RB

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Konrad
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 954
Rejestracja: czw 31 sie, 2006 14:58
Lokalizacja: Koziegłówki
Kontakt:

Od pewnego czasu zastanawiam się jakie turbo można wrzucić do rb25neo żeby moc wyszła w przedziale 400-450km, może macie jakieś pomysły :)
żeby było ciekawiej mam jeszcze kilka warunków:
- kolektor wydechowy T3
- nie za duże turbo żeby szybko wstawało
- najlepiej z WG żeby kolektor został seryjny

:)
Obrazek
Awatar użytkownika
komargc
Stały gość
Stały gość
Posty: 275
Rejestracja: wt 30 gru, 2008 18:48
Lokalizacja: olsztyn

gt3076? nie spelni oczekiwan , a nie wiem czy znalazles info ze do seryjnego kolektora w rb mozna dolozyc zew wg
czesci do s13 tanio
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Nie tyle co dołozyć a dospawać lub dać przelotke ale wtedy turbo sie moze nie zmieścić :P

3076 to turbo na 500hp z większym lagiem, na 400-450 spokojnie 3071 daje rade, ale tak jak już pisałem Konradowi, sugerował bym coś z rańszej palety turbin na ślizgu ;)
Awatar użytkownika
komargc
Stały gość
Stały gość
Posty: 275
Rejestracja: wt 30 gru, 2008 18:48
Lokalizacja: olsztyn

ja osobiscie wybieram sprawdzone chinole
no dokladnie chodzi mi o dospawanie
czesci do s13 tanio
Awatar użytkownika
Andy
Postojebca
Postojebca
Posty: 1477
Rejestracja: wt 05 kwie, 2011 02:51
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

podepne sie pod temat jelsi pozwolicie ;p

sam mysle o gt3071 bo calkiem ladnie wstaje a na 400+ jak znalazl... ale cos kosztem czegos... cena tez jest ladna... ale na top mount t3 siadzie slicznie

co do chinoli nie mam zielonego pojecia co jest dobre ALE...

moze ktos moglby sie wypowiedziec niceo na temat tych slimakow?
http://re5pect.pl/category/turbodoladow ... osprezarki
Ostatnio zmieniony sob 15 gru, 2012 01:58 przez Andy, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
Awatar użytkownika
komargc
Stały gość
Stały gość
Posty: 275
Rejestracja: wt 30 gru, 2008 18:48
Lokalizacja: olsztyn

te sprezarki sa sprawdzone i te dzialaja z respecta tylko troche spore ceny maja u k64 kupisz turbo takie jak potrzebujecie za ok 1500zl czyli za cene holseta , ma tez sprawdzone zewnetrzne westy i inne fajne, tanie zabawki z chin ktore dzialaja
znalesc mozna tego kolege na turbobmw i racingforum pod nikiem k64
czesci do s13 tanio
Awatar użytkownika
Bast
Stały gość
Stały gość
Posty: 466
Rejestracja: pn 04 kwie, 2011 18:58
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

potwierdzam... też sporo słyszałem o chińczykach które naprawdę dają radę...
Awatar użytkownika
Andy
Postojebca
Postojebca
Posty: 1477
Rejestracja: wt 05 kwie, 2011 02:51
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

no dobra dzialac dzialaja i sa polecane w calkiem niewielkiej cenie - mowa oczywiscie o NO NAME made in china turbos...

a teraz odnosnie tyh chinczykow - jak z ich wstawaniem bo holsety z tego co wiem dosc pozno wstaja, a przydalby sie jakis odpowiednik chinski gt3071r? szlo by znalezc cos takiego gotowego juz? czy bardziej nastawiac sie na budowe hybrydy jakiejs z goraca czescia od czegos innego? i kolejna sprawa - czy wszstkie sa z V-band'em? czy idzie znalezc cos z wewnetrznym WG ? i faktycznie jesli sa tak polecane to za takie pieniadze to dosc tania sprawa
Ostatnio zmieniony sob 15 gru, 2012 18:58 przez Andy, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
Awatar użytkownika
komargc
Stały gość
Stały gość
Posty: 275
Rejestracja: wt 30 gru, 2008 18:48
Lokalizacja: olsztyn

GT35 AR70 / AR63

1,8L 2.0L (max hp / Drag)
2,5L 2,8L, (highPOWER) (street) max horsepower: 600.


jest to akutalnie najlepsza opcja na 1.8 - 2.2L na max moc.

Turbina identyczna wymiarowo (wirniki i muszle) co garrett
gt35 z 63 wydechem. Idealna hybryda na dragowe
1,8L - 2.0L czyli max moc w tych pojemnościach
np. c20let / 1,8T VAG ... lub szybki spool w większych
pojemościach (2,5L - 2,8L), bez jakiś większych blokad na wydechu!
ze względu na mały A/R wydechowy 63 a wylot spalin (wirnik) aż 73mm!

dodatkowo anti-surge.

1.4 bara dostępne jest rzy 4000rpm w c20 let.
W vw vr6 2,8L 1,5bara dało 500koni a boost dostępny był
już przed 3tys rpm.

lozyska: jorurnal b. - 360 .
chlodzenie : woda + olej
strona zimna: AR/70
strona goraca: AR/ 63

wymiary wirników:
przód (ssanie 61/82)
tyl (wirnik spalin): 62/68 mm
wydech wylot: 73mm

dolot: 63-65mm

moc: do 600HP ~ + -
waga: 10kg
dodatki: uszczelki, pokrywy, org karton.
stan: NOWE !

cena: 1600zl.

w ofercie jeszcze 3 inne modele, z 1.0 ar , orag mniejsze gt28/30
czesci do s13 tanio
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

a te turbinki ktos chlostal przez caly sezon w drifcie? bo raczej bym nie porownywal kilkunastu startow na 1/4 mili i dmuchaniu 1.5 bara z dwodniowym wypadem na tor i lupaniem na odcince z malymi przerwami na zmiane opon na takim samym doladowaniu.

Tez sie zastanawiam nad taka turbina do swojego 1jz ale musialbym miec pewnosc ze to wytrzumuje takie katy jak w drifcie dostaje silnik
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
Andy
Postojebca
Postojebca
Posty: 1477
Rejestracja: wt 05 kwie, 2011 02:51
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

sam jestem ciekaw czy te turbiny wytrzymuja takie dlugotrwale chlostanie :)

ja szukam na chwile obecna taniej alternatywy dla garretta... i bardzo zaciekawily mnie te chinole i moze faktycznie ludzie je zachwalaja tylko pytanie w jakich autach i do czego uzywanych... jesli lataja w drifcie to faktycznie warto a jesli tylko street i 1/4 to moze byc nieco gorzej

jakby pol dnia przelatac bokiem na 1.5 bara to czy aby sie nie wysra

przykladowo znalazlem jaks aukcje :p

http://allegro.pl/turbo-turbina-gt35-2- ... 47447.html
Ostatnio zmieniony ndz 16 gru, 2012 13:22 przez Andy, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
Awatar użytkownika
komargc
Stały gość
Stały gość
Posty: 275
Rejestracja: wt 30 gru, 2008 18:48
Lokalizacja: olsztyn

kolega hortex w nissanie z silnikiem audi 4.2 turbo tez ma chinola i z tego co wiem to ujezdzal go dosyc intensywnie . wczesniej mial holseta hx50 lub 55 i podobno wielka roznica na kozysc chinola on ma tego wielkiego z respecta . pytalem ostatnio kolege co handluje tymi chinczykami to powiedzial ze tylko te wieksze sie nadaja te podroby 28rs itp sie rozpadaly
czesci do s13 tanio
Awatar użytkownika
Neo2005
Sponsor
Sponsor
Posty: 918
Rejestracja: czw 08 maja, 2008 15:05
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Co do linku powyżej.

Nie będę się wypowiadał o jakości bo sam słyszałem że to "działa"

Ale

Wielka locha, dupa 1.0, na panewkach.

W ulicznym samochodzie i drifcie będzie (moim zdaniem) tylko przeszkadzać w napompowaniu boosta.
Ostatnio zmieniony ndz 16 gru, 2012 14:02 przez Neo2005, łącznie zmieniany 1 raz.
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558

Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251

My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

Andy pisze:sam jestem ciekaw czy te turbiny wytrzymuja takie dlugotrwale chlostanie :)

ja szukam na chwile obecna taniej alternatywy dla garretta... i bardzo zaciekawily mnie te chinole i moze faktycznie ludzie je zachwalaja tylko pytanie w jakich autach i do czego uzywanych... jesli lataja w drifcie to faktycznie warto a jesli tylko street i 1/4 to moze byc nieco gorzej

jakby pol dnia przelatac bokiem na 1.5 bara to czy aby sie nie wysra

przykladowo znalazlem jaks aukcje :p

http://allegro.pl/turbo-turbina-gt35-2- ... 47447.html
znalazles odpowiednia aukcje-te chinczyki sa sprawdzone w boju.
grunt to nie kupowac chinczyka w ciemn-niesprawdzonego z byle jakiej aukcji
Awatar użytkownika
Andy
Postojebca
Postojebca
Posty: 1477
Rejestracja: wt 05 kwie, 2011 02:51
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

borimichal pisze:
Andy pisze:sam jestem ciekaw czy te turbiny wytrzymuja takie dlugotrwale chlostanie :)

ja szukam na chwile obecna taniej alternatywy dla garretta... i bardzo zaciekawily mnie te chinole i moze faktycznie ludzie je zachwalaja tylko pytanie w jakich autach i do czego uzywanych... jesli lataja w drifcie to faktycznie warto a jesli tylko street i 1/4 to moze byc nieco gorzej

jakby pol dnia przelatac bokiem na 1.5 bara to czy aby sie nie wysra

przykladowo znalazlem jaks aukcje :p

http://allegro.pl/turbo-turbina-gt35-2- ... 47447.html
znalazles odpowiednia aukcje-te chinczyki sa sprawdzone w boju.
grunt to nie kupowac chinczyka w ciemn-niesprawdzonego z byle jakiej aukcji
no dlatego wstawilem bo na koncu jest mail o nicku K64 ;]


co do wypowiedzi NEO2005 to po czesci sie zgadzam, link byl przykladowy, a sam szukam czegos szybko-wstajacego ;] jesli bedize kasa to odrazu wypale z garretta a jesli nie to jakis chinol na poczatek
Obrazek
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki RB”