Strona 2 z 2

: czw 20 mar, 2014 22:43
autor: szaman
a odpinales przeplywke? jest tam jak w ca ze do 2k rpm sie wkreci w trybie awaryjnym??
jesli by dzialal normalnie, to wynikaloby ze nieszczelny dolot.

: czw 20 mar, 2014 22:56
autor: Andy
tak jak pisze szaman, tryb awaryjny bez przeplywki i 2k obr max...

i warto zrobic test o ktorym pisal bannoff chociaz jesli ssacy nie byl dotykany od dlugiego czasu, ani rozkrecany to malo prawdopodobne, czujniki temp silnika i ceiczy sprawdzales?

i czekamy na info o kompresji :)

sprawdzales czy ci na desce zadnego bledu nie wywala?

moze wtrysk ktorys sie posypal ? albo regulator cisnienia paliwa?

: czw 20 mar, 2014 23:55
autor: Tadzik
no jutro zobaczę z przepływką....świece mokre więc paliwo jest, iskra jest na wszystkich, kolektor nie ruszany, wszystkie węże i wężyki szczelne (też nie ruszane ani nic) więc boje się że będzie coś z dołem albo głowicą... :cry:

: pt 21 mar, 2014 17:05
autor: Tadzik
przepływka odpięta auto odpala i wkręca się do 2k rpm...więc brak nieszczelności...żadnych błędów na desce ani nic...czekam na przyrząd do mierzenia kompresji.

: ndz 23 mar, 2014 11:12
autor: szaman
jak ci sie wkreca do 2k na odpietej i nie telepie silnikiem, a z podpieta telelpalo, to wlasnie oznacza nieszczelnosc lub blad przeplywki/wiazki do niej, zakorkuj sobie rurki i podpompuj kompresorem, gdzies ci raczej puszcza.

komp wtedy jest w trybie awaryjnym i nie bierze wskazan z przeplywki, wiec to taki stan jakbys odpial rure z przepustnicy ;)