Nissan Skyline RWD i swap na AWD?

wszystko na temat silników RB

Moderator: Moderator

chuckie

Pytanie czysto z ciekawosci. Czy widzieliscie na necie taka przerobke/czy jest mozliwa? Chodzi mi ze naprzyklad do R33 RWD wsadzic skrzynie od R33 gt-r'a. Albo do R32 gts-t skrzynie od R32 gt-r albo gts-4? A moje drugie pytanie to czy w ATTESIE mozliwe jest odlaczenie napedu na przód - widzialem jak na dragach rozgrzewano slicki - tylko tylem sie slizgał..
cziko

normalnie momentami wiem czemu Carrlos sie tak wkur... :-x na ten temat sporo pisze juz na tym forum!!sam tesh nie jestem zwolennikiem tej posranej wyszukiwarki bo nidy nic nia nie moge znalesc ale czasa,i ,ozmna samemu pogrzebac!!z takimi pytaniami wal do jarkowego on juz stracił wzrok od artykłow o skaju na swiatowych forach!!a gtr jak smali tyłem na rozgrzewce to znaczy ze ma rwd od gtsa najprawdopodobniej
Awatar użytkownika
Karrlos
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1402
Rejestracja: pn 26 sty, 2004 22:22
Lokalizacja: Gdańsk

Odpowiedź czysto z chęci pokręcenia beki.
A wiec jako że jest to forum poświęcone Skyline'om i każdy z nas ma je w małym paluszku to Ci powiem, że nie ma żadnego problemu.
Odkręcasz 2 śrubki z przodu, 2 z tyłu, musisz zwinnym kocim ruchem obrócić skrzynię o 30 stopni wtedy sama wyskoczy. Wkładasz nową, a jako że śrubki nie pasują idealnie to musisz mieć 4,5 metra drutu. Kręcisz tym drutem, aż się wszystko trzyma kupy.
Potem bieżesz klej kropelka i zaklejasz dziurki którędy mógłby wypłynąć olej.
Co do napędu AWD to bierzesz łańcuchy rowerowe i doczepiasz do przednich kół.

A teraz na koniec powiem Ci, że jest kilka..iesiąt forów w necie ze Sky'ami, ludzie robią z nimi różne rzeczy. Czarodzieje niesamowici, więc jak tam zapytasz to może ktoś Ci udzieli odpowiedzi gdyż robił to w praktyce lub się tym mocno interesujee.
A teoretycznie to może wyglądać tak jak wyżej, ale jeszcze tego nie próbowałem więc nie mam pewności czy to pojedzie.


:lol: :lol: :lol: Pozdrawiam wszystkich właścicieli sky'ów
EMWU is dead
Kruchy

Jak zwykle Karrlos wykazales sie kompletna ignorancja i niewiedza! :angered: Nie 2 srubki, a 3 i nie 4,5 m drutu a 5m bo inaczej lancuchy napedowe beda tarly o progi :lol:

swietny post :wink:

pozdr 8)
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Robicie sobie beke...a to są poważne pytania.
Mówią że nie ma głupich pytań tylko są głupie odpowiedzi.... :wink: :mrgreen:
No więc apropo pierwszego pytania to
Tak mozna do RB25det wsadzić skrzynie od GTR ale to ma zajebiste konsekwencje - miska i całe przednie zawieszenie można wywalić na śmietnik. - Taniej dostać chyba GTR a pozatym instalacja od ATESY to też spora komplikacja.Acha i tylny most też leci na smietnik bo ma inne przełożenie niż przedni - tak czysto teoretycznie.

Drugie pytanie jest lepsze.
Tak GTRy mają ATESE zrobioną w taki sposób ze można odłączyć jeden kabelek i działa tylko tył. Włąściwie są jeszcze 2 inne sposoby na odłączenie przodu ale ten jest najprostrzy.
Teraz jeśli chodzi o napęd GTS4 to to nie to samo co GTR - przynajmniej z tego co wiem i nie warto się w to pchac bo masa duża a napęd taki jak w pierwszych subarakach - spięty na stałe i po równo momentu.

Właśnie całe piekno napędu GTR polega na tym ze to jest auto RWD z dołanczanym przodem. I to z płynnie przekazywanym momentem wzależności od potrzeb i czasem reakcji 0,02sek.
Idea jest taka startować z 4kół i ciągnąć do puki nie ma przyczepności a potem odłączyć przód aby nie było dużych strat na napędzie.

Co do łancucha to wg mnie karol nie wie co mówi bo z tego co ja wiem robi się to za pomocą paska klinowego takiego jak w harleyu :lol: wtesdy można za pomocą dodatkowej rolki go odgiąć w dół i jużnie ociera o to co napisał Kruchy. :mrgreen:

Jednak jeśli chodzi o moje oczy to szanujcie je bo niedługo nie bedziecie mieli ze mnie porzytku. takrze nie zadawajcie głupich pytań i nie piszcie głupich odpoiwedzi - szorowałem oczy z 3min bo nie mogem uwieżyć co tu było napisane :oops: :lol: :D
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Awatar użytkownika
Karrlos
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1402
Rejestracja: pn 26 sty, 2004 22:22
Lokalizacja: Gdańsk

Czyli nie można tak robić jak chciałem :(
Dzięki Kruchy za próbę pomocy - na chwilę mój świat pojaśniał.
Jarkowy Lord Ciemności - znowu mi uświadomił, że drut nie jest dobry na wszystko.
Mój świat poczerniał - musze się przespać może znowu wpadne na jakiś niesamowity pomysł.

Koniec OT
Dziękujemy za wyczerpujące odpowiedzi.
Może stworzyć osobne podforum SKYLINE.
EMWU is dead
chuckie

jarkowy pisze: Teraz jeśli chodzi o napęd GTS4 to to nie to samo co GTR - przynajmniej z tego co wiem i nie warto się w to pchac bo masa duża a napęd taki jak w pierwszych subarakach - spięty na stałe i po równo momentu.
Nie wiem jak jest ze skrzyniami w R33 GTS-4 4dr ale w R32 GTS-4(hnr32) na 100% jest ATESSA. Na forach australijskich rekomenduja te skrzynie do dragow poniewaz maja krotsze przelozenia anizeli GTR. Musze znalezc linka do kosiarza RB30DET(600hp) z ta wlasnie skrzynia. A tymczasowo zeby udowodnic swoja racje :) link:
HNR32
Awatar użytkownika
mellow
Stały gość
Stały gość
Posty: 402
Rejestracja: ndz 21 wrz, 2003 17:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

jarkowy pisze:Tak GTRy mają ATESE zrobioną w taki sposób ze można odłączyć jeden kabelek i działa tylko tył. Włąściwie są jeszcze 2 inne sposoby na odłączenie przodu ale ten jest najprostrzy.

nielepiej kupic za 200 dolców np. HKS ETC czy jeszcze taniej Grid Attesa controller niz jakies wtyczki rozpinac ? Wtedy kreci sie galeczka i ustawia taki rozdzial momentu jaki sie chce ....
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki RB”