Mam taki problem, otóż z tego co się dowiedziałem to duty cycle powinno być 80 % dla RB25DET a consult mi pokazuje 36 % ;/ Oczywiście iskra jest, słychać jak wtryski pracują, czasem coś tam łapie ale nie odpala...
Rozrząd jest ustawiony i wypada idealnie na znacznikach jak w serwisówce.
Co to może być?
moge komuś podesłać loga z Nissan Data Scan to podglądu
ECU - Code 55 czyli bez błędów
Iskra jest na wszystkich świecach / cewkach
Wtryski pracują
Jak się przekręci CAS`a ponad limit to czasem coś tam załapie
Rozrząd jest ustawiony na 0 stopni, wałek dolotowy i wydechowy na kropkach
Kompresja ponad 10.6 bara na każdym +- 0.1
Walbro 255
Pomysły mi sięjużskończyły dlaczego nie pali...
ps. Zdarzyło się raz że po 10 min kręcenia, odpalił RAZ tak jak powinien
Nie odpala, wszystko jest niby sprawne..
Moderator: Moderator
Ostatnio zmieniony wt 05 sie, 2014 21:54 przez Bvlgari, łącznie zmieniany 3 razy.
a jak obecnie wyglądają świece ?
kostki od wtrysków w dobrej kolejności są wpięte ?
kostki od wtrysków w dobrej kolejności są wpięte ?
Świece są mokre z paliwa, kostki od wtrysków są wpięte prawidłowo i za kolejnością
jak świece zalejesz dobrze paliwem to są do kosza już, kup następne, narazie może jakieś zwykłe miedziaki do odpału prawidłowego
tylko że jak wyjme taką " zalaną " świece nawet i ją sprawdze to iskra jest. wydaje mi się że może być coś nie tak z synchronizacją timingów
kiedyś przez 2 miesiące dochodziliśmy czemu silnik nie palił, świece nawet nie wyglądały źle... winne były świece własnie, sprawdz jak możesz a przynajmniej wykluczysz jedną sugestię
jeśli timingi no to CAS tylko
jeśli timingi no to CAS tylko
Dobra, zamówiłem świece. co do CAS`a to raczej powinien być ok skoro jak się nim tylko kręci to słychać wtryski i można sprawdzić iskre. hmm na dniach będe miał możliwość podmiany CAS`a także to też sprawdze
Świece wymienione, zero efektu, ale zauważyłem że bardzo słaba iskra jest.
W takim razie coś masz z cewkami bądź czymś co odpowiada za iskrę. Najprawdopodobniej zdmuchuje Ci iskrę i dla tego nie odpala. Spróbuj jeszcze ustawić przerwę na świecy może jest za duża. Czy w tym silniku istnieje możliwość założenia CAS'a w innej pozycji ?
PANY!!! było 0.8V stałego na cewkach!!! działa jak szatan oczywiście teraz :D problem rozwiązany
czyli?
to napisz czemu takie bylo napiecie i co zrobiles.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
do cewek w s2 idą | +12v | masa | sygnał z ECU |
Stałe napięcie cewek powinno być + 12V a było 0.8V. Wzmocniłem napięcie przez podpięcie dodatkowego plusa + przykręciłem ( a właściwie Dasiek przykręcił ) mase w innym miejscu, do grodzi. nagle iskra na nowych świecach z mikroskopijnej, zamieniła się w piorun RB odpalił :D
Stałe napięcie cewek powinno być + 12V a było 0.8V. Wzmocniłem napięcie przez podpięcie dodatkowego plusa + przykręciłem ( a właściwie Dasiek przykręcił ) mase w innym miejscu, do grodzi. nagle iskra na nowych świecach z mikroskopijnej, zamieniła się w piorun RB odpalił :D